Ja, ik herinner me iets uit een documentaire. Een dochter van Wagner, toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef pyl het volgende:
Zoiets. En dat dan één keer per jaar.
Archetype van een Friese boerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
Ja! Heel saai, hè?
Omdat het de mannelijke variant van Heleen van Royen is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:51 schreef Gellius het volgende:
Ik heb niets van hem gelezen, maar waarom walgt iedereen zo van die man?
Hij neukt er vrolijk op los met Jan en alleman, bedoel je?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Omdat het de mannelijke variant van Heleen van Royen is.
Carlo, de broer van Carla del Ponte?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:57 schreef Tokay het volgende:
Laten jullie je frenologische kwaliteiten hier eens op los:
[afbeelding]
Nee, nee, je haalt een paar dingen door elkaar, denk ik. Ids is de mannelijke variant van Anni Friesinger. En Anni Friesinger is de natte droom van doorgewinterde frenologen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Omdat het de mannelijke variant van Heleen van Royen is.
Dat blijkt wel, ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef Gellius het volgende:
Nja. laat ik het dananders formuleren: waarom voelen zoveel mensen zich toch zo bedreigd door matige schrijvers? Er is een enorme markt voor matige literatuur!
Volgens mij haal jij wat dingen door elkaar, Ids is geen klunerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, je haalt een paar dingen door elkaar, denk ik. Ids is de mannelijke variant van Anni Friesinger. En Anni Friesinger is de natte droom van doorgewinterde frenologen.
Mis!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Carlo, de broer van Carla del Ponte?
Dat is marketing.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:02 schreef Tokay het volgende:
ik erger me hooguit aan hun mediageilheid en hun gebrek aan ehm, bescheidenheid.
O ja? Waarvan dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:06 schreef pyl het volgende:
Bovendien ken ik die kerel van Tokay ergens van.
Zeg maar uit een tijd waarin hij er nog niet zo oud uitzag.quote:
't Is een Brit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer is, frenologisch gezien, zo'n allegaartje dat ik vermoedde dat het wel een Zwitser moest zijn.
Nope.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het een politicus.
Nee, maar hij oefent wél een beroep uit waarmee hij de massa vermaakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een populaire DJ.
Nee, meneer werkt in de filmwereld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Verslaggever?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef Z het volgende:
Dalrymple?
Eén en al inteelt op zo'n eiland natuurlijk dus geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
't is een frenologische potpourri van jewelste inderdaad.
Voor de goede verstaander wel, ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:37 schreef pyl het volgende:
Wat is die hint ... euh ... enórm zeg!
Een documentaire-reeks waar ze om de zeven jaar mensen interviewen. Dus 7-jarigen, 14-jarigen etc.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef pyl het volgende:
Hmmm ... "7-up series"?
Kijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De 7-up series zijn erg leuk, maar ik heb geen idee wie dat gemaakt heeft.
pyl!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef pyl het volgende:
Hmmm ... "7-up series"?
O ja, dat ken ik wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een documentaire-reeks waar ze om de zeven jaar mensen interviewen. Dus 7-jarigen, 14-jarigen etc.
Hmpfzzz .. jou kennende gaat het voor hetzelfde geld om een serie reclames over 7 up ...quote:
Neuh, achter hem staat zijn vader - de moordenaar van zijn zwager.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:52 schreef Gellius het volgende:
VERHAFTET!
Yepquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:53 schreef pyl het volgende:
Da's Jimmy Rosenberg, lijkt me.
Hele mooie documentaire, mooi gefilmd ook. Af en toe zo treurig dat ik er van moest lachen. Maar bovenal: wat een geniale gitaristquote:
Is dat ouwemannentaal?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:23 schreef Gellius het volgende:
Ah, daar hebben we het kwikzilvertje van ons topic.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat ouwemannentaal?
Is dat een scheldwoord?
Ik lees het wel als ik terug ben van mijn werk.
De zwarte was draait en is niet interessant om naar te kijken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:49 schreef pyl het volgende:
Als Scrut nou even uit zijn Cubaanse sferen komt, dan is dit plaatje zo geraden ...
I'm the man in black.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef pyl het volgende:
De "zwarte was"????
Is het iemand uit de Petit Wazoo?quote:
Nee, nee, al 35 jaar een soloartiest (voorheen wel bij een bekende band trouwens).quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het iemand uit de Petit Wazoo?
Gister wel. Ik heb nu voor het eerst een voorlader en ik had gister een prachtige combinatie van steenrood, geel en lichtblauw in de machinequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:09 schreef Tokay het volgende:
Scrut, zit jij echt op een krukje naar je ronddraaiende was te kijken?!![]()
Dat Scrut altijd in het zwart gekleed gaat, bedoel je?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:11 schreef Gellius het volgende:
Ja zie je nou. Precies wat ik al vreesde.
Meid toch!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister wel. Ik heb nu voor het eerst een voorlader en ik had gister een prachtige combinatie van steenrood, geel en lichtblauw in de machine![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
.... Ik heb nu voor het eerst een voorlader ...
Mooi gezicht, hè?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef Gellius het volgende:
Het Wibauthuis wordt helemaal uit elkaar gerost. Ik heb net even staan kijken.
Nee joh, ik heb een AEG.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meid toch!En de kleuren liepen niet door?
![]()
Schitterend, vallend glas van een venster van waaruit ik vaak over het buurtje uitgekeken heb en dat in dit mooie herfstlicht.quote:
Je bent echt vastbesloten me dwars te zitten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Heb je geëdit?
Nee, het was een serieuze vraag. Je kunt toch geen lege posts plaatsen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef Gellius het volgende:
Je bent echt vastbesloten me dwars te zitten?
Inmiddels zwart met blond haar, maar volgende week zal het weer anders zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, het meisje met het blauwe haar!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ook nieuwe meubels gekocht?
Dat vind ik het leukste aan verhuizen, alles opnieuw inrichten.
Nee, da's een aansteller. Met z'n lippenstift.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:10 schreef Gellius het volgende:
Zeg, luister eens even mijnheertje, maar onze oude schoolvriend Robert Smith is géén snothippie, hoor!
Jawel joh, laat je niets wijsmaken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:10 schreef Gellius het volgende:
Zeg, luister eens even mijnheertje, maar onze oude schoolvriend Robert Smith is géén snothippie, hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, da's een aansteller. Met z'n lippenstift.![]()
En toch is het zo.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
En toch is het zo.![]()
Best leuke muziek hoor - nou ja, niet álles natuurlijk - , maar wat een vreselijke frontman. Met z'n ontplofte kapsel en zijn roodgestifte lipjes. Hoe oud is hij nu?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef Gellius het volgende:
Het Wibauthuis wordt helemaal uit elkaar gerost. Ik heb net even staan kijken.
Tot 1939 heeft ongeveer op die plek het Weesperpoortstation gestaan - het eerste grote treinstation van Amsterdam. Ben benieuwd of er straks bij het grondwerk nog wat van te zien is.quote:
Mm..mooi plaatje, Gellius. Heb je nog foto's gemaakt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Tot 1939 heeft ongeveer op die plek het Weesperpoortstation gestaan - het eerste grote treinstation van Amsterdam. Ben benieuwd of er straks bij het grondwerk nog wat van te zien is.
[afbeelding].
Zet je weer een url in je fotoboek dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:47 schreef Gellius het volgende:
De laatste tijd niet, nee. Ik wil nog wel wat plaatjes schieten voor het ding helemaal weg is.
Ze komen binnenkort weer naar Nederland.... ik vond hun concert op Werchter erg tegenvallen....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:10 schreef Gellius het volgende:
Ik vond het geweldig. Maar ik heb ook geen referentiematieriaal. Het viel me op dat zijn stem goed was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ze komen binnenkort weer naar Nederland.... ik vond hun concert op Werchter erg tegenvallen....
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:42 schreef Gellius het volgende:
Heb ik een fotoboek, dan?
Pyl is er morgenochtend om 9 uur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef peaceman het volgende:
Zo de kast beneden is uit elkaar. Nu die boven nog
Komt ie helpen sjouwen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl is er morgenochtend om 9 uur.
Een Mini?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En hij heeft een hele handige verhuiswagen.
Hoe is het met je afwijking naar rechts?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:08 schreef wyccie het volgende:
Hij begint alvast aan jullie tuin. Tegels leggen en zo.
Ik heb er gewoon een extra afwijking naar links bij ontwikkeld. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe is het met je afwijking naar rechts?
Jij wordt een prima artsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een extra afwijking naar links bij ontwikkeld. Probleem opgelost.![]()
Ik ga nu even wat nieuwe dingen leren (of niet). Over drie uur hou ik hier een open spreekuur.quote:
Zijn stem was wel goed, maar ze hebben toen bijna geen enkel bekend liedje gespeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig. Maar ik heb ook geen referentiematieriaal. Het viel me op dat zijn stem goed was.
Ik vind dat hij de kantjes er van afloopt en dat Diaan nog maar eens goed moet nadenken of ze wel met hem wil trouwen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat peaceman zo langzamerhand best 'n biertje verdiend heeft.
De Cubaanse hoeren staan nu te schilderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef Gellius het volgende:
Heb jij je badkamer al af, Scrutinizer?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat peaceman zo langzamerhand best 'n biertje verdiend heeft.
Te laat, het trouwen is al gebeurd. En nog geen dag spijt gehad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat hij de kantjes er van afloopt en dat Diaan nog maar eens goed moet nadenken of ze wel met hem wil trouwen.
Kan jij dat niet even doen? Doe 'ns geëmancipeerd. Bovendien heeft Peace vanmiddag al een paar biertjes op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
kan niet, hij moet vanmiddag de verhuisbus nog ophalen.
[..]
Te laat, het trouwen is al gebeurd. En nog geen dag spijt gehad.![]()
Ik ben op mn werk..... maar hij moet zoiezo meerijden om hem op te halen. Onze eigen auto moet ook weer terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kan jij dat niet even doen? Doe 'ns geëmancipeerd. Bovendien heeft Peace vanmiddag al een paar biertjes op.
Hmmm dat was 31 mei van dit jaar!!! Knap dat je dat gemist hebt...... in mn onderschrift staan wel een aantal links naar de foto's.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh? Wanneer was dat dan? Had je dat ons niet even kunnen vertellen?
duidelijk belangenverstrengeling deze uitspraakquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dat hij de kantjes er van afloopt en dat Diaan nog maar eens goed moet nadenken of ze wel met hem wil trouwen.
Graag gedaan hoor. Moet je er ook eentje met een zwartepietenmutsje op?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:21 schreef Tokay het volgende:
Gellius, ik heb je hangcavia in mijn Fotoboek gezet, hoor.
Ik vind hem stiekem toch wel erg grappig.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef peaceman het volgende:
De klerenkast is met recht een klerenkast, maar hij is 3 liter zweet later uit elkaar
Ook het bed is uit elkaar.
Ik ben het trouwens met gellius eens!![]()
Precies, dat ligt er wel erg dik bovenop. Alsof Diaan interesse zou hebben in een vent die zijn badkamer laat verven door zielige meisjes uit het illegale circuit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
duidelijk belangenverstrengeling deze uitspraak![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Precies, dat ligt er wel erg dik bovenop. Alsof Diaan interesse zou hebben in een vent die zijn badkamer laat verven door zielige meisjes uit het illegale circuit.
Die variant bestaat al, als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Graag gedaan hoor. Moet je er ook eentje met een zwartepietenmutsje op?
Smaakt het biertje, peace? \quote:
Aan de strop?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die variant bestaat al, als ik mij niet vergis.
Ik wacht nog even... zo eerst nog even een auto vol laden en wegbrengen, maar daarna misschien welquote:
Ik heb me er bij neergelegd maar schiet af en toe nog terug in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
duidelijk belangenverstrengeling deze uitspraak![]()
Peaceman krijgt een vast arbeidscontract, daar kan ik nooit tegenopquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Precies, dat ligt er wel erg dik bovenop. Alsof Diaan interesse zou hebben in een vent die zijn badkamer laat verven door zielige meisjes uit het illegale circuit.
Nu niet gaan overdrijven, hè?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:30 schreef Gellius het volgende:
Aan de strop?
Ach gossie....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd maar schiet af en toe nog terug in de ontkenningsfase![]()
kom op... de wereld vergaat niet hoor.... nog illegaaltjes genoeg!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd maar schiet af en toe nog terug in de ontkenningsfase![]()
En mijn naam is Generaal Pardonquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
kom op... de wereld vergaat niet hoor.... nog illegaaltjes genoeg!
Die heette toch Robert?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef Gellius het volgende:
Is die vieze snothippie nu al geraden?
Oh? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef Gellius het volgende:
Ja, en hij heeft wijze opinies over The Specials geventileerd.
Dat dan weer welquote:Dus we zijn er wel, eigenlijk.
Gezien bovenstaande foto zal ik dat dan wel weer zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef Tokay het volgende:
Nee-hee, ik wil eerst weten wie die vieze man is!
Ik ben dan af en toe ook heel erg vies.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:57 schreef Gellius het volgende:
Wat een grote badkamer heb jij, man!
Nee, dat was gewoon een garpje van pyl. Ik ben gewoon een luie langharige stinkende kuthippie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:04 schreef Gellius het volgende:
Ik weet het. Je 'probleempje' hè?
Nou, die heb ik niet gevonden, hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Gloria Estefan, daar zijn veel onherkenbaardere foto's van.
Mijn hemel, Scrut.quote:
Daag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het....![]()
Ik ga nu gauw, voor ik aan m'n eigen flauwheid bezwijk![]()
Er staat nog een plaatje open van pyl, tong. Zou jij daar eens naar willen kijken? Moet je wel even terugscrollen.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik peinig me suf.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:23 schreef pyl het volgende:
Enige faits divers aangaande meneer:
...
...
- zijn muziek staat bovenaan een obscure ranglijst met muziek die Engelse kroegbazen draaien om hun pubs snel leeg te krijgen;
...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het, maar heb me daarbij schuldig gemaakt aan geestelijke zelfbevlekking.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Tsja. Dan zit er niets anders op dan plaats te nemen in je nieuwe wasmachine, Scrut.![]()
Z'n naam had ik wel eens gehoord.quote:(En, was meneer een o ja-tje voor jou? Zo ja, dan weet ik hem vast niet.
Die trompet heeft me op het verkeerde been gezetquote:Zo nee, dan weet ik 'm zeker niet.)
Die meneer was, hoewel niet van onbesproken gedrag, het tegendeel van een gangster.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:06 schreef Tokay het volgende:
Hmmmm....... Even over een andere boeg.
En zijn achternaam is dus een jongensnaam (want de voornaam van die gangster) toch?
quote:Robert ...
- John?
quote:- Frank?
quote:- Mark?
quote:- Ruben?
quote:- ehm...
quote:- David?
quote:- Alexander?
quote:- Carl?
Hoi posquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:09 schreef pos het volgende:
Goedemiddag
Die stinkende baardaap van pyl.quote:...wie moeten we raden?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi
Volgens mij is snorremans Wyatt Earp.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:22 schreef wyccie het volgende:
Oh nee, dat was juist heerlijk!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
Zal ik gewoon Cold Turkey afkicken?
Maar zo af en toe is Fok wel leuk als ik eventjes niet hoef te studeren (dat is maar zelden).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:34 schreef wyccie het volgende:
Dat vind ik erg knap. Ik denk niet dat ik zoiets zou kunnen. Of helemaal stoppen, of helemaal niet stoppen.
Maar nu verkas ik richting bed. Even zappen, begin nu alweer moe te worden. Heb maar vier uur geslapen.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, geef me zijn achternaam dan gewoon. Dan ben je er vanaf.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:19 schreef Tokay het volgende:
Ja maar, ja maar.... Ik weet toch niet alle jongensnamen van A tot Z!?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
In Engeland is er ook een mevrouw met deze jongensaam als voornaam.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:21 schreef Tokay het volgende:
Ja maar, ja maar... Ik ken toch niet alle mevrouwen die in Engeland wonen!!!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Deze mevrouw wel. Die jongensnaam is niet haar echte naam.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:43 schreef Tokay het volgende:
Maar waar moet ik beginnen, wyccie?!![]()
Is ze een actrice? Een schrijfster? Een politica? Een zakenvrouw? Een kunstenares? Een zangeres? Een sportvrouw? Een onnozel societyfiguur à la Victoria Beckham?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:45 schreef Tokay het volgende:
In dat geval had je ook kunnen zeggen: meneer heeft een achternaam die gelijk is aan een tandenborstelmerk. Dan had ik 'm meteen geweten.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:47 schreef Tokay het volgende:
Die categorie stond er niet bij.![]()
Dat is die vrouw van Peter André, hè?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:48 schreef wyccie het volgende:
Robert Oral B. ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik zie nu pas waarom Oral B Oral B heet..... Oraal-> mond-> tanden! Haha, stom hoe bepaalde dingen zo vanzelfsprekend zijn dat je er gewoon niet bij nadenkt.![]()
Maar waar zou de B. voor staan?
Of brush?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
B staat voor bakkes, of bek, of bigmouth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |