quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:38 schreef Petera het volgende:Verder vind ik: als het werkelijk mogelijk zou zijn om verplicht te stellen dat iemand als prostituee aan de slag gaat, dan moet er ook in het openbaar gesekst mogen worden. Want we kunnen natuurlijk niet enerzijds naar de werklozen toe net doen alsof het allemaal volkomen geaccepteerd is, en anderzijds verbieden om het in het openbaar te doen (hetgeen toch een teken is dat het juist NIET algemeen geaccepteerd is).
dat je niet buiten mag neuken als argument gebruiken dat prostitutie als baan niet hoeft worden geaccepteerd vind ik een beetje zwak.
Dat zou betekenen dat 'sauna medewerker' ook een uitzondering zou moeten zijn want je mag niet in je blote op straat lopen. terwijl dat ook gewoon een legitiem beroep is, net als prostitutie.
Zelfde geldt voor zwembad medewerker of de sportclub.....kleedhokjes enzo schoonmaken, tsja dan kan je wel eens per ongeluk tegen een blote piemel of tiet oplopen...
Ik heb tot nu toe nog maar weinig goeie tegenargumenten gehoord.
mensen kunnen zoveel beroepen 'denigrerend' vinden. Maar mensen die niet doorgeleerd hebben moeten niet zeuren en hun neus ophalen als hun schoonmaak werk of schoffelwerk wordt voorgelegd vind ik....of zelfs prostitutie dus.
De meeste nederlanders moeten werken, en de meesten doen het tegen hun zin en de meesten voelen zich uitgebuit door de baas. Ik zie niet in waarom er voor het beroep 'prostitue' een uitzondering zou moeten worden gemaakt.
WAJONG vrouwen en mannen moeten gewoon niet mekkeren en even doorbijten en stoppen met parasiteren op de samenleving.