Aardig. Is er ook een versie met blote vrouwen er op?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
nieuwe senseo die uit is, ik vind m mooi
Moguhquote:
Doet me denken aan iemand die ik ook ken. Stuiteren, springenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Pfff....![]()
Ik liep zaterdag bij Blokker en toen zag ik ook zoeen ding staan.... afschuwelijk![]()
Komen er twee meiden aan en die zien ook dat ding....![]()
Het ging ongeveer zo verder:
[..]
![]()
Kuuk?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand die ik ook ken. Stuiteren, springen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aardig. Is er ook een versie met blote vrouwen er op?![]()
Mmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]op de site kun je wle je eigen senseo ontwerpen en als je wint komt die uit dus doe je best
Het is dan ook baggeren tussen aanhalingstekens. Al mijn posts zullen een informatieve waarde bezitten, KSC-waardig!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is denk ik niet de bedoeling dat er gebaggerd gaat worden?
Daar is onz voor
Wat een afgrijzelijk ding!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
nieuwe senseo die uit is, ik vind m mooi
Dat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
We baggeren ook niet echt, maar deze topics totaan #500 moeten snel vol.![]()
De reden? Ik ga dinsdag op vakantie en ik moet perse in #500 posten!![]()
Chocopads???? dat klinkt goed, zo voor van de winterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]hij is ook in grijs ennnnnnnn binnekort
chocomelpads
![]()
Idem hier.. Ik moet ook aan de slag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef OA het volgende:
Zo. Helaas roepen de stapels werk weer.![]()
Later.![]()
Een lege me-tagquote:
quote:
quote:
Kun je voor mij ook een kopje meebrengen, aangezien niemand anders het doet?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:09 schreef buzzer het volgende:
Ik ga mezelf eens voorzien van een lekker kopje koffie, aangezien niemand anders dat doet
Moguh crossquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook een kopje meebrengen, aangezien niemand anders het doet?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moguh cross![]()
![]()
Heb je het rijk alleen?![]()
Whehehequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Jep
Ik zag alleen dat m'n broer nog in bed lag, dus ik doe de deur open: 'moet jij niet naar school?' "Kut! hoe laat is het?"
Maar die is nu ook weg
morge lennyquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hai2u
Waarom maak je een foto van mijn post?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:05 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas goeie bak koffie
[..]
morge lenny
Tof, waar gaat het over?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben hier aan een essay aan het werken, en het gaat eens een keer voorspoedig![]()
** gecensureerd door crossover **quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:05 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
[..]
morge lenny
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:05 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
[..]
morge lenny
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben hier aan een essay aan het werken, en het gaat eens een keer voorspoedig![]()
Zie wijziging.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:12 schreef crossover het volgende:
Als je het nu nog kan lezen mag je bij de luchtmacht
quote:
Ik ook nietquote:[..]
![]()
Ik mag niet bij de luchtmacht...![]()
Ja dom hequote:
Ja.quote:
Ik wilde wel altijd vliegen, maar dan gewoon in passagiersvliegtuigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet![]()
Wil het ook niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |