quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:58 schreef MissJ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kom echt niet meer bij hier op mijn werk, geweldige paint!
Hij hangt niet persé ín de pot met water, maar er ietsje boven!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:39 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Hoe kan je leuter nou in godsnaam helemaal in de pot hangen?
Heb je er gewichten aan hangen of stond je vooraan toen de lengtes werden uitgedeeld??![]()
Een geluk bij een ongeluk dus. Stel je voor dat ie diep in het water lag dan scheit je je eigen fallus onder.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij hangt niet persé ín de pot met water, maar er ietsje boven!![]()
Daar ben ik het mee eens!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:13 schreef Gercos het volgende:
een echt man staat te pissen. Als je zo graag wil zitten te pissen dan laat je je maar ombouwen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, mijn huid van mijn penis is bruin geworden omdat die dus telkens gewoon ergens tegen een rand aan hangt! En telkens als ik opsta dan neemt hij dus als het ware wat bruinheid mee!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:02 schreef RickoKun het volgende:
Het oog(eikel) zelfe dus. Dat is geen fijn vooruitzicht, want het hele gezin zit erin te schijten/masturberen/pissen. Erbij komend zijn menig vriend en vriendin en/of kennissen!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:54 schreef Rebbedebje het volgende:
Valt me trouwens nog mee dat je niet ín de toiletpot valt, met zo'n zware lul en zo'n dun lijfje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |