maar hoe onbewust is ditquote:Op maandag 5 november 2007 23:18 schreef hmmmz het volgende:
Onbewust een spelfout maken is wel iets anders dan te hard rijden
Teneindequote:Op maandag 5 november 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker gangbare misspelling, maar ik probeer zoveel mogelijk mensen te laten zien hoe het wél moet
Ten einde iedereen het uiteindelijk goed spelt.
Ik zie wel eens:
Zo ie zo
zo en zo
zoiezo
zowiezo
zowieso
sowiezo
Dat zou kunnen, maar 't klopt iig van geen kant wat je typtequote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef hmmmz het volgende:
Deze spelfout is in ieder geval onbewuster dan te hard rijden
we 'n gesauwel zeg![]()
Dat is goedquote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef hmmmz het volgende:
Vanaf nu weer ontopic maar ik houd je (typfouten) in de gaten![]()
Bij Hollister staan er nu ook weer humor tees op, maar net als bij AnF vind ik ze niet zo geweldig![]()
Ik heb meerdere jassen van ACF en ben zo vaak in een winkel geweest om daar spullen te kopen zonder ze te passen. Tot nu toe past alles. Maar het blijft echt een gok. Hopelijk is het een minimalequote:Op maandag 5 november 2007 21:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
relaxte kleren, maar je neemt wel een behoorlijke gok door even een jas van 600 dollar te kopen die je niet gepast hebt, moet je veel vertrouwen in de maatvoering van A&F hebben, iets wat ik nog niet echt heb.
ACF heeft een iets betere kwaliteit vind ik....qua stof.quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is goed
Hollister, wat is daarbij eigenlijk het verschil in kwaliteit t.o.v. A&F?
Zelfde?
Soort van discountmerk van ACFquote:Op maandag 5 november 2007 23:34 schreef Robertje het volgende:
[..]
ACF heeft een iets betere kwaliteit vind ik....qua stof.
Denk hetquote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef Undergod het volgende:
Is ACF btw de nieuwe afk van A&F?
quote:The following order was shipped on 11/05/2007 from Abercrombie and Fitch via Fedex International. You can expect your order to arrive in 5-7 business days from the date it was placed for all in-stock items.
Picked up waar?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
valt me nog mee.
Status: Nov 6, 2007 8:33 AM Picked up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |