quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:14 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Best jammer, het Burton fanboy imperium wordt zo alleen maar groter.
Zonder gekheid, Forum was in mijn ogen altijd een merk dat totally dedicated was aan snowboarden, en dat zich niet zo 1,2,3 liet overkopen door een massa-bedrijf als Burton B.V. En ik kan ook echt wel het gevoel van J.P. Walker (op én top Forum rijder van vroeg af aan, kennen jullie The Resistance nog van Mack Dawg ? Dat ie in elkaar gemept wordt en met z'n dikke Benz weg rijdt?) inzien, en begrijpen dat ie daar niet aan mee gaat doen.
Maar zo krijg je wel 2 kampen, aan de ene kant de Burton en aanhangselen, en aan de andere kant de merken die niks met burton te maken willen hebben (zoals Rome, en andere kleinere merken die gewoon puur voor het snowboarden gaan).
Ze hebben alleen al meer dan 21 boards alleen voor heren, verdeeld over 2 principes, freeride en freestyle. En alle andere 19 die daartussen zitten.
Ach, gelukkig worden we nog niet verplicht om het aan te schaffen, ookal kan je er haast niet meer omheen.
Van last van polsen krijgen komt ook doordat je verkeerd opvangt als je valt, ik doe het zelf ook nog wel is en dan voel ik me polsen best snel weer.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:50 schreef Flaccid het volgende:
het is alweer bijna winter en dan ga ik op wintersport. Afgelopen jaren geleerd te snowboarden, kan het nu ook. Ben ook gevallen, en heb ooit mijn pols gekneusd. Nu dacht ik, ik koop wat bescherming (helm, polsverstevigers/beschermers etc..), dan kan ik wat 'gevaarlijkere' dingen proberen.
Ik wil sowieso een helm. Weet iemand iets over polsverstevigers en beschermers. En welke merken zijn goed, en welke merken absoluut niet nemen (burton ten opzichte van lidl)?.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga er zo heen.
Ben al een paar keer naar andere (buiten) wedstrijden in nederland gezien en het is altijd wel lachen.
Daarnaast doen Anthony en Seppe smits mee. Die worden gesponsord door The Hot zone en ooit nog les gegeven(toen ze nog een heel stuk kleiner waren en me toen al 3x om de oren sprongen
)
Begint nuquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het komt ook bij Studio Sport na de Rugby kwartfinale
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:16 schreef sander89 het volgende:
[..]
Van last van polsen krijgen komt ook doordat je verkeerd opvangt als je valt, ik doe het zelf ook nog wel is en dan voel ik me polsen best snel weer.
Mijn polsen zijn ook best gevoelig omdat eentje is een keer gebroken is en paar keer gekneusd zijn ze allebei.
[afbeelding]
Ik heb zelf deze gekocht toen ik weer is erg last had van me polsen had, het werkte en beviel erg goed maar je kan beter leren je goed opvangen zodat je polsen minder belast.
minder stevig is vaak beter, als je superstugge beschermers gebruikt verleg je het breekpunt en verhoog je het moment wat optreedt als je je klap opvangt...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef RichardX het volgende:
Ik gebruik al jaren skateboard polsbeschermers van SPEX (Perry Sport). SPEX is nou niet echt een topmerk, maar voor polsbeschermers echt prima en erg stug. Ze passen ook prima onder mn Burton handschoenen, merk het amper. Heb ook wel eens van die specifieke snowboard polsbeschermers gebruikt, die zijn wel wat soepeler maar denk ik, ook minder stevig..
er staat toch;quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Komakie het volgende:
Je kunt trouwens wel beter je arm breken dan een pols. aangezien het geen gewricht is.
Maar ook je arm breken is kut dus je kunt beter een oplossing zoals Rnej zoeken
anyway, gisteren was leuk.
Mooie pics Mark
Yo Flaccid,quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:49 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zo sick off piste nee. Het is hooguit bij de lift eronderdoor, niet gedropt worden door een heli![]()
sorryquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
er staat toch;
de kans dat je wat breekt is groter, MAAR .... tuurlijk is je arm breken over t algemeen beter... maar je wil de kans dat je iets breekt toch niet vergroten?
Arm ok, maar beter je pols dan je elleboog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Komakie het volgende:
Je kunt trouwens wel beter je arm breken dan een pols. aangezien het geen gewricht is.
Maar ook je arm breken is kut dus je kunt beter een oplossing zoals Rnej zoeken
anyway, gisteren was leuk.
Mooie pics Mark
daar heb jij weer een puntquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef XL het volgende:
[..]
Arm ok, maar beter je pols dan je elleboog.
daar heb jij weer een puntquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef XL het volgende:
[..]
Arm ok, maar beter je pols dan je elleboog.
bij dezequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:14 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks, maar bedank ForumGek ook even, die heeft het bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |