Hoe lang ben je en in welke maat heb je die bruine fleece gekocht?quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Robertje het volgende:
Die ja
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En ook maar deze![]()
relaxte kleren, maar je neemt wel een behoorlijke gok door even een jas van 600 dollar te kopen die je niet gepast hebt, moet je veel vertrouwen in de maatvoering van A&F hebben, iets wat ik nog niet echt heb.quote:Op maandag 5 november 2007 17:48 schreef Robertje het volgende:
Die ja
[ afbeelding ]
En deze
[ afbeelding ]
En ook maar deze![]()
Zal m'n verwachting dan toch uitkomen?quote:Op maandag 5 november 2007 22:23 schreef Syytön het volgende:
Ik heb nog geen mailtje van A&F dat 't verzonden is, helaas.
Ach ja, Nederland weet er altijd wel wat leuks op te verzinnenquote:Op maandag 5 november 2007 22:44 schreef Albee het volgende:
Pfff jeetje dat is inderdaad niet leuk meer zo met al die fucking heffingen die erbij komen! Weg is het grote voordeel van de huidige dollar koers..
welke verwachting ?quote:Op maandag 5 november 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal m'n verwachting dan toch uitkomen?
[zeikmodus]quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef hmmmz het volgende:
Daar ging ik zoiezo al niet vanuit
zeker gangbare misspelling, maar ik probeer zoveel mogelijk mensen te laten zien hoe het wél moetquote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef hmmmz het volgende:
Het zou natuurlijk mooi zijn als ik het vrijdag al zou hebben maar ik denk dat het ergens volgende week zal zijn
http://www.vandale.nl/nieuws/taalnieuws/75748 toch wel een gangbare misspelling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |