Hoe zal hartsvriendinnetje Nadia hierop reageren?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda gaat Dennis helemaal kapotmaken.
Ik verheug me er al op ha ha.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda gaat Dennis helemaal kapotmaken.
Brian: "Er is ook iemand anders voor Nadia".quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zal hartsvriendinnetje Nadia hierop reageren?
Ja, Luc wordt nu maar snel als volwaardige medestander gebombardeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat zei niet alleen staan.. zij hebben Nadia én Luc nog (??)
Niet zo'n gekke kronkel hoor.. hij vergeleek net opgetogen de situatie al met die van Huub en Lieke, maar toen zei Amanda dat dat niet te vergelijken was omdat zij Nadia en Luc nog hebben..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:59 schreef riri het volgende:
Een gedachtenkronkel:
Brian denkt nu nu hij alleen met Amanda staat dat hij heel veel sms stemmen gaat krijgen en boven huub eindigt...![]()
Aan Luc hebben ze helemaal geen fluit, maar ja, het is Amanda.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat zij niet alleen staan.. zij hebben Nadia én Luc nog (??)
Edit typo![]()
Top OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
Als er echte iets fout staat in de OP, wil je dat dan even melden?
goed plan. Ik zal een kaartje sturenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:58 schreef schatje het volgende:
Ik ga Amanda een bloemetje sturen als ze Dennis aan het janken weet te krijgen.
Het valt de cameraman ook op dat Dennix constant eet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef Jewscky het volgende:
Wat zit die NIXLUL vies te vreten
Zoals ik al eerder zei: Bwian gaat dit niet trekken, kan hij zoveel pilletjes slikken als hij wil.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Brian toch behoorlijk hyper en nerveus.
Ze moet hier in het dagelijkse leven ervaring mee hebben... werkelijk wát een gehaaide tante!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Naad kan echt liegen alsof het gedrukt staat, ze hoeft niet een over haar antwoord na te denken.![]()
Brian wil overal maar uitleg over geven, om zich te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
Brian vindt dat Jaap heeft gefaald in zijn afspraak.
Wat denkt die gozer toch allemaal. Kan iemand hem gaan vertellen dat het een spel is waarvan er maar één de winnaar gaat worden.
Aan wie? En weet naad daarvan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef Clank het volgende:
Zielig eigenlijk voor Amanda.. haar vriend wil haar uitlenen om sex te hebben met haar 'vriendin'... en haar 'vriendin' die ze ook blindelings vertrouwd liegt tegen haar of dat het gedrukt staat..
Aan Nadia. Zodat ze toch nog aan haar trekken komt als Dennis de villa is uitgejankt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:28 schreef mspoez het volgende:
Aan wie? En weet naad daarvan?
Ongeduld, wat een leuke smileyquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
ik wil
[afbeelding] ACTIE ! ACTIE ! ACTIE ! [afbeelding]
De knoopsjes van zn meeste overhemden staan momenteel al op knappenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
Dennix is helemaal enthousiast, hij heeft 5 shirtjes gekregen, allemaal S'jes. Ben benieuwd hoe lang hij nog maat S kan dragen met al dat gevreet.
En dan mag Bria tussenin zeker?quote:Aan Nadia. Zodat ze toch nog aan haar trekken komt als Dennis de villa is uitgejankt.
Sterker: Brian, altruïst als ie is, wil zichzelf ook wel opofferen om Nadia's sexdrive te bevredigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:34 schreef mspoez het volgende:
Brian wil Amanda uitlenen...
En dan mag Bria tussenin zeker?
Yepquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:35 schreef mspoez het volgende:
Dennis knalt alleenuit zijn shirtjes. Meer knallen zie ik hem niet doen.
Volgens mij vertelde ze dat D&J de actie tegen B hebben geiniteerd door naar H&L toe te komen tocjh ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:34 schreef riri het volgende:
amanda:nadia is niet schijnheilig![]()
nadia loog net keihard tegen amanda
Wat is onze heilige toch weer ontzettend opofferend bezigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: Brian, altruïst als ie is, wil zichzelf ook wel opofferen om Nadia's sexdrive te bevredigen.
Je kan beter de riagg stand bye vragenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:42 schreef noekje het volgende:
Brian zijn ademhaling zit hoog, zijn ogen staan strak. Kan het klusbedrijf alvast gebeld worden?
Das niks nieuws toch...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Jaap is bang voor Brian.
Vindt je het gek???quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Jaap is bang voor Brian.
Heb geen streams, dus veel commentaar en uitspraken aubquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef riri het volgende:
heerlijk dit...brian kan zijn ware aard niet meer verbergen
Sjieke tactiek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Brian: Je broer laten dood gaan en nu jij vadsige varken...
'jij laat je broer doodgaan'???quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Meganog het volgende:
Brian laat zijn ware gezicht zien.
Scheldt Jaap uit voor smerig varken, dingen over zijn gewicht.
Pas op Brian, dit vindt mama netty vast niet goedquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Brian: Je broer laten dood gaan en nu jij vadsige varken...
Waarom niet, ze is toch ook onderdeel van de set-up tegen Brian.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:51 schreef schatje het volgende:
Lieke, bemoei je er niet mee.
Ik vind ook dat zij even moet dimmen. Laat Jaap en Brian het maar mooi zelf doen. Waarom zou zij ze gaan helpen in steun. Welke steun heeft zij ontvangen daar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, ze is toch ook onderdeel van de set-up tegen Brian.
Ik zie Huub en Lieke liever samenwerken met Brian en Amanda tegen Dennis en Jaap.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, ze is toch ook onderdeel van de set-up tegen Brian.
Een miniscuul tegenvallertje en de ware Brian komt alweer snel naar boven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef Darklight het volgende:
Wat een minderwaardig mens die Brain
Lieke heeft natuurlijk wel een rekening te vereffenen met die Brian. Daarin geef ik haar dan wel weer gelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik zie Huub en Lieke liever samenwerken met Brian en Amanda tegen Dennis en Jaap.
Inderdaad niet slim. Die weet echt niet wanneer ze zich even op de vlakte moet houden...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:56 schreef Darklight het volgende:
Gaat Liekut zich ermee bemoeien? Die verpest alles natuurlijk weer
We hebben het wel over Lieke, ze heeft natuurlijk nog een appeltje te schillen met Brian.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat zij even moet dimmen. Laat Jaap en Brian het maar mooi zelf doen. Waarom zou zij ze gaan helpen in steun. Welke steun heeft zij ontvangen daar?
Zie 2 posts boven je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
We hebben het wel over Lieke, ze heeft natuurlijk nog een appeltje te schillen met Brian.
Het probleem is dat Amanda nu alweer haar pijlen op Lieke wil gaan richten, in plaats van op Dennis of Jaap...zonde.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:58 schreef riri het volgende:
Lieke doet het prima...wat de vrouwen betreft in die kooi mentaal en fysiek de sterkste
Ik zie hetquote:
Doel je dan op de klap die Lieke van brian heeft gehad op de trap na dat relweekend?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef riri het volgende:
Lieke is niet voor niks zo fel...Brian heeft iets gedaan naar haar wat ze hem nooit vergeeft...die pakt hem straks het hardste terug...weet ik nu al..ze gaat de finale klap uitdelen aan hem en die is niet fysiek
Zo dat werd ook eens tijd!! Die kon er ook nog aardig lang overal tussendoor lopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:01 schreef riri het volgende:
in ieder geval hebben ze nadia op dit moment in een spagaat gezet...die zit helemaal vast
nee...de trap die hij haar heeft verkocht bij de paardenbak waar geen camera's op gericht warenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:01 schreef Larisje het volgende:
[..]
Doel je dan op de klap die Lieke van brian heeft gehad op de trap na dat relweekend?
Ah ok Dat verhaal had ik gemist.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:03 schreef riri het volgende:
[..]
nee...de trap die hij haar heeft verkocht bij de paardenbak waar geen camera's op gericht waren
als ze brainless aanpakken vergeet ze wat ze in der hooft had. maar hoelang mag dit van die Kut Redactie..................wacht in spanning af hoelang? voordat ze ingrijpen, coz brainless gaat helemaal op tilt na een attack................streamlocks volop vanavond!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het probleem is dat Amanda nu alweer haar pijlen op Lieke wil gaan richten, in plaats van op Dennis of Jaap...zonde.
Dat is zo irritant, hij wordtaltijd uit de wind gehouden door Jaap en voor de rest ontloopt hij altijd alles.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Toch gun ik het Dennix niet dat hij zich zo sterk voelt op dit moment.![]()
meldt je eens ff darklight.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:05 schreef Darklight het volgende:
Nadia is idd de lul
Bij wie gaat ze zich aansluiten? Blijft ze bij Denniks? Of bij Amanda?
Ja dat is ook weer niks.. Nou ja als er maar iemand einndelijk eens weggaat en dan niet Huub en Liekequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Is maar van korte duur...ze kunnen hem goed gebruiken even als sidekick....voor de rest laten ze hem vallen als baksteenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
Nee, wat dat aangaat moeten Brian en Dennis een groepje worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:02 schreef noekje het volgende:
Huub: we kunnen wel met z'n allen gaan schreeuwen dat Amanda nephaar heeft maar dat is niveau van het Septemberpact. Daar voel ik niet zoveel voor.
Top!
gaat hij nu ook al plannen opschrijven?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:11 schreef noekje het volgende:
Het woord anaal viel en Dennis bleef maar schrijven.
Dennis: *niks te zien hier mensen, loop maar door*
ja man, hoezo niet inloggen je zit er nu toch in?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef Darklight het volgende:
[..]
heb je pm gestuurd? kan niet meer inloggen dus kan het niet lezen
ik kan niet permanent inloggen, dan kan ik mn pm niet zien als ik niet ingelogd benquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:13 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
ja man, hoezo niet inloggen je zit er nu toch in?
Lees mijn post van 17.13 uur.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
Gaat al die aktie straks onder het eten gebeuren?
man, patrick is oninteressant.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:15 schreef Darklight het volgende:
[..]
ik kan niet permanent inloggen, dan kan ik mn pm niet zien als ik niet ingelogd ben
Die gast is morgen terug hoop ik eindelijk meer te horen, nog iets van Patrick gehoord? Die meld zich ook helemaal niet, ook niet in de waalstraat
Precies, laat dat maar aan Huub over.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:13 schreef riri het volgende:
Nadia zal vanavond ook een keuze moeten maken...die kan moeilijk zo met iedereen aardig zitten doen zonder dat ze het meent
Hallo, dit is COS, los dit op in de SC aub, dank je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
man, patrick is oninteressant.
dit schiet allemaal niet op man. geef mij die naam van die dude eens.
die gast is 2 dagen vrij in de week woensdag en donderdagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
man, patrick is oninteressant.
dit schiet allemaal niet op man. geef mij die naam van die dude eens.
Je zou natuurlijk ook kunnen mailen ...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:21 schreef Darklight het volgende:
die gast is 2 dagen vrij in de week woensdag en donderdag
wel vaag van patrick, hij had speciaal zo'n nieuwe sony laptop gekocht om online te gaan daar
Ja, dat is eigenlijk de beste strategie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:18 schreef Verida het volgende:
Als Huub en Lieke slim zijn sluiten ze zich bij niemand aan, samen zijn ze al sterk genoeg. Laat die anderen het onder elkaar maar uitvechten
man, slappe hap. gisteren was ie er toch wel. zeg gewoon als het niet gelukt is. dat is toch makkelijker. eerlijk duurt het langst. hoe heet die gast?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
die gast is 2 dagen vrij in de week woensdag en donderdag
wel vaag van patrick, hij had speciaal zo'n nieuwe sony laptop gekocht om online te gaan daar
of geef namen en adressen en vertel het hele verhaal. Ik ben wel benieuwd wie Patrick is? Volgens mij heeft die Patrick iets op zijn geweten. Alle ballen op Patrick!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, dit is COS, los dit op in de SC aub, dank je.![]()
Onverstaanbaar met haar mond vol praten bedoel jequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef lillkiss het volgende:
daat is stokomotief amanda weer!
gister ben ik er niet gewwest ivm die staking, was er vandaagquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:23 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
man, slappe hap. gisteren was ie er toch wel. zeg gewoon als het niet gelukt is. dat is toch makkelijker. eerlijk duurt het langst. hoe heet die gast?
patrick was wel online trouwens gisteren en eergisteren.
hoe heet die dude man.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef Darklight het volgende:
[..]
gister ben ik er niet gewwest ivm die staking, was er vandaag
Bjorn is nu ook in de picturequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:23 schreef noekje het volgende:
[..]
of geef namen en adressen en vertel het hele verhaal. Ik ben wel benieuwd wie Patrick is? Volgens mij heeft die Patrick iets op zijn geweten. Alle ballen op Patrick!!![]()
quote:
man, dit is vermoeiend. gisteren ging je erheen zei je, en nu ben je er gisteren niet geweest. en morgen hoor je het maandag, en maandag dinsdag etc. etc. wie volgt dit nu nog. niemand gelooft dit op een gegeven moment meer, dat snap je toch wel.quote:
"Jongens, laat Brian svp met rust. Alle ballen op Dennis, graag!"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:30 schreef wie.. het volgende:
Jaap, Dennis, Huub en Lieke krijgen zeker instructies van achter.
Mooi, naar wie ga je luisteren, Brian of Naad en Amanda?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:30 schreef pasjesjen het volgende:
ontopic streams aanzet en bijgelezen is![]()
Dat hangt er van af wat achter hem opdraagt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef diedirk het volgende:
Wta heeft Luc eigenlijk voor functie daar?
Wanneer maakt hij eens werk van nadia?
Hebben jullie het over Dennix of Bjorn, ik snap het niet zo goed?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:31 schreef HanSchwulo het volgende:
[..]
man, dit is vermoeiend. gisteren ging je erheen zei je, en nu ben je er gisteren niet geweest. en morgen hoor je het maandag, en maandag dinsdag etc. etc. wie volgt dit nu nog. niemand gelooft dit op een gegeven moment meer, dat snap je toch wel.
ik hoor het wel een keer en anders maar niet. je hebt alleen jezelf er maar mee.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, naar wie ga je luisteren, Brian of Naad en Amanda?![]()
Ze hebben 1 gezamelijk doel, Brain eruit werken! Dat weten ze ook. Ze hebben geen pact gesloten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Huub en Dennix samenspelen, het voelt niet goed.
Ze spelen niet samen....ze bliven met zijn tweeen spelen...alleen tegen Brian zullen ze elkaar niet voor de voeten lopen en Brian gaan steunen maar zelf de pijlen op Brian richtenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:32 schreef blomst het volgende:
Huub en Dennix samenspelen, het voelt niet goed.
Dit is wél de COS, weet je! Doe dit maar liever in de SC... Bedankt graag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben jullie het over Dennix of Bjorn, ik snap het niet zo goed?![]()
Waar is je gevoel voor humor man?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is wél de COS, weet je! Doe dit maar liever in de SC... Bedankt graag.
spreek je morgen wel, weet ik meerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef HanSchwulo het volgende:
ja, sorry voor de off-topics. moest darklight even voor zn hol schoppen en vermanend toespreken. patrick zit nou trouwens op ameland en kan zich er hier niet tegen aan bemoeien.
nu ben ik weg, groetjes!
er zal zo wel wat anders komen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:37 schreef pasjesjen het volgende:
Tot nu toe gaat het over het feestje van zondag en ze hadden amanda zo gemist
Ik gok om haar te laten merken dat de hele familie Kubatz als één man achter haar staat. Volledig conform het door Brian ingezette charme offensief.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef Darklight het volgende:
Waarom belt die broer Amanda?
Doe dat morgen dan svp irl of via mail. Verre van boeiend genoeg voor de COSquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:39 schreef Darklight het volgende:
spreek je morgen wel, weet ik meer
sorry voor het offtopic gaan
Dit is zo mogelijk nóg oftoppikker!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is je gevoel voor humor man?![]()
Hij schreeuwt nog wel ff dat Nadia niet te vertrouwen is !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:41 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda geeft de telefoon aan brain, veel meer dan een beetje koetjes en kalfjes is er niet uit gekomen
Kenny zegt op het eind: Het is nu 5 -2, maar tegen jullie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:41 schreef pasjesjen het volgende:
Amanda geeft de telefoon aan brain, veel meer dan een beetje koetjes en kalfjes is er niet uit gekomen
daar hou ik je aan. regel die shit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
spreek je morgen wel, weet ik meer
sorry voor het offtopic gaan
Brian geeft Amanda opdracht Naad te zoeken en haar erbij te halen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is zo mogelijk nóg oftoppikker!
Waarbij?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian geeft Amanda opdracht Naad te zoeken en haar erbij te halen.
begrijp ik het nou verkeerd of suggereer je nu dat bq iemand van de redactie isquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
ervan uitgaande dat iedere bewoner wel minstens 1 persoon heeft die op het forum zit en ook mensen van de Kooi redactie (bqueen?) hier aan bijdragen dan is het forum niet zo populair onder de "gewone mens" als we onszelf willen doen laten geloven.
Girltalk en pinky swear.quote:
Ik vind Dennis niets, Nadia nog minder....maar Brian er als eerste uit..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Brian wil volgens mij in een 5-2 situatie terecht komen voor zijn populariteit.......
En het gaat niet werken imo dan... het blijft een grote gluiper; laten we dat niet vergeten.
Die gedachte had riri ook al, helaas is het te opvallend.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Brian wil volgens mij in een 5-2 situatie terecht komen voor zijn populariteit.......
En het gaat niet werken imo dan... het blijft een grote gluiper; laten we dat niet vergeten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:49 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
begrijp ik het nou verkeerd of suggereer je nu dat bq iemand van de redactie is
Vergeet niet hoe ze dit in tv uitzendingen kunnen manipuleren. Zijn populariteit kan inderdaad stijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:50 schreef Desii het volgende:
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:49 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
begrijp ik het nou verkeerd of suggereer je nu dat bq iemand van de redactie is
Dat denk ik niet hoor. Ik denk dat hij gewoon toeschouwer is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:53 schreef Desii het volgende:
Luc heeft dus openlijk partij gekozen voor Brian en Amanda... erg dom zeg!!
nou ik weet wel zeker dat ze niet van de redactie is hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:54 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Ik zie hoeveel ze online is en dat heb je of helemaal niets te doen of ...?
Ze mag het zelf zeggen.
* beequeen is van haar stoel gevallen en heeft pammetjes nodig.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:48 schreef ThomasSlayer het volgende:
ervan uitgaande dat iedere bewoner wel minstens 1 persoon heeft die op het forum zit en ook mensen van de Kooi redactie (bqueen?) hier aan bijdragen dan is het forum niet zo populair onder de "gewone mens" als we onszelf willen doen laten geloven.
hahahahhaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen is van haar stoel gevallen en heeft pammetjes nodig.
De redactie heeft een tijdje meegepost, en die klokten altijd op een vol uur uit. (dus 22 uur of 23 uur bv)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:54 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Ik zie hoeveel ze online is en dat heb je of helemaal niets te doen of ...?
Ze mag het zelf zeggen.
die hebben jullie toch op voorraad daar op de redactiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
vraag loonsverhoging en gevarengeld, meidquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kan Nadia naar B en A en heeft ze toch iemand om te neukenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:53 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke hebben het gesprek afgeluisterd en nu gaat Brian alleen nog maar in de private erbij zitten als Huub of Lieke moeten bellen.
Luc heeft dus openlijk partij gekozen voor Brian en Amanda... erg dom zeg!!
Oeps, zou Natasja me ook doorhebben? Dan heb ik echt een probleem.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:57 schreef avonne het volgende:
[..]
vraag loonsverhoging en gevarengeld, meid
Tijdens het avondeten gaat het gebeuren volgens Huub.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
Ik vind maar één ding, en dat is dat er teveel geluld wordt.
Actie.... niente.
Lieke, Huub en Dennis gaan er steeds lelijker uitzien, van al die negativiteit.
Verwacht je dat ? Volgens mij lullen ze met zn allen weer door elkar en niemand begrijpt er Nix meer van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap het nu even niet meer maar dat wordt zo wel duidelijk denk ik
Lekker op tijd :-)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:07 schreef avonne het volgende:
Alvast de volgende [COS #2581] Alle Bommen Op Brian
super thanxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:07 schreef avonne het volgende:
Die felle blik, maar dit gaat echt niet werken nu.quote:
5-2 uiteindelijk weer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef Larisje het volgende:
Blegh weer zo'n stom groepsgsprek. Dan loopt allles dus weer met een sisser af.
Mooi op tijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:07 schreef avonne het volgende:
Nope.... en dit is Huubs schuld? I don't get it.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Verwacht je dat ? Volgens mij lullen ze met zn allen weer door elkar en niemand begrijpt er Nix meer van.
Neither do I ! Naad to blame I presume ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope.... en dit is Huubs schuld? I don't get it.
Stel je voor dat hij onder vuur komt...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:12 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian heeft tot op heden nog geen woord gezegd
[afbeelding]
het was gisteren afgesproken dat hij pas vrijdagmiddag haar zou inlichtenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
Huub is pissed op Dennix omdat hij alles doorgebept heeft aan Naad?
Brian flipte al behoorlijk vanmiddag met z'n opmerkingen over Jaap z'n dode broer dus hij kan ook maar beter z'n muil houden anders ligt hij eruit. Zo snel agressief dat mannetje.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij onder vuur komt...
Het gaat toch over Brian en Amanda en Nix en Nada?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |