'zou kunnen zitten'... oftewel _jij_ vind dat er iets anders achter zou _kunnen_ zitten...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef H-enki het volgende:
De knipoog is in dit geval de "andere bedoeling" die erachter zou kunnen zitten.
Niet letterlijk een knipoog dus. Natuurlijk lijkt het op de sputnik, maar dat neemt niet weg dat de betekenis wel grappig is.
Het is vandaag 50 jaar geleden dat de spoetnik gelanceerd is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef H-enki het volgende:
De knipoog is in dit geval de "andere bedoeling" die erachter zou kunnen zitten.
Niet letterlijk een knipoog dus. Natuurlijk lijkt het op de sputnik, maar dat neemt niet weg dat de betekenis wel grappig is.
Wilde net iets typen, maar ji hebt het prima verwoord....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'zou kunnen zitten'... oftewel _jij_ vind dat er iets anders achter zou _kunnen_ zitten...
Dat is natuurlijk je goed recht, persoonlijk vind ik ook wel wat weghebben van een grafische verwijzing naar een toiletblokje en een doorspoelend toilet..
maar ik hoop wel dat dat vooral een teken is van de fantasierijkheid van je eigen brein of soms juist de manier waarop deze symbolen uitlegt naar een 'eigen' referentiekader:
Niet zozeer dat het werkelijk verwijzingen zijn, maar enkel dat jijzelf dat er graag in zou willen zien.
Ik zie meer in die storm op aarde die een onderdeel van de leter 'G' is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:11 schreef bleiblei het volgende:
Is er een bepaalde link met vandaag vs. niburu?
Indien antwoord "nee" is...
Zever niet zo uit je nek. Het enige wat Google doet is elke dag hun header aanpassen aan wat vandaag "bijzonder" maakt. Een geintje waar ze jaren geleden mee begonnen zijn op alleen de feestdagen en wat ze nu vrijwel elke dag doen. Sommigen denken echt overal wat in te zien
. Dat is zo ongeveer het bestaansrecht van dit subforum. Onzin zien in voor elk weldenkend persoon een logisch iets.
En de "niet-gelovers" zijn dan de naieve personen.
O ik was niet de enige die het zo zag!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:19 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ik zie meer in die storm op aarde die een onderdeel van de leter 'G' is.
Kijk eens naar de namen van deze plaatjes.quote:
quote:
Ja, daarom heet het plaatje ook Da Vinci.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:14 schreef H-enki het volgende:
[afbeelding]
deze is ook mooi. Gulden snede, vitruvius man
Mooi voorbeeld van iemand of die loopt te stangen, of van iemand die met een beperkte (toegepaste) kennis zijn afwijkend wereldbeeld probeert te verklaren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:28 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kijk eens naar de namen van deze plaatjes.
En die tekening van Escher moet toch aardig bekend zijn.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |