ja de verandering van Brian tov Amanda is opvallend, sinds hij thuis is geweest.... tips van mama Nettyquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef mspoez het volgende:
A en B spelen het best goed, die lust-scene.
Zou die Amannie wel zien zitten als schone dochter?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ja de verandering van Brian tov Amanda is opvallend, sinds hij thuis is geweest.... tips van mama Netty![]()
Open sollicitatie van Amanda bij Kim Holland?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef mspoez het volgende:
A en B spelen het best goed, die lust-scene.
Naad is boos, Dennix doet alsof, pussy.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis is nog steeds boos.....
Bottomline....girltalk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
Dennis en Nadia hadden alweer even ruzie. Dennis vindt dat ze 'niet van die kutdingen' moet zeggen. Nadia vindt vervolgens dat hij haar niet moet duwen of knijpen, maar hij zei dat ze dan maar niet voor zijn kast moet gaan staan. Nu zegt Dennis opnieuw dat ze eens moet nadenken over de dingen die ze zegt.
DB het is verder ipv vedderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:30 schreef Dreamboy het volgende:
Huub en Lieke zitten nog verder te lezen...maar ze zijn niet op de stream's
Viel me nog mee dat ze niet boven bij Brian en Amanda naar binnen stormde met dat zeikstemmetje van d'r...mannie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:30 schreef mspoez het volgende:
Naad zoekt iedereen op maar is nergens welkom...nu zal ze Jaap wel opzoeken dan...
hier:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:34 schreef Katewalker het volgende:
Tjeeses..wat is Brian aan het doen..wat een mafkees..denkt hij zo de streamers te vermaken..bleeeehhhh (waar is de kostsmiley)
Een maandverbandreclame is nog te hoog gegrepen voor die gasten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
wat een C-acteurs B, A, D, Nadia
Met dit verhaal ben ik helemaal klaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:42 schreef Varen het volgende:
Gespeeld of niet gespeeld, that's the question
Jaap is verdrietig. Wil er niet over praten, wil slapen is doood moe, tante of vriendin van Cora gaat dan weer bellen om paniek te zaaien, Jaap is terleurgesteld in Cora. Jaap heeft weer zo'n pijn, hij wordt weer beticht van alles
ze snuift iig veel met haar neus... maar of het echt huilen is (geen idee)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef Varen het volgende:
Lieke huilt?
volgens mij valt het wel mee... ongeveer 10 min. zag je nog ff een blik in de private en zaten ze nog post door te lezen samen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Zou Huub even terug gereageerd hebben na de publiekelijke bijdejhante opmerkingen van Lieke naar Huub van begin van de avond?
Ik denk dat Huub zich van geen kwaad bewust is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Zou Huub even terug gereageerd hebben na de publiekelijke bijdejhante opmerkingen van Lieke naar Huub van begin van de avond?
ik denk precies hetzelfde...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub zich van geen kwaad bewust is.
wat heeft ze tegen huub gezegd dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:41 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Door middel van poppen worden de gebeurtenissen met de patient nagespeeld. Hierdoor verkrijgt het behandelend team meer inzicht in de psyche van de patient en de motieven dan zijn daden.
Over context gesproken![]()
Dat weet ik wel zeker, maar Lieke kiest nu even haar drama moment.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub zich van geen kwaad bewust is.
och, dat valt allemaal wel mee.......... maar voor het eten was er al iets met haar aan de hand.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat heeft ze tegen huub gezegd dan?
nee daarvoor was er al iets aan de hand waar ze het nog niet over wou hebben met huub...voor het eten dus alquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:50 schreef Varen het volgende:
Lieke zat de brief van een vriendin voor te lezen, die vriendin nam gratis drankjes aan van mannen en toen zei Huub dat ze een Golddigger was. Ik vond het ook niet echt een brief om voor te lezen, er stonden aardig wat prive dingen in. Misschien hebben Huub en Lieke hier later woorden over gehad![]()
Aan tafel opperde ze dat als ze met z'n 7-en een gesprek zouden beginnen, Huub in zijn eentje door kon praten. Dit nadat Huub al een tijd het hoogste woord voerde. En zo nog een paar prikjes en plain publique. Ik zag Huub zijn blik wel, hij heeft ze allemaal gehoord en opgeslagen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:48 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat heeft ze tegen huub gezegd dan?
Wat schatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
't Wordt 'm vanavond ook weer niet hè?
![]()
Je kunt ook concluderen dat Huub Lieke behoorlijk zat is,waarom zit hij nu niet bij Lieke of wil Lieke hem hier niet in betrekken?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:51 schreef Desii het volgende:
[..]
och, dat valt allemaal wel mee.......... maar voor het eten was er al iets met haar aan de hand.
Huub vroeg wat er was, maar daar wilde ze het nog niet over hebben.... maar het had iig niets met Huub te maken.
Misschien zou ze na het eten met hem praten, toen zei Huub : "ja als ik dan tijd heb"
Maar volgens mij is er nog helemaal niet gepraat...
we komen er vanzelf wel achter...... of nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:53 schreef Varen het volgende:
Nou, het is een beetje het spelletje "Raden maar", ik weet het ook niet
Ze huilt omdat der vriendin niet kan komen met haar half jaar dag............ Maar er is meer, want ze was al down voor het eten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:54 schreef Desii het volgende:
[..]
we komen er vanzelf wel achter...... of niet![]()
werkt bij de politie...... mag niet van der baasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:00 schreef Ziet het volgende:
zet hem net aan
waarom 'mag' de vriendin van Lieke niet komen?
Dat doen ze ondertussen allemaal. Vindt de febo mooie tv denk ik. Maar zij moeten het eerst helemaal doorspreken. Alle opties worden overwogen. Wie er moet gaan. Welke plek. Ondertussen is het meeste al gezegd en is het te laatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Naad en Amanda gaan afluisteren bij Lieke en Huub, how sad.
Dit is niet anders dan Huub en Lieke die afluisterenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Naad en Amanda gaan afluisteren bij Lieke en Huub, how sad.
Wie zie jij afluisteren dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:02 schreef Desii het volgende:
wat een stel stumperds, gaan ze allemaal afluisteren........ bahhhhh
Gratis drankjes aannemen en dan golddigger zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:50 schreef Varen het volgende:
Lieke zat de brief van een vriendin voor te lezen, die vriendin nam gratis drankjes aan van mannen en toen zei Huub dat ze een Golddigger was. Ik vond het ook niet echt een brief om voor te lezen, er stonden aardig wat prive dingen in. Misschien hebben Huub en Lieke hier later woorden over gehad![]()
ik zag Brian toch echt ff met zijn hoofd buiten het raam hangen.... ook Amanda en nadia daarvoor.... Ik lees net dat hij niet iemand in zijn verdriet afluisterd...quote:
Echt wel...de intentie is heel anders..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:03 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dit is niet anders dan Huub en Lieke die afluisteren
Hij werd ineens Saint Brian die niet wil afluisteren toen bleek dat hij niks kon horen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zag Brian toch echt ff met zijn hoofd buiten het raam hangen.... ook Amanda en nadia daarvoor.... Ik lees net dat hij niet iemand in zijn verdriet afluisterd...
het is en blijft een rat, maar dit is wel nobel van hem.
niks nobel, hij kan dit niet gebruiken, omdat het niets met het spel te maken heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zag Brian toch echt ff met zijn hoofd buiten het raam hangen.... ook Amanda en nadia daarvoor.... Ik lees net dat hij niet iemand in zijn verdriet afluisterd...
het is en blijft een rat, maar dit is wel nobel van hem.
Hij zit toch ook in een inrichting?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:05 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Brian ziet er maar pipjes uit.
Met dat hemd is het net één uit een inrichting
yeah, right. De vorige keer, op de zelfde plek, werd hij betrapt. Dáár heeft hij geen zin in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:03 schreef Dreamboy het volgende:
Brian ik wil het niet eens afluisteren iemand zit in verdriet en morgen is het weer goed
aha...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:01 schreef Desii het volgende:
[..]
werkt bij de politie...... mag niet van der baas
Hij weet dat hij te kijk staat als schijnheil! Hij is begonnen met afluisteren! Vuile klootzak! Hij ziet Lieke in zn gedachten al de poort uit lopen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef avonne het volgende:
[..]
yeah, right. De vorige keer, op de zelfde plek, werd hij betrapt. Dáár heeft hij geen zin in.
Die heeft me toch een partij instructies gehad van thuis óf van de Febo!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
St.Brian wil niet afluisteren, het kan zomaar privé zijn dus wil hij het niet gebruiken in het spel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zit toch ook in een inrichting?![]()
nah...ruzies afluisteren is ook leedvermaak.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Echt wel...de intentie is heel anders..![]()
? Das toch niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:09 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. ik weet niet eens wie ik allemaal uit moet nodigen.
Met haar verjaardag waarschijnlijk.
Ik hoop ook dat ze weg gaat....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:04 schreef Meganog het volgende:
Ze zitten te hopen dat het iets ergs is en dat ze weggaat.
nee, hij is helemaal veranderd na zijn terugkomst van zijn half jaar dag........ hij zal wel volgepompt zijn met instructies door mama.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Die heeft me toch een partij instructies gehad van thuis óf van de Febo!!!
Hij moet net als Huub een llievelingetjje van het publiek worden... maar het is zó nep.. zó is Brian helemaal niet!!
Valt volgens mij wel mee, ze vindt het gewoon heel vervelend dat die vriendin niet kan komenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
Lieke zit er dus wel doorheen. begrijp ik?
Verbaast me niets na alle shit die ze voor haar kiezen heeft gehad.. en nog steeds krijgt, want waar Lieke haar spijkerbroek moest inleveren loopt Amanda nog steeds rond in een spijkerbroek die er ook nog een keer niet uitziet..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:10 schreef avonne het volgende:
Lieke zit er dus wel doorheen. begrijp ik?
Van het niet mogen dragen van een spijkerbroek ga je er niet doorheen zitten denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verbaast me niets na alle shit die ze voor haar kiezen heeft gehad.. en nog steeds krijgt, want waar Lieke haar spijkerbroek moest inleveren loopt Amanda nog steeds rond in een spijkerbroek die er ook nog een keer niet uitziet..
Ja en hoe Huub hem daarmee heeft proberen af te maken was weergaloos....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:14 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan me een keer herinneren dat Brian zat te huilen en dat Huub hem even kwam troosten...
Ik bedoel maar..
Brian..![]()
Dat knallen, van wie dan ook, in de kooiquote:
Ja duh..dat is het spel dan toch weer..het troosten op dat moment meende hij wel...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en hoe Huub hem daarmee heeft proberen af te maken was weergaloos....
Fijn dat je de rest van de COS ook leest en weet dat het niet alleen gaat om een spijkerbroek.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van het niet mogen dragen van een spijkerbroek ga je er niet doorheen zitten denk ik.
Van telkens dingen niet mogen die anderen wel mogen in combinatie met andere zaken uiteindelijk wel...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Van het niet mogen dragen van een spijkerbroek ga je er niet doorheen zitten denk ik.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:05 schreef Py het volgende:
[afbeelding]
Brian ziet er maar pipjes uit.
Met dat hemd is het net één uit een inrichting
het maakt weinig uit...nadia kan niets met het nieuws...quote:
allebei.........quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
En Nadia troost Lieke... oprecht?
Dat maakt niet uit.... Lieke wil gewoon even uitjammeren en Huub is daar niet de geschikte persoon voor. Nadia wil natuurlijk alleen info.quote:
Tuurlijk niet. Daar komen straks weer nare praatjes over, Brian met enorme theorieen dat Lieke heel zwak is momenteel en op 't randje van naar huis gaan staat, oftewel: bashen morgen, Jaap en Dennis - mocht Lieke zich nog klote voelen - zullen hun perspectief verschuiven, ik hoor 't Jaap al zeggen: ja maar nu is het misschien tóch slimmer...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:29 schreef Clank het volgende:
En Nadia troost Lieke... oprecht?
huub heeft haar heel goed opgevangen hoor..en haar ook nog eens 50 contactpunten van hemzelf gegeven om haar vriendin te bellenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit.... Lieke wil gewoon even uitjammeren en Huub is daar niet de geschikte persoon voor. Nadia wil natuurlijk alleen info.
Duidelijk dus, zoveel mensen zoveel meningen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef Anderkeertje het volgende:
Of het nu oprecht is of niet, het maakt Lieke waarschijnlijk niks uit op dit moment, ze kan haar verhaal even kwijt
Idd... en als je het aan de psycholoog vertelt is het medeleven net zo min oprecht... het verschil is alleen dat je er dan voor moet betalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef Anderkeertje het volgende:
Of het nu oprecht is of niet, het maakt Lieke waarschijnlijk niks uit op dit moment, ze kan haar verhaal even kwijt
Die dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Katewalker het volgende:
Hoe zal Nadia nu over zichzelf denken..."wat ben ik een aardige meid"..."wat een kutbitch ben ik eigenlijk".."ik speel het spel keigoed"....
![]()
Dat is dan weer helemaal waar..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik denk dat onze ontzettend goede huispsychologe Anita het wel zo zal weten te draaien dat het Lieke's eigen schuld is, had ze maar geen vriendin moeten hebben die bij de politie zit oidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... en als je het aan de psycholoog vertelt is het medeleven net zo min oprecht... het verschil is alleen dat je er dan voor moet betalen.
Ja en? Het kan prima naast elkaar...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:34 schreef riri het volgende:
[..]
huub heeft haar heel goed opgevangen hoor..en haar ook nog eens 50 contactpunten van hemzelf gegeven om haar vriendin te bellen
Erger nog: misschien moet ze van Anita wel eens even na gaan denken of ze wel in het spel past als haar vriendenkring zo overduidelijk aan de andere kant van de wet staat dan die van een aantal van haar medebewoners...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat onze ontzettend goede huispsychologe Anita het wel zo zal weten te draaien dat het Lieke's eigen schuld is, had ze maar geen vriendin moeten hebben die bij de politie zit oid
Je zij letterlijk dat Huub voor uithuilen niet de geschikte persoon was....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja en? Het kan prima naast elkaar...
Lieke zou een brief krijgen dat haar vriendin die bij de politie werkt niet kan komen (wat ik Lieke al eens eerder heb horen zeggen). En het is weer popo deze week. Dus Lieke d'r procentjes zijn weer ietsje gestegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
Waarom ziet Lieke er zo chic uit, is ze ergens naar toe geweest?
Of dat Lieke maar geen geweld had moeten uitlokken, dan was alles vredig geweest in de Kooi, en had Haar vriendin ws wel gewoon mogen komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat onze ontzettend goede huispsychologe Anita het wel zo zal weten te draaien dat het Lieke's eigen schuld is, had ze maar geen vriendin moeten hebben die bij de politie zit oid
Anita mag eerst bij zichzelf te raden gaan waarom ze in zich mengt in het spel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog: misschien moet ze van Anita wel eens even na gaan denken of ze wel in het spel past als haar vriendenkring zo overduidelijk aan de andere kant van de wet staat dan die van een aantal van haar medebewoners...
en wat doe je met het eten? slapen gaan doe je ook in de zelfde tijd!?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:43 schreef Katewalker het volgende:
Wat voor film kijken ze?
( ik heb er een gewoonte van gemaakt om de film die ze in die kooi kijken zelf ook te huren...soms..als het een leuke film is..![]()
Daar kan ze pas over na gaan denken zodra ze wil toegeven (en zich bewust is van het feit) dat ze in het spel staatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Anita mag zelf wel eens gaan nadenken waar of hoe zij zelf in het spel staat.
Ik trek mezelf altijd af op het zelfde moment als Dennis sex heeft...........quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
en wat doe je met het eten? slapen gaan doe je ook in de zelfde tijd!?
Het is alleen de vraag hoelang hij dat onnatuurlijke gedrag van vrome vol kan houden..ik schat 1 weekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:12 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, hij is helemaal veranderd na zijn terugkomst van zijn half jaar dag........ hij zal wel volgepompt zijn met instructies door mama.
Tenminste zo voelt het voor mij
Het heeft de tv nog niet gehaaldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke zou een brief krijgen dat haar vriendin die bij de politie werkt niet kan komen (wat ik Lieke al eens eerder heb horen zeggen). En het is weer popo deze week. Dus Lieke d'r procentjes zijn weer ietsje gestegen.
Dat ze dekking nodig hebben en dat je daar met zn tweeen voor moet zijn dat konden ze zelf ook wel bedenken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:51 schreef riri het volgende:
Brian heeft duidelijk gehoord van zijn familie dat hij net als Huub en Lieke het beter is om met zijn tweetjes sterk te staan dan je aan zo'n club te bonden...dat doet hij dus nu na omdat hij weet dat de kijker dat aan huub ook zo waardeert....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik trek mezelf altijd af op het zelfde moment als Dennis sex heeft...........![]()
Ik vraag me af; wanneer is hij zichzelf...als hij wel scheldt en dreigt of nu......quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dat ze dekking nodig hebben en dat je daar met zn tweeen voor moet zijn dat konden ze zelf ook wel bedenken.
Brian heeft duidelijk te horen gekregen dat hij normaal moet doen tegen Amanda. Niet schelden. niet dreigen met geweld. En af en toe een vriendelijk woord.
Zich nep gedragen dus....want iedereen weet dat wat hij nu laat zien niet de echte Brian is...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dat ze dekking nodig hebben en dat je daar met zn tweeen voor moet zijn dat konden ze zelf ook wel bedenken.
Brian heeft duidelijk te horen gekregen dat hij normaal moet doen tegen Amanda. Niet schelden. niet dreigen met geweld. En af en toe een vriendelijk woord.
Vraag je je dat écht af?? Je denkt toch niet dat hij een jaar lang heeft lopen toneelspelen hèquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vraag me af; wanneer is hij zichzelf...als hij wel scheldt en dreigt of nu......
Dus je fapt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:55 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik trek mezelf altijd af op het zelfde moment als Dennis sex heeft...........![]()
Hij lacht als een wijfquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:00 schreef riri het volgende:
[..]
Zich nep gedragen dus....want iedereen weet dat wat hij nu laat zien niet de echte Brian is...
bij alles wat hij doet kun je alleen al aan zijn lach horen hoe nep hij is...met die lach komt namelijk zijn gefrustreerd zijn en nepheid naar buiten
En waarom gaat Lieke dan uitjammeren bij Nadia?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef riri het volgende:
[..]
Je zij letterlijk dat Huub voor uithuilen niet de geschikte persoon was....
dat was dus niet zo want ze heeft dat prima bij hem kwijt gekund
Fappen doe ik alleen op de caps hier.... Als je met mijn GDBVT fapt hoor jequote:
Eigenlijk ben je altijd jezelf. Behalve als je iemand anders nadoet. Maar ook dat doe je nog altijd zelf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vraag me af; wanneer is hij zichzelf...als hij wel scheldt en dreigt of nu......
Ik vind het niet normaal, ze kijken zeker 4 keer in de week een film. De lol gaat er voor streamers zo wel af.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:11 schreef ruby het volgende:
Hey hoi.
Wat leuk dat ze weer tv mogen kijken. Lekker enerverend.
Slang in een vliegtuigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Welke film kijken ze eigenlijk?
De klassieker ' snakes on a plane 'quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
Ik denk even terug aan het bezoekje van Tamara, die hem zo absoluut niet kende, en waar je een kant van Brian zag die je niet eerder gezien had. Dus wat doet dit spel met hem [en de anderen] of is iedereen helemaal zichzelf. [ en dat geloof ik niet]quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Vraag je je dat écht af?? Je denkt toch niet dat hij een jaar lang heeft lopen toneelspelen hè![]()
Oeh, dat klinkt heftig.quote:
Ik zou het niet weten en wil het ook niet weten, tot morgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef ruby het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten en wil het ook niet weten, tot morgen.
http://www.imdb.com/title/tt0417148/quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef ruby het volgende:
Ik ken de film niet maar ik denk dat er heel veel enge slangen in het vliegtuig zijn die mensen gaan vermoorden?
vast, maar ik hoor nog mensen praten, dus hij heeft ze nog niet allemaal te pakken gehad.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef ruby het volgende:
Ik ken de film niet maar ik denk dat er heel veel enge slangen in het vliegtuig zijn die mensen gaan vermoorden?
Ga je nu al weg? En wat nou als Dennix zo weer voor de volle 100% gaat knallen? Dan mis je dus wel wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten en wil het ook niet weten, tot morgen.
Tegen die tijd ben ik 80, trustenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef ruby het volgende:
[..]
Ga je nu al weg? En wat nou als Dennix zo weer voor de volle 100% gaat knallen? Dan mis je dus wel wat.![]()
Slaap lekker.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik 80, trusten
gewoon omdat als je verdriet hebt over iets je verdriet niet neens weg is als iemand je getroost heeft....als iemand voor je gevoel je oprecht vraagt of er iets met je is als je net gehuild hebt het heel normaal is dat het je je even laat gaan....is gewoon heel menselijk...zeker bij vrouwen onderlingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:05 schreef akveor het volgende:
[..]
En waarom gaat Lieke dan uitjammeren bij Nadia?![]()
Lieke heeft gewoon soms iemand anders nodig dan Huub. Zelfs als ze aan het mekkeren is moet ze soms nog denken om wat ze zegt. Dan kun je maar beter tegen iemand aanjammeren die héél graag naar je wil luisteren.
Hier nog tweequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Lieke kijkt niet, Lieke maft.
De boosdoeners .......quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef riri het volgende:
pakte daar iemand een brandende kaars op stream 4?
Alleen Japio knalt ........ schetenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:39 schreef pullup het volgende:
Ze zijn wel 100 % aan het knallen met zijn allen![]()
Haar houding is nog actief vergeleken met die van Dennis, die een zak aardappelen imiteert.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Lieke kijkt niet, Lieke maft.
Een burka lijkt me wel gepaste lingerie voor haarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:46 schreef STAP01 het volgende:
ok, even voorstellen, Netty in sexy lingerie![]()
![]()
![]()
![]()
En hij wil dat de modellen van lopend naar kruipend gaan, over de catwalk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:47 schreef Meganog het volgende:
Er komt een 'lizjerie' party.
Brian: "Ik wil zelf ook .. zeg maar .. model .. zeg maar ..staan".
En dan het liefst over een mooi kleedje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En hij wil dat de modellen van lopend naar kruipend gaan, over de catwalk.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Een burka lijkt me wel gepaste lingerie voor haar
Waarom is er nou niemand op dat idee gekomen, geniaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En hij wil dat de modellen van lopend naar kruipend gaan, over de catwalk.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Een burka lijkt me wel gepaste lingerie voor haar
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* NATASIA IS TERUG !!!quote:
hij is ook zo creabea! zo inventief! tjongejongejongequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:50 schreef riri het volgende:
wat lult die brian toch dom....weer één of andere contest...net of de kijker zin heeft in dat stomme gedoe....
Die dames die op die bikinicontest afkwamen was al een armetierig clubje, dat zal bij de lingerie contest alleen maar treuriger worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat hij Marlies Dekkers kan krijgen voor een ligeriecontest.
Dream on mooibooi...........
En dan zeker weer van die pornstars uitnodigen![]()
Alles beter dan dat ik kijk dat zij naar een film kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:50 schreef riri het volgende:
wat lult die brian toch dom....weer één of andere contest...net of de kijker zin heeft in dat stomme gedoe....
quote:
Volgende maand komt ie met een miss paaldans contest, dan met een miss striptease contest, vervolgens een miss pornstar contest enzquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
hij is ook zo creabea! zo inventief! tjongejongejonge
Wat voor bril heb jij op?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat hij Marlies Dekkers kan krijgen voor een ligeriecontest.
Dream on mooibooi...........
En dan zeker weer van die pornstars uitnodigen![]()
Met mijn bril is alles in ordequote:
En dat niet alleen, ze zijn aan het brianstormen over een nieuwe contest "golden cage hottest".quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda vonden de film niet boeiend en liggen in bed...
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* NATASIA IS TERUG !!!
oh nee..... 't is groen...
Oude layout hier ! maar geef je wel gelijk...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Danny had beter iets kunnen doen aan de snelheid van Fok! in plaats van een nieuwe layout.![]()
Eindelijk vette actiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
- er zitten aliens van the Abyss in the vijver
- Jules Verne eindelijk weer terecht
Jaap moet eens meer presteren en minder eisenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef Varen het volgende:
Jaap wil weer dat Huub en Lieke aan de bak gaan
Jaap wil zoveel, er komt alleen geen zak van terecht.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:22 schreef Varen het volgende:
Jaap wil weer dat Huub en Lieke aan de bak gaan
Vindt ze ook echt vervelend.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:23 schreef pullup het volgende:
Mooi ...terwijl Dennis ' het spel zit te spelen' gaat Luc op Nadia af.
Amber toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
zaadvragende oogjes( Zou hij kiwi smaak hebben
)
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zegt ze nog tegen zichzelf: "Dit kan echt niet Nadia"![]()
Whatever, dat ze er schijnbaar over nadenkt zegt genoeg over haar.quote:
het wordt ook een set-up voor vrijdag... dus ook morgen zal er niet geknalt worden.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef pullup het volgende:
Ik vind dat hele groepje met Huub en Jaap nu verDennificeerd alleen maar kletsen en niets doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |