abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53681961
N.a.v het topic over Maddy McCann
dacht ik waarom kan dit niet, ook naar Truth!

Maddy MacCann: Loose Change. (15)

Klik voor google
Er zijn hier vast mensen die iets aanvoelen inzake dit meisje, en kaarten kunnen leggen...
uiteraard.
Ik vind het heel interessant om te zien of we hier iets mee kunnen!

voor kaartleggers vragen als.
1: Zijn de ouders schuldig
2: Is het meisje nog levend?
3: Komt ze levend terug?

Nou goed als iemand een beter rijtje kan maken graag!
Go!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53681996
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53682032
Vreemd is enige wat ik zie bij haar, op gevoel is
2 oudere mensen bij haar lijken wel een opa en een oma..?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:39:39 #4
165512 MASD
Music is dead.
pi_53682231

kan niet goed zijn hè?
Long live music.
pi_53682316
Je bent nu serieus?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 23:45:42 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_53682406
ik heb ooit eens een tarotsetje gekregen van mijn vriendin deze kwam eruit
Long live music.
pi_53682430
ok pak ik ook kaarten erbij
pi_53682726
ok
De sibille van nostradamus
kaartspel
De schrijn
XIV Vrij vaak gaan rijkdommen naar hen die niet weten wat zij ermee moeten doen
De slang
IV De sterke en stevig os wordt door de kleine slang zo vaak gebeten dat het arme dier dood neervalt
De fantasie
XXIV Wie teveel wil zoeken, vindt vaak wat hem treurig maakt
De zon
XXIIIDe wijze geniet van het eerlijke Uiteindelijk verliest degene die alles wil alles
het geluk
II Gelukkig is hij, die zich tegen gevaar en schande beschermd weet door de zotte overtuiging van een ander
Het kasteel
XIX Het is altijd beter om dwaze overmoed in te tomen met vrees
Cupido
VII Ook al houdt het verstand ons in bedwang, tegen de razernij der liefde is zij vaak niet bestand
De klimop
XII Niets is zoeter niets is zekerder dan de zuivere warmte van oude vriendschap!

Iemand die even een samenvatting kan maken?
bv
Een rijk persoon? Is het kind verkocht door iemand?
Het kind is zo slim, dat diegene die het kind heeft er doodmoe van wordt oid...?
Of is het kind wel sterk maar wordt het zo uitgeput dat het sterven zal?
Vele zoekacties op touw, maakt de mensen niet blij, omdat er steeds meer roddels bij komen?
De eerlijkheid zal overwinnen en de leugenaar zal alles verliezen?
Diegene die haar heeft wordt overmoedig?
Wordt het meisje misbruikt door iemand?
En de oude vriendschap kan duiden op een oude bekende van de ouders?

[ Bericht 22% gewijzigd door zhe-devilll op 04-10-2007 00:03:08 ]
  Moderator donderdag 4 oktober 2007 @ 09:01:12 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53685760
Je kunt met tarot toch ook geen vragen stellen die met ja of nee beantwoord kunnen worden?
Ik heb astrologische kaarten en dobbelstenen maar ik kan geen ja/nee vragen stellen.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_53687837
Water ze ligt in water, klif

Vader speelt rol
Een man gaat haar vinden.
pi_53689225
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:01 schreef senesta het volgende:
Je kunt met tarot toch ook geen vragen stellen die met ja of nee beantwoord kunnen worden?
Ik heb astrologische kaarten en dobbelstenen maar ik kan geen ja/nee vragen stellen.
soms wel hoor,
maar goed ik heb gevraagd inzake die situatie hoe deze zal evalueren
pi_53689294
Ik had wat meer reacties verwacht van de kaartleggers e.d
Juist dit is een ultieme kans om te laten zien of je inderdaad gaven hebt inzake het voorspellen van allerlei!
Ik maak me niet druk om een eventuele blunder in deze ik vind het juist enorm interessant als men mee durft te doen!
Ik ga er niet vanuit dat ze al gestorven is, oid..
Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik twee oudere mensen bij haar zie, een opa en oma figuur...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:33:07 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53690093
Dit is zoiezo niet iets wat echt geschikt is voor eventuele kaartleggers. Je krijgt er nooit zodanig specifieke uitspraken uit dat je kan ontdekken waar ze zit en wie wat gedaan heeft. Een bedrogkaart bijvoorbeeld kan slaan op liegende ouders of op de ontvoerder die dat kind de kamer heeft uitgelokt, enzovoorts,

Misschien is dit meer iets voor mensen die kunnen channelen oid?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_53690137
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:33 schreef jogy het volgende:
Dit is zoiezo niet iets wat echt geschikt is voor eventuele kaartleggers. Je krijgt er nooit zodanig specifieke uitspraken uit dat je kan ontdekken waar ze zit en wie wat gedaan heeft. Een bedrogkaart bijvoorbeeld kan slaan op liegende ouders of op de ontvoerder die dat kind de kamer heeft uitgelokt, enzovoorts,

Misschien is dit meer iets voor mensen die kunnen channelen oid?
Ik vraag dit aan een ieder die iets in die richting kan!
Of ze nu kaartleggen of foto's kunnen readen bv, en lukt dit, starten we een fok truth opsporingsteam!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:14:55 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53692372
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 12:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik vraag dit aan een ieder die iets in die richting kan!
Of ze nu kaartleggen of foto's kunnen readen bv, en lukt dit, starten we een fok truth opsporingsteam!
. Goed plan . Ik zal eens kijken of ik binnenkort een paar kaarten kan leggen hierover .
Vrijheid
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:41:30 #16
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53693064
http://www.belfasttelegra(...)n/article3027614.ece

Wat vinde jullie van deze mevrouw?
quote:
'Every time I close my eyes I see Maddy's face'
As the parents of Madeleine McCann admit they plan to consult psychics, Strabane mum of five Kate Houston (47) claims the youngster has been in touch with her. Gráinne McCarry finds out more
Thursday, October 04, 2007

You say Madeleine McCann has visited you. Tell us more.

I've thought of her a lot since she disappeared and I keep a picture of her beside my bed. I haven't been following the case in the media, but I often wonder about where she could be.

I was sitting up in my bedroom about four weeks after Madeleine disappeared wondering where she was - that's when the word 'navro' came to me in the form of a little girl's voice. The voice was coming from the left hand side of the bed where her picture is kept. She kept saying 'navro' and 'novarina'.

I did an internet search on the words and a found a place in Portugal called 'Mavro' which is on the coast. Novarina, also, has a literary connection to Portugal.

But, when I think of the word 'navro' a native Indian or an American connection comes to mind. It took me back to my childhood and watching old cowboys and Indians films.

What happened next?

Information comes to me in a cryptic way and I have to try and decipher it.

I decided to go to my Tarot cards to find out more information. They brought up an educated man with a good reputation and standing and a younger man. Something went wrong and the younger man was somehow brought into it. He got caught up in it, the whole adrenalin rush at the time of being involved in whatever went on. But, he didn't realise what he was getting himself into. The educated man is clever and a charmer. He's a rogue and behind closed doors he is not actually the person everyone thinks he is.

They also showed a lady, a woman who was hardened emotionally. She has this belief that no matter what, she can walk away unscathed.

I kept being brought back to a place with two streams; one runs into water, maybe a pool, and the other runs onto land. The area is barren, but green with a few trees in the distance.

There are two pillars and a connection with nuns or religion. There's an ancient theme or a historical feel to the area.

Any premonitions?

Every time I lie down or I close my eyes I see Madeleine's face. I can't tell if she's dead or alive as I can pick up messages from both dead and alive people.

To me, the person is always alive until I am told otherwise. Her face keeps coming back to me. The main message I keep getting is that in order to understand what happened they (the investigators) must go back to the very beginning and look in a different direction. There's something not right about this case, but I just can't put my finger on it ... someone could have been watching the children.
be nice or go away
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:58:18 #17
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53693502
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
voor kaartleggers vragen als.
1: Zijn de ouders schuldig
2: Is het meisje nog levend?
3: Komt ze levend terug?
4: Zijn mensen die beweren over paranormale gaven te beschikken maar Maddy niet terughalen schuldig ?
zzz
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:00:03 #18
31101 _Led_
pi_53693537
Leg hier tevens online tarot : http://www.mysticlight.nl/tarot/onlinelegging/index.aspx

Ik heb trouwens al 3 verschillende dagkaarten voor vandaag !
zzz
pi_53693611
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 14:58 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

4: Zijn mensen die beweren over paranormale gaven te beschikken maar Maddy niet terughalen schuldig ?
Wie beweerd dit dan?
Het is een test, dat is met alles zo
  Moderator donderdag 4 oktober 2007 @ 15:03:55 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53693616
Alleen de eerste telt dan denk ik, denninger
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:05:59 #21
31101 _Led_
pi_53693656
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef senesta het volgende:
Alleen de eerste telt dan denk ik, denninger
Tja, sorry, maar dan is mijn legging dus afhankelijk van de crappy random-generator uit de standard C library, en daar geleuf ik niet in
zzz
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:14:06 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_53693817
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:05 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Tja, sorry, maar dan is mijn legging dus afhankelijk van de crappy random-generator uit de standard C library, en daar geleuf ik niet in
daar kan ik je geen ongelijk in geven . Ik heb ook zo mijn twijfels over die dingen. Op zich dan.
Vrijheid
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:44:31 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53694507
Of ze is vermoord en haar lichaam is gedumpt, of ze zit opgesloten in een kelder waar ze haar gevangen houden zoals dat ene geval in Belgie ( waar het slachtoffer na jaren heeft weten te vluchten)

Logisch maar waar, verder zou ik het niet weten naar aanleiding van een foto. Een foto zegt me vrij weinig, lijkt me ook sterk dat mensen het kunnen achterhalen naar aanleiding van een foto. Zoveel begaafden die beweren dat ze het kunnen, waarom is ze na 6 maanden nog steeds vermist? Je zou toch zeggen dat er tenminste 1 paranormaal begaafde moet zijn opgestaan met de juiste informatie?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:50:56 #24
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53694661
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Of ze is vermoord en haar lichaam is gedumpt, of ze zit opgesloten in een kelder waar ze haar gevangen houden zoals dat ene geval in Belgie ( waar het slachtoffer na jaren heeft weten te vluchten)

Logisch maar waar, verder zou ik het niet weten naar aanleiding van een foto. Een foto zegt me vrij weinig, lijkt me ook sterk dat mensen het kunnen achterhalen naar aanleiding van een foto. Zoveel begaafden die beweren dat ze het kunnen, waarom is ze na 6 maanden nog steeds vermist? Je zou toch zeggen dat er tenminste 1 paranormaal begaafde moet zijn opgestaan met de juiste informatie?
Zou dat niet ook aan de kant zijn geschoven door de politie als zijnde niet relevant voor het onderzoek?
Dat is wel gedaan bij mensen die een sighting van haar kwamen melden, het argument was dat het niet in het onderzoek paste want ze dachten dat ze vermoedelijk dood was....

(In een notendop gevangen.)
be nice or go away
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:04:33 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_53694939
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Zou dat niet ook aan de kant zijn geschoven door de politie als zijnde niet relevant voor het onderzoek?
Dat is wel gedaan bij mensen die een sighting van haar kwamen melden, het argument was dat het niet in het onderzoek paste want ze dachten dat ze vermoedelijk dood was....

(In een notendop gevangen.)
Was ik ook al over aan het nadenken maar had geen zin om de post te editten

En stel er komen 10000 mensen met verschillende overtuigingen wat er aan de hand is, zouden ze alles serieus moeten gaan nemen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')