Dat ze daar eens hun energie in staken, ipv in het personeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef pullup het volgende:
En om elkaar te dissen is blijkbaar te moeilijk want daar zijn ze nu al een paar dagen plannetjes voor aan het maken zonder dat er werkelijk wat gebeurt
Dat vind ik dus ook, ze moet zich echt overal mee bemoeien ook al heeft ze er niks mee te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef noekje het volgende:
Wat is Lieke irritant!! Ik weet niet wat er aan de hand is maar het slaat nergens op. Dat toontje en voor het eerst dat Palma rustig blijft.
Lijkt me toch niet teveel gevraagd om zelf je vuile strings en andere vuile was achter je kont op te ruimen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:31 schreef Heathen het volgende:
Ja wat erg.. smerigheid. Misschien zouden een paar huishoudsters daar wat aan kunnen doen.
Huishoudsters worden betaald om op te ruimen, niet om anderen te wijzen op hun vuiligheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet teveel gevraagd om zelf je vuile strings en andere vuile was achter je kont op te ruimen.
Tot in het redelijke ja. Zeker een man?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Huishoudsters worden betaald om op te ruimen, niet om anderen te wijzen op hun vuiligheid.
Ze houden niet eens de schijn op dat ze nette meisjes zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet teveel gevraagd om zelf je vuile strings en andere vuile was achter je kont op te ruimen.
niet in DGK hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Huishoudsters worden betaald om op te ruimen, niet om anderen te wijzen op hun vuiligheid.
echt he, en toch zien sommige mensen daar een mooiboy inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is die gast toch lelijk.............![]()
[afbeelding]
Hoe oud is hij nu eigenlijk? 25 ofoz......wat een rimpels en een verbrande bek heeft dat jochie. Trouwens als hij lacht vind ik hem een beetje op een "mongooltje" lijken. Sorry Sorry, daar mag je niet mee schelden. Maar dat vind ik dan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is die gast toch lelijk.............![]()
[afbeelding]
St. Brian is haar steun en toeverlaat in de aanloop naar het behalen van haar certificaat nagelverkloten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:00 schreef Borga het volgende:
Echt knap van Bwian dat hij daar gewoon bij zijn Mannie kan blijven zitten. wat een slap gelul zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |