soms wel hoor,quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef senesta het volgende:
Je kunt met tarot toch ook geen vragen stellen die met ja of nee beantwoord kunnen worden?
Ik heb astrologische kaarten en dobbelstenen maar ik kan geen ja/nee vragen stellen.
Ik vraag dit aan een ieder die iets in die richting kan!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef jogy het volgende:
Dit is zoiezo niet iets wat echt geschikt is voor eventuele kaartleggers. Je krijgt er nooit zodanig specifieke uitspraken uit dat je kan ontdekken waar ze zit en wie wat gedaan heeft. Een bedrogkaart bijvoorbeeld kan slaan op liegende ouders of op de ontvoerder die dat kind de kamer heeft uitgelokt, enzovoorts,
Misschien is dit meer iets voor mensen die kunnen channelen oid?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik vraag dit aan een ieder die iets in die richting kan!
Of ze nu kaartleggen of foto's kunnen readen bv, en lukt dit, starten we een fok truth opsporingsteam!
![]()
quote:'Every time I close my eyes I see Maddy's face'
As the parents of Madeleine McCann admit they plan to consult psychics, Strabane mum of five Kate Houston (47) claims the youngster has been in touch with her. Gráinne McCarry finds out more
Thursday, October 04, 2007
You say Madeleine McCann has visited you. Tell us more.
I've thought of her a lot since she disappeared and I keep a picture of her beside my bed. I haven't been following the case in the media, but I often wonder about where she could be.
I was sitting up in my bedroom about four weeks after Madeleine disappeared wondering where she was - that's when the word 'navro' came to me in the form of a little girl's voice. The voice was coming from the left hand side of the bed where her picture is kept. She kept saying 'navro' and 'novarina'.
I did an internet search on the words and a found a place in Portugal called 'Mavro' which is on the coast. Novarina, also, has a literary connection to Portugal.
But, when I think of the word 'navro' a native Indian or an American connection comes to mind. It took me back to my childhood and watching old cowboys and Indians films.
What happened next?
Information comes to me in a cryptic way and I have to try and decipher it.
I decided to go to my Tarot cards to find out more information. They brought up an educated man with a good reputation and standing and a younger man. Something went wrong and the younger man was somehow brought into it. He got caught up in it, the whole adrenalin rush at the time of being involved in whatever went on. But, he didn't realise what he was getting himself into. The educated man is clever and a charmer. He's a rogue and behind closed doors he is not actually the person everyone thinks he is.
They also showed a lady, a woman who was hardened emotionally. She has this belief that no matter what, she can walk away unscathed.
I kept being brought back to a place with two streams; one runs into water, maybe a pool, and the other runs onto land. The area is barren, but green with a few trees in the distance.
There are two pillars and a connection with nuns or religion. There's an ancient theme or a historical feel to the area.
Any premonitions?
Every time I lie down or I close my eyes I see Madeleine's face. I can't tell if she's dead or alive as I can pick up messages from both dead and alive people.
To me, the person is always alive until I am told otherwise. Her face keeps coming back to me. The main message I keep getting is that in order to understand what happened they (the investigators) must go back to the very beginning and look in a different direction. There's something not right about this case, but I just can't put my finger on it ... someone could have been watching the children.
4: Zijn mensen die beweren over paranormale gaven te beschikken maar Maddy niet terughalen schuldig ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
voor kaartleggers vragen als.
1: Zijn de ouders schuldig
2: Is het meisje nog levend?
3: Komt ze levend terug?
Wie beweerd dit dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
4: Zijn mensen die beweren over paranormale gaven te beschikken maar Maddy niet terughalen schuldig ?
Tja, sorry, maar dan is mijn legging dus afhankelijk van de crappy random-generator uit de standard C library, en daar geleuf ik niet inquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef senesta het volgende:
Alleen de eerste telt dan denk ik, denninger
daar kan ik je geen ongelijk in gevenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Tja, sorry, maar dan is mijn legging dus afhankelijk van de crappy random-generator uit de standard C library, en daar geleuf ik niet in
Zou dat niet ook aan de kant zijn geschoven door de politie als zijnde niet relevant voor het onderzoek?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Of ze is vermoord en haar lichaam is gedumpt, of ze zit opgesloten in een kelder waar ze haar gevangen houden zoals dat ene geval in Belgie ( waar het slachtoffer na jaren heeft weten te vluchten)
Logisch maar waar, verder zou ik het niet weten naar aanleiding van een foto. Een foto zegt me vrij weinig, lijkt me ook sterk dat mensen het kunnen achterhalen naar aanleiding van een foto. Zoveel begaafden die beweren dat ze het kunnen, waarom is ze na 6 maanden nog steeds vermist? Je zou toch zeggen dat er tenminste 1 paranormaal begaafde moet zijn opgestaan met de juiste informatie?
Was ik ook al over aan het nadenken maar had geen zin om de post te edittenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou dat niet ook aan de kant zijn geschoven door de politie als zijnde niet relevant voor het onderzoek?
Dat is wel gedaan bij mensen die een sighting van haar kwamen melden, het argument was dat het niet in het onderzoek paste want ze dachten dat ze vermoedelijk dood was....![]()
(In een notendop gevangen.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |