quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:50 schreef tonks het volgende:
Heb je dat ook tegen die mensen gezegd of ben je gewoon gaan staan?
quote:Dus ik had zoiets van sta zelf op dan met je hoofd.
Ja nee, ik kan niet want ik heb kramp in mijn benen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
"Zeg, mag ik daar zitten? Jij hebt nog van die mooie jongen benen?"
- "Nee natuurlijk niet, als ik dat iedere dag doe heb ik over een jaar net zulke verrotte benen als jij"
Had Oma het maar aan iemand anders moeten vragen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:08 schreef ox2 het volgende:
Mies zit in de tram. Daar komt Oma. Mag ik daar zitten? Ik ben oud en een beetje moe. Optiefen, ouwe graftak, zegt Mies. Oma moet huilen. Mies is blij. Nu kan ze lekker blijven zitten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:08 schreef ox2 het volgende:
Mies zit in de tram. Daar komt Oma. Mag ik daar zitten? Ik ben oud en een beetje moe. Optiefen, ouwe graftak, zegt Mies. Oma moet huilen. Mies is blij. Nu kan ze lekker blijven zitten.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Het ouwe vlees moet eerst op.
Damn so true. Ook willen ze standaard voorrang in de supermarkt, ze hoeven niet uit te kijken, ze verwachten dat je ze automatisch respecteerd om hun leeftijd en zo zijn er nog wel een paar.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:09 schreef Netsplitter het volgende:
Vind het irritanter dat die oudjes er standaard vanuit gaan dat je wel gaat staan voor ze.
En anders kan je vuile blikken krijgen van ze of commentaar dat je niet deugt terwijl je daar zit met een brace ofzo...
mee eens! meestal sta ik ook op en zijn ze er blij mee. Maar die verzuurde koppen mogen van mij ook blijven staan en lekker boos blijven kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Sowieso als een bejaarde het vraagt met zo'n verzuurde porem, kan ze standaard de tering krijgen.
Als het een lief schattig omaatje is, sta ik uit mezelf wel op.
Eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Sowieso als een bejaarde het vraagt met zo'n verzuurde porem, kan ze standaard de tering krijgen.
Als het een lief schattig omaatje is, sta ik uit mezelf wel op.
Ook een plan natuurlijk. Maar ik hou zelf niet zo van een neppe aanpak.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:23 schreef Noorseviking het volgende:
Ik doe altijd net of ik slaap,vraagt ze het maar aan die apen met hun gsm's achterin de bus .
Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:35 schreef Pulsy het volgende:
pas geleden stond ik op voor zo'n oude man in de tram, zegt hij "nee dankje hoor" ...voelde me wel erg idioot toen ik weer ging zitten dan... iedereen staarde me ook aan met een blik van "wat doe je?
"
Jij bent dan ook een scooterjostiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:35 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ga nooit met het openbaar vervoer
Keiharde trap op zijn scheen was wel op zijn plaats geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:35 schreef Pulsy het volgende:
pas geleden stond ik op voor zo'n oude man in de tram, zegt hij "nee dankje hoor" ...voelde me wel erg idioot toen ik weer ging zitten dan... iedereen staarde me ook aan met een blik van "wat doe je?
"
En dan in een volle supermarkt gaan staan ouwehoeren met iemand die ze net 5 min geleden gesproken hebben aan de telefoon....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde geld voor mensen met kinderwagens.
Bekend agressief gedrag van bepaalde medelanders.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Keiharde trap op zijn scheen was wel op zijn plaats geweest.
yep, dat doe ik ook meestal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef thedude0 het volgende:
Als er een bejaarde aan komt lopen en er is geen plek meer sta ik meestal vanzelf wel op, is er nog plaats of gaat meneer/mevrouw zeuren om een plek dan gaan ze maar ergens anders zitten....of gewoon staan. Je gaat echt niet dood als je even 10 minuten in de bus staat hoor![]()
Kreeg ik aangeleerd tijdens mijn inburgerings cursusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bekend agressief gedrag van bepaalde medelanders.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:17 schreef Gercos het volgende:
daarvoor heb ik altijd een ploertendoder bij mij voordat ze wat gezegt hebben hebben ze een slag ind de nek te pakken.
Zeg nou zelf wie wil er zitten als je ook kunt liggen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
"Zeg, mag ik daar zitten? Jij hebt nog van die mooie jongen benen?"
- "Nee natuurlijk niet, als ik dat iedere dag doe heb ik over een jaar net zulke verrotte benen als jij"
Imam als leraar gehad?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kreeg ik aangeleerd tijdens mijn inburgerings cursus
Mensen die die grafherrie uit een mobiel later tetteren kunnen van mij de graftering krijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:26 schreef afcajos het volgende:
Ik ga gewoon altijd achterin zitten, don omar die uit mn telefoonspeakers pomptgeen oudje die daar komt
Ik maakte maar een grapjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die die grafherrie uit een mobiel later tetteren kunnen van mij de graftering krijgen.
Ik snap niet wat dat abces (pusbult) met je verhaal te maken heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:14 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ook vaak van die mensen met abces, die kijken je zo jaloers aan meteen blik van dat als ze niet snel gaan zitten dat ze door hun poten zakken.
Kijk ik altijd zo terug van: staan in de bus, verbruik je meer calorieen, fat fuck!
Dikke mensen van 30 jaar die smekend kijken voor een zitplekje![]()
nemen ze ook meteen 2 plekkies in beslag met![]()
aars
ohjah, dat bedoelde ik..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat abces (pusbult) met je verhaal te maken heeft.
Bedoel je soms obesitas ?
Hij blijft geweldigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:43 schreef DirkZz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RcOLWoVtn00
Geheh
Bij mij draait het om inzicht. Zie ik nog plekken vrij, blijf ik gewoon zitten. Zo niet, dan sta ik juist op. De enige misdaad die ik beging, was dat ik niet snel genoeg opstond voor een blinde in de tram (de conducteur wees me er ook op).quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Precies.
Ik ben ook niet "piep" meer maar sta toch ongevraagd op voor ouderen die slecht ter been zijn.
Kwestie van fatsoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |