Hoe zal hartsvriendinnetje Nadia hierop reageren?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda gaat Dennis helemaal kapotmaken.
Ik verheug me er al op ha ha.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:56 schreef Meganog het volgende:
Amanda gaat Dennis helemaal kapotmaken.
Brian: "Er is ook iemand anders voor Nadia".quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zal hartsvriendinnetje Nadia hierop reageren?
Ja, Luc wordt nu maar snel als volwaardige medestander gebombardeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat zei niet alleen staan.. zij hebben Nadia én Luc nog (??)
Niet zo'n gekke kronkel hoor.. hij vergeleek net opgetogen de situatie al met die van Huub en Lieke, maar toen zei Amanda dat dat niet te vergelijken was omdat zij Nadia en Luc nog hebben..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:59 schreef riri het volgende:
Een gedachtenkronkel:
Brian denkt nu nu hij alleen met Amanda staat dat hij heel veel sms stemmen gaat krijgen en boven huub eindigt...![]()
Aan Luc hebben ze helemaal geen fluit, maar ja, het is Amanda.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:57 schreef Clank het volgende:
Amanda zegt dat zij niet alleen staan.. zij hebben Nadia én Luc nog (??)
Edit typo![]()
Top OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:04 schreef avonne het volgende:
Als er echte iets fout staat in de OP, wil je dat dan even melden?
goed plan. Ik zal een kaartje sturenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:58 schreef schatje het volgende:
Ik ga Amanda een bloemetje sturen als ze Dennis aan het janken weet te krijgen.
Het valt de cameraman ook op dat Dennix constant eet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef Jewscky het volgende:
Wat zit die NIXLUL vies te vreten
Zoals ik al eerder zei: Bwian gaat dit niet trekken, kan hij zoveel pilletjes slikken als hij wil.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Brian toch behoorlijk hyper en nerveus.
Ze moet hier in het dagelijkse leven ervaring mee hebben... werkelijk wát een gehaaide tante!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
Naad kan echt liegen alsof het gedrukt staat, ze hoeft niet een over haar antwoord na te denken.![]()
Brian wil overal maar uitleg over geven, om zich te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
Brian vindt dat Jaap heeft gefaald in zijn afspraak.
Wat denkt die gozer toch allemaal. Kan iemand hem gaan vertellen dat het een spel is waarvan er maar één de winnaar gaat worden.
Aan wie? En weet naad daarvan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:27 schreef Clank het volgende:
Zielig eigenlijk voor Amanda.. haar vriend wil haar uitlenen om sex te hebben met haar 'vriendin'... en haar 'vriendin' die ze ook blindelings vertrouwd liegt tegen haar of dat het gedrukt staat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |