Ja, ik herinner me iets uit een documentaire. Een dochter van Wagner, toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef pyl het volgende:
Zoiets. En dat dan één keer per jaar.
Archetype van een Friese boerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:55 schreef Gellius het volgende:
Ja! Heel saai, hè?
Omdat het de mannelijke variant van Heleen van Royen is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:51 schreef Gellius het volgende:
Ik heb niets van hem gelezen, maar waarom walgt iedereen zo van die man?
Hij neukt er vrolijk op los met Jan en alleman, bedoel je?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Omdat het de mannelijke variant van Heleen van Royen is.
Carlo, de broer van Carla del Ponte?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:57 schreef Tokay het volgende:
Laten jullie je frenologische kwaliteiten hier eens op los:
[afbeelding]
Nee, nee, je haalt een paar dingen door elkaar, denk ik. Ids is de mannelijke variant van Anni Friesinger. En Anni Friesinger is de natte droom van doorgewinterde frenologen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Omdat het de mannelijke variant van Heleen van Royen is.
Dat blijkt wel, ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef Gellius het volgende:
Nja. laat ik het dananders formuleren: waarom voelen zoveel mensen zich toch zo bedreigd door matige schrijvers? Er is een enorme markt voor matige literatuur!
Volgens mij haal jij wat dingen door elkaar, Ids is geen klunerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:00 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, nee, je haalt een paar dingen door elkaar, denk ik. Ids is de mannelijke variant van Anni Friesinger. En Anni Friesinger is de natte droom van doorgewinterde frenologen.
Mis!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Carlo, de broer van Carla del Ponte?
Dat is marketing.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:02 schreef Tokay het volgende:
ik erger me hooguit aan hun mediageilheid en hun gebrek aan ehm, bescheidenheid.
O ja? Waarvan dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:06 schreef pyl het volgende:
Bovendien ken ik die kerel van Tokay ergens van.
Zeg maar uit een tijd waarin hij er nog niet zo oud uitzag.quote:
't Is een Brit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer is, frenologisch gezien, zo'n allegaartje dat ik vermoedde dat het wel een Zwitser moest zijn.
Nope.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan is het een politicus.
Nee, maar hij oefent wél een beroep uit waarmee hij de massa vermaakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Of een populaire DJ.
Nee, meneer werkt in de filmwereld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Verslaggever?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef Z het volgende:
Dalrymple?
Eén en al inteelt op zo'n eiland natuurlijk dus geen touw aan vast te knopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
't is een frenologische potpourri van jewelste inderdaad.
Voor de goede verstaander wel, ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:37 schreef pyl het volgende:
Wat is die hint ... euh ... enórm zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |