abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53725458
Dat respect voor ouderen is soms wel oke, maar als je dan in die supermarkt ziet dat zo'n oudje gewoon een halve rij voorkruipt dan denk je de volgende keer wel 2 keer na voordat je opstaat.

Dus mijn klacht: Oudjes die klagen over gebrek aan respect bij de jeugd en zelf geen haar beter zijn.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:59:23 #77
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53725546
Mensen die niet opstaan voor ouderen.

Je zou ze zo de tram uitflikkeren. Wordt het wel heel rustig van, vrees ik.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53725636
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Ringo het volgende:

Je zou ze zo de tram uitflikkeren. Wordt het wel heel rustig van, vrees ik.
Er zijn ook genoeg ouderen die niet willen dat je voor ze opstaat hoor.
pi_53725658
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Noodly het volgende:
Triest dat mensen dat tegen je zeggen terwijl ze net zo goed zelf kunnen gaan staan. Heel hypocriet.

Dat accepteer ik echt niet... Als iemand zittend vraagt of ik even wil opstaan voor een bejaarde. Dan mag meneer/mevrouw regelneef dus mooi zelf in de benen.

En ik vind het ook ietwat storend als je zo'n vraag krijgt als je ergens achterin de bus zit... Je gaat mij niet wijsmaken dat je zulke beroerde benen hebt als je wel in een rijdende bus helemaal naar achteren kan lopen.

En ik laat liever een zwangere vrouw staan dan dat er een dik meisje huilend in m'n stoel zit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:07:52 #80
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53725707
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg ouderen die niet willen dat je voor ze opstaat hoor.

Maar dan heb je het in elk geval gevráágd.

Zulk onfatsoen, als een autist blijven zitten zonder je plaats aan te bieden.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:16:16 #81
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_53725887
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 20:09:50 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 00:10:14 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53734906
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat accepteer ik echt niet... Als iemand zittend vraagt of ik even wil opstaan voor een bejaarde. Dan mag meneer/mevrouw regelneef dus mooi zelf in de benen.

En ik vind het ook ietwat storend als je zo'n vraag krijgt als je ergens achterin de bus zit... Je gaat mij niet wijsmaken dat je zulke beroerde benen hebt als je wel in een rijdende bus helemaal naar achteren kan lopen.

En ik laat liever een zwangere vrouw staan dan dat er een dik meisje huilend in m'n stoel zit.

Dat laatste is eigenlijk ook een overtreding.
pi_53742599
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:49 schreef Friek_ het volgende:
Nou, je had de vrouwtjes moeten horen hoor. "BELACHELIJK", "DOE JE TOCH NIEEHIEET", "OHHHH WAT ZIELUUUG" en ga zo maar even door. Ben benieuwd of je dan je uitspraak nakomt.

Wel eens gedaan, al komt het niet zo vaak voor want ik ga al niet zo vaak met de bus, en als ik dat al doe zit ik zelden vooraan. Er was toen inderdaad ook een vrouwtje dat luidruchtig (zodat ik het zou horen) met haar buurvrouw daarover ging zeuren, maar dat was vooral heel grappig.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53742616
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Ringo het volgende:

Het is niet mijn probleem noch mijn schuld dat ze niet kunnen staan, dus val mij er ook niet mee lastig.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53742841
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Noodly het volgende:
Triest dat mensen dat tegen je zeggen terwijl ze net zo goed zelf kunnen gaan staan. Heel hypocriet.

Ik heb mezelf dan ook voorgenomen vooral niet meer op te staan in de toekomst, en de eerste de beste die daar zijn bek over opentrekt mag zelf gaan staan.
Ik heb er even over na zitten denken namelijk, en dat ik alsnog opstond is gewoon debiel.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 14:32:14 #86
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53742891
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:17 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het is niet mijn probleem noch mijn schuld dat ze niet kunnen staan, dus val mij er ook niet mee lastig.

En ook jij mag met je hoofd onder tram 9!
pi_53742968
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:16 schreef 700MB het volgende:

[..]

Wel eens gedaan, al komt het niet zo vaak voor want ik ga al niet zo vaak met de bus, en als ik dat al doe zit ik zelden vooraan. Er was toen inderdaad ook een vrouwtje dat luidruchtig (zodat ik het zou horen) met haar buurvrouw daarover ging zeuren, maar dat was vooral heel grappig.

ze eigenlijk keihard uitlachen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53743013
Ik sta altijd op voor oude mensen. Ik zorg dan wel dat ze in mijn scheet zitten.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53743535
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het irritanter dat die oudjes er standaard vanuit gaan dat je wel gaat staan voor ze.
En anders kan je vuile blikken krijgen van ze of commentaar dat je niet deugt terwijl je daar zit met een brace ofzo...

Ik heb een tijdje met krukken gelopen en zelfs dan heb je nog 65+ers die vinden je maar voor ze moet gaan staan. Mensen die met 25 tassen van de markt komen, zoveel moeite kunnen ze dus niet hebben met staan en lopen want dan trek je dat überhaupt niet, die dan van jou verwachten dat je met je krukken in het gangpad gaat balanceren om je staande te houden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53743685
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje met krukken gelopen en zelfs dan heb je nog 65+ers die vinden je maar voor ze moet gaan staan. Mensen die met 25 tassen van de markt komen, zoveel moeite kunnen ze dus niet hebben met staan en lopen want dan trek je dat überhaupt niet, die dan van jou verwachten dat je met je krukken in het gangpad gaat balanceren om je staande te houden.

Dat is gewoon asociaal. Met 25 tassen vragen of ze moegen zitten is al slecht, met 25 tassen vragen of ze mogen zitten aan iemand zie zelf amper kan voorbewegen x21
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')