Ze zegt "ja"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:18 schreef daReaper het volgende:
filmpje duurt me te lang.. Vertel maar wat er gebeurt
idd!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:48 schreef Alcarin het volgende:
Met alle familie en vrienden erbij ook nog...
Ik vind dat juist een heel prive iets, dat doe je toch niet met je schoonfamilie erbij![]()
Daar is geen filmpje van. Het hele spektakel hoeft namelijk helemaal niet. Het moet gewoon spontaan gaan, desnoods tijdens de afwas inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:59 schreef TheIceWarrior het volgende:
mensen die dit niks vinden, zoek eens een filmpje of vertel eens hoe jullie het dan zouden doen of hoe je gevraagd zou willen worden?
Haha jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:56 schreef Coelho het volgende:
Toch knap om een heel nummer voor de maat uit te zingen![]()
Leuke orginele manier! Kon ze hem wel verstaan? Aangezien het geluid altijd zo abnormaal hard staat tijdens de meeste concerten... dat zou balen voor hem zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:54 schreef Patries86 het volgende:
Vriendin van vriendin is gevraagd tijdens het concert van Anastacia
Tijdens hun nummer die anastacia live song![]()
Wij wisten het al, alleen zij nog niet... was helemaal verbaast![]()
Ik zou me helemaal kapot schamen en nog weken boos zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:53 schreef Qwea het volgende:
Mn zus werdt overigens in het winkel centrum gevraagd. Collega's lokten haar naar buiten alweer haar toenmalige vriend op een wit paard in pak het centrum kwam inrijden, van het paard afging, op de knietjes ging en haar voor heel winkelend Emmen ten huwelijk vroeg.
Te overdone IMHO
ik zou het ook niet willen. En al helemaal niet voor een compleet winkel centrumquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik zou me helemaal kapot schamen en nog weken boos zijn.
Maar goed, mijn vriend zou dat ook niet doen, hij kent me namelijk en hij is lief![]()
Maar dat doe je al als je trouwt!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
alhoewel ik aanzoeken 'onder de mensen' ook wel kan begrijpen, aangezien je wilt laten weten ten aanzien van iedereen dat je van iemand houdt enzo..
Hij vroeg niet wil je met me trouwen (zijn engelse haha), maar hij pakte het doosje met de ring en toen begon ze al te huilenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef TheIceWarrior het volgende:
[..]
Leuke orginele manier! Kon ze hem wel verstaan? Aangezien het geluid altijd zo abnormaal hard staat tijdens de meeste concerten... dat zou balen voor hem zijnwil je met me trouwen? WAT ZEG JE??!!? OF JE WILT TROUWEN!!??!
![]()
en heb je er zelf ook een mening over of denk je van mwoa, volgende keer toch ergens anders...?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb mijn vrouw op de top van de Mont Blanc gevraagd. Nou ja, op het hoogste punt waar je komt met de lift, das zo'n 3800 meter, met adembenemend uitzicht. Dat was redelijk romantisch als ik iedereen mag geloven.
[afbeelding]
Op die brug tussen de 2 toppen....
Hoezo, werkt niet? Ze zegt toch ja?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 03:19 schreef Friek_ het volgende:
Traditionele romantiek werkt niet. Waarom leren mannen dat nooit?Hopeloos.
Iemand ten huwlijk vragen in een commercial tijdens haar favo programma, hoe orgineelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef Tweek het volgende:
Doe het zo: http://www.youtube.com/watch?v=k3ieffNnOfg
Hi-la-risch!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:50 schreef TheIceWarrior het volgende:
deze is toch wel heel erg in de categorie NEE:
http://www.youtube.com/watch?v=0JFeGw8L61M&mode=related&search=
Eigenlijk vind ik het een tikje kansloos om dat dan precies na te doen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0![]()
Dat is bij ons een haast jaarlijks terugkerend ritueel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:05 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Daar is geen filmpje van. Het hele spektakel hoeft namelijk helemaal niet. Het moet gewoon spontaan gaan, desnoods tijdens de afwas inderdaad.
Hoe ik het me voorstel: als we later groot zijn, en we wonen samen. We zijn iets aan het doen (laten we de afwas als voorbeeld nemen), ik krijg zo'n maffe golf van verliefdheid door me heen (), en vraag hem gewoon of 'ie met me wil trouwen. En hij zegt ja, want ik weet toch wel dat hij met me wil trouwen
![]()
Of andersom, hij vraagt mij. Maakt me geen donder uit hoe hij het doet, als we maar alleen zijn, en het maar echt is. Geen rozen/kaarsen/liedjes of andere cliche troep.
En het weekend dat erop volgt gaan we ringen uitzoeken, of zoiets klefs![]()
Kijk, dat verhaal is dus al 1000x leuker en romantischer dan die onzin in dat filmpje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:<blij lief verhaal>
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb mijn vrouw op de top van de Mont Blanc gevraagd. Nou ja, op het hoogste punt waar je komt met de lift, das zo'n 3800 meter, met adembenemend uitzicht. Dat was redelijk romantisch als ik iedereen mag geloven.
[afbeelding]
Op die brug tussen de 2 toppen....
Ach ik heb het zelf bedacht, dus ik vond het wel een goed ideequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef boyv het volgende:
[..]
en heb je er zelf ook een mening over of denk je van mwoa, volgende keer toch ergens anders...?
Ah, ik vind het een heel lief filmpjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Ik kwam onderstaande filmpje tegen op Youtube, ik vond het zo romantischwordt er helemaal emotioneel van
![]()
(ohjee ik ben de eerste jongen die z'n gevoelens uitdrukt op Fok!)
http://www.youtube.com/watch?v=UnGl0NwLSH8
Je vraag je misschien af hoe ik ooit bij zo'n filmpje terecht kom... ik heb zelf ook al een tijdje een hele liefe vriendin waar ik enorm veel van houdt
Van dat filmpje in de OP?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:42 schreef Logician het volgende:
Jemig wat ben ik ook een vrouw.. .zit spontaan te janken achter mijn pc
Ik denk het welquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:47 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
zal wel een beetje te maken hebben met 2 verliezen binnen 1mnd in de fam. dat ik toch wat emotioneler ben, damn laat dat het zijn
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Da's kut zeg, sterkte![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |