inderdaad, het lijkt 2003, 2004, 2005 en 2006 welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een inspiratieloze shit dit jaar.
Ja toen liepen er tenminste spelers als Zlatan, Vd Vaart, Sneijder etc. rond. Nu heb je alleen Suarez die iets kan creërenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:56 schreef Elusive het volgende:
[..]
inderdaad, het lijkt 2003, 2004, 2005 en 2006 wel![]()
Net als tegen Kopenhagen, Slavia Praag, Club Brugge, Osasuna en Werder Bremen?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef devv05 het volgende:
Tuurlijk wel.
Vertel?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:10 schreef devv05 het volgende:
Damn wat een zooitje bij het supportershome was het...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Net als tegen Kopenhagen, Slavia Praag, Club Brugge, Osasuna en Werder Bremen?
Inderdaad om je kapot te schamen. Henk gaat wel weg nu, dat kan niet anders...quote:
Dat kan inderdaad niet anders. Henk heeft schande gebracht...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef Longmen het volgende:
[..]
Inderdaad om je kapot te schamen. Henk gaat wel weg nu, dat kan niet anders...
Dat moet, je kan hem nu niet laten zitten. Met dit zooitje is de titel toch uitgesloten....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet anders. Henk heeft schande gebracht...
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef Elusive het volgende:
jammer jonges, maar wel geheel terecht
oja, groeten uit de champions league![]()
Ik gok de onzichtbare Stam.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef w00h00 het volgende:
Nah wie gaat de rode kaart pakken?
hey tornado, kut hehquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef TornadoDK het volgende:
Ik hoop dat ten cate nu oprot, dit is al de 4de wanvertoning dit seizoen.
Aan de andere kant het was natuurlijk ook niet zo dat we de uefa cup zouden winnen.
Ja, dat dus. Tering tyfus zeg wat een fucking slecht voetbalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:35 schreef Scorpie het volgende:
Ik eis het ontslag van Ten Cate, en wel meteen. Vanavond nog.
Neequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Is het bij 2-3 niet gewoon penalty's?
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Op basis van deze wedstrijd mag ie zo ongeveer de hele selectie meenemen, ongeïnspireerde baggerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Tering tyfus zeg wat een fucking slecht voetbalAls HtC weggaat mag ie Colin en dat soort kutspelers meenemen.
Nee uit-goals tellen dubbelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Dinamo heeft meer uitgoals gemaakt. 2 meer om precies te zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef zjroentje het volgende:
Vaag. Het is dan toch 2-2 in de verlenging. Hiervan ontgaat de logica me ff?quote:
Dat allah jou in je reet mag neukenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef Elusive het volgende:
dat krijg je als joden gaan rellen in het PSV topic afgelopen dinsdag, allah is met ons en hij straft hard!
Ik heb niet gereld en ik wordt ook gestraft.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef Elusive het volgende:
dat krijg je als joden gaan rellen in het PSV topic afgelopen dinsdag, allah is met ons en hij straft hard!
Dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef Elusive het volgende:
3 - 3 is wel voldoende want dat maakt 4 - 3 in totaal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
3 - 3 is zelfs niet genoeg om door te gaan. De commentator snapt dat volgens mij nog niet. AZ is op de uitgoal regel menig ronde doorgekomen in de UEFA Cup.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
3 - 3 is zelfs niet genoeg om door te gaan. De commentator snapt dat volgens mij nog niet. AZ is op de uitgoal regel menig ronde doorgekomen in de UEFA Cup.
Tuurlijk wel, Ajax won toch de 1e wedstrijd....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Blight het volgende:
EL TANQUE! NU GAAT HET GEBEUREN!
Jij bent vergeten dat Ajax uit heeft gewonnen? Mooie selfpwn weer, achterlijke jodekoek.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik liep toch niet te trollen??quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:37 schreef Elusive het volgende:
Waarom snapt nou niemand de regelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet, ik dacht toch echt dat 3-3 voldoende is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Net ff met Martin gebeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef w00h00 het volgende:
Ajax schijnt vanavond nog een persconferentie te geven.......
Het interesseert ons ook geen kut wat Ajax doet, maar wel dat dit slecht is voor het Nederlandse clubvoetbal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik liep toch niet te trollen??
ik was wel blij voor Zlaten, maar verder interreseerde het me geen kut wat psv zou doen.
zegt wel wat over wat voor leven jij en al die andere gastjes hebben, dat is gewoon![]()
![]()
Is ook zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef valek het volgende:
[..]
Niet, ik dacht toch echt dat 3-3 voldoende is.
Gelukkig staat Twente voorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:41 schreef valek het volgende:
[..]
Het interesseert ons ook geen kut wat Ajax doet, maar wel dat dit slecht is voor het Nederlandse clubvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |