HE BAHquote:
idd beetje vernieuwing is niet verkeerd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:27 schreef parselmouth het volgende:
Beter verspillen we dit topic niet aan gothics en emo's jongens
Spreek me niet tegen, je weet dat ik daar niet van hou.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ja dat heb je helemaal goed gezien jovink
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:11 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen, je weet dat ik daar niet van hou.
Gast, er zitten echt wel geile tussen hoor. Je moet er gewoon ff doorheen kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:15 schreef ZigoSOS het volgende:
Maarre,
ALLE, maar dan ook [afbeelding]ALLE[afbeelding] Gothics en Emo's:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie keer raaien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:17 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zeg parsel waarvan is jouw sig?
Met een zak over d'r kop en zonder piercings...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast, er zitten echt wel geile tussen hoor. Je moet er gewoon ff doorheen kijken.
[afbeelding]
ik vind een tepelpiercing wel tof!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Met een zak over d'r kop en zonder piercings...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Met een zak over d'r kop en zonder piercings...
Ja, en d'r zit overal bulten en uitstekende botten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]Dat dacht ik ook. En ze heeft Cocu-tieten.
Maar ik hit sowieso geen wijven natuurlijk, dus dit is pure afgunst en jaloezie.
zo zo, jij bent een mooi meisjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]Dat dacht ik ook. En ze heeft Cocu-tieten.
Maar ik hit sowieso geen wijven natuurlijk, dus dit is pure afgunst en jaloezie.
dus je smijt je bagger zo maar in het eerste beste topicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe net bij die film op rtl5 stond zon gast te douchen. MET ZN BRIL OP![]()
![]()
whehehehe deze zomer was er iemand aan het zwemmen, MET EEN HORLOGE OMquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe net bij die film op rtl5 stond zon gast te douchen. MET ZN BRIL OP![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:23 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ja, en d'r zit overal bulten en uitstekende botten.
http://youtube.com/watch?v=15s3ISO6yJcquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
should've known it
Dat wijf kijkt als een realdoll
OEW! is ze lekker? picsss! en wat ga je doen op je date?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:32 schreef jovink het volgende:
your mind is twisted how can i resist it
jovink heeft n dat ej ovink heeft n date gekkewerk
whehe je hebt gelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben je ook een chick? Mannen zijn NOOIT zo kieskeurig!
Hoiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:35 schreef jovink het volgende:
jazigo sos stel je is even fatsoenlijk voor./
kep dr niet eens op msn hoe vind je die!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:09 schreef De_Brandweer het volgende:
oew dat klinkt goed zeg. maar fotos? dikke tetten?
Als Sjaan uit Bolnes eens besluit om op de drukste dag van de week langs te wippen, terwijl ze de rest van de week eigenlijk geen reet te doen heeft omdat ze met de VUT is.quote:
MOET JE KIJKEN, die meisjes achter de kassa doen gewoon op hun gemak! Dat is toch niet normaal, moet je kijken hoe DRUK het is??!?!!?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:17 schreef parselmouth het volgende:
[..]
MOET JE KIJKEN, die meisjes achter de kassa doen gewoon op hun gemak! Dat is toch niet normaal, moet je kijken hoe DRUK het is??!?!!?![]()
![]()
![]()
hap hap hap, begerig sletje dat je bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef parselmouth het volgende:
WTF jongens? Het meisje met de prei, Mona Lisa?
ja! waar denk je dat ik anders die dope outfits vandaan heb!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:44 schreef parselmouth het volgende:
Okay, bij de Coolcat toch?
sarcasme begrijpen is niet je beste kant ofwel henkie.quote:
je mag best een foto posten hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
[..]
sarcasme begrijpen is niet je beste kant ofwel henkie.
ik heb me toch een vet adidas vest binnengekregen gekkewerk
sarcasme en internet werken nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:27 schreef jovink het volgende:
[..]
sarcasme begrijpen is niet je beste kant ofwel henkie.
ik heb me toch een vet adidas vest binnengekregen gekkewerk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:14 schreef grasmat het volgende:
kut heb een date vanavond.. een zwart t-shirt, of een blauwe trui?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:15 schreef jovink het volgende:
god moet je dat nou hier vragen
ik ga naar school gekkewerk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:Rutgerr
Lukt het niet via de 'reguliere' weg?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
shirt, trui kan weleens te warm worden![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:34 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ben je ook een chick? Mannen zijn NOOIT zo kieskeurig!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:55 schreef De_Brandweer het volgende:
[afbeelding]
iemand die er ook heen gaat?
http://www.youtube.com/watch?v=8oBk9qk9JBg&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efreshcotton%2Ecom%2Fsite%2Fpage%2Easp%3Fsessionid%3D25DF8C8FAFFF414FB02C5A4CFE69A962%26pageid%3D48
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:44 schreef Rutgerr het volgende:
Hahaha, niet lid van een vereniging kan ik nog wel begrijpen, maar wat is er mis met hockey? Mocht golf wel? Zie ook weleens van die advertenties waarin echt specifieke eisen worden gesteld, zoals dat je een niet-rokende vegetarier moet zijn of een rokende, festival bezoekende punkWel tof trouwens dat je nu een kamer hebt, leuke huisgenoten?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
threadless.com?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef Pie.cr het volgende:
Damn die zijn er wel stylish uit rutger. Meer info? Prijs, maker
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs220.xs.to/xs220/07400/KJEAl.JPG]afbeelding][/url]
waar kennen we deze van?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:20 schreef Pie.cr het volgende:
Geen idee.
Voor de liefhebbers van muziek. De nieuwe high contrast is gelekt. Vette shit
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef Pie.cr het volgende:
No-nonsense drum'n'bass. Dus niet na elke minuut een 'sickste break evah', maar gewoon chiele dnb.
Ik ben hem aan het uploaden nu, post zo wel de link.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:27 schreef Pie.cr het volgende:
Beter dat je je geld niet hebt verspild aan Noisia.
Heeft die negert nu een hanekam of niet?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:36 schreef D.zire het volgende:
high contrast is dope idd, linkje piecr? en noisia heeft best toffe dingen gemaakt pie.cr dat kun je niet ontkennen ;p
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs220.xs.to/xs220/07400/KJEAl.JPG]afbeelding][/url]
waar kennen we deze van?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:47 schreef Pie.cr het volgende:
Tot nu toe vind ik de slowchat vrij gezellig en wordt er door de vaste bezoekers van LIF kwantitatief gezien goed tot zeer goed in gepost. Aan aandacht niet te kort dus. Kwalitatief is soms een ander verhaal, maar zoals ik al aangaf is dat subjectief.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:20 schreef jovink het volgende:
retro oven!wike isdat btw
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:15 schreef parselmouth het volgende:
45 km, een uur reizen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Rutgerr het volgende:Rapidshare werkt eindelijk mee.
Gothics zijn doorgaans onzekere wezens welke dankzij een combinatie van uiterlijke mankementen zoals puisten, bleke huid en de sociale vaardigheden van een aap niet opgenomen worden in andere subculturen.gothics
Nee, Hema slagroomtaartquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef De_Brandweer het volgende:
BEDANKT PIECR EN GEFELICITEERD EROTICA.
als je appeltaart hebt kom ik vanavond wel ff bij je langs ja?
Dat vind ik niet lekkerquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef parselmouth het volgende:
Dan slapen we ook met matrassen op de grondGeimproviseerd 2-persoonsbed it is.
Maar ik ben nu liever nog even thuis, zal m'n ouders enzo niet zoveel meer zien als ik eenmaal weg ben hier.
Ja het niet maken was het idee, maarja ik moet het inleveren anders mag ik het tentamen niet maken ofzo rare onzin. dus nu moet ik huiswerk van afgelope 6 weken in 1 dag maken whehehe best veel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef Pie.cr het volgende:
Wat voor opleiding doe je dan Brandweer? Imo is geen enkele student ooit beter geworden van hele dagen huiswerk maken. Of je planned gewoon je tijd kut in
Haha, zo redeneer ik nou ook al tijdquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:12 schreef De_Brandweer het volgende:
nah ik ben gestopt ik vind het wel best.
Wauw stoere website !1!!11!!111!!!1! :;d;d;D:;d;D:;D;:D;D::D;D:;;d;D::D!1!1!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef grasmat het volgende:
http://www.xs4all.nl/~mrbert/nl_zwepen.htm
leuke hobby heeft die bert..
tauw een tammoooquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef D.zire het volgende:
oal goud mien jong?
Meester Bert voor jouquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef grasmat het volgende:
http://www.xs4all.nl/~mrbert/nl_zwepen.htm
leuke hobby heeft die bert..
zomg helaas de pelaasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:07 schreef D.zire het volgende:
hoi
die radiohead link op fontanel is dood henkie
net alsof dat zo`n probleem is. En nieuwe radiohead album is ERG fijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:28 schreef Pie.cr het volgende:
Dankzij Klink moet ik dadelijk mijn paddestoelen in duistere straatjes gaan kopen.
Is die al gelekt dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef D.zire het volgende:
[..]
net alsof dat zo`n probleem is. En nieuwe radiohead album is ERG fijn
Goedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef Rutgerr het volgende:
Bevalt je kamer tot nu toe goed parselmouth? Ik ga morgenavond hospiteren bij een paar Albertus-leden, maar eens zien hoe het uitpakt.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef Rutgerr het volgende:
Gezellig gemaakt als in interieur? Foto's!
Tof dat je huisgenoten heerschen, is natuurlijk ook een belangrijk aspect anders kun je net zo goed in een flatje gaan wonen
Dank je, en ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de makelaardij en de website, dat doe ik volgende week (collegevrije week).
Heb er nog wel een aantal geloof ik. Vind het ook lastig om te weten waarop te reageren, omdat je pas nadat je op 'Reageren' hebt geklikt, krijgt te zien wie het verhuurt, en dan ben je je reageer-credit al kwijt. En als je weet wie er verhuurt (daarna zoeken op hyvesquote:Als je nog reacties nodig hebt voor kamernet... Heb nog wel wat over
Ik kliktequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef De_Brandweer het volgende:
http://tinyurl.com/yreykn
lekker lekker
Ja, maar dat kun je ook wel een beetje opmaken uit de berichten. Dan zie je meestal wel of het van studenten zelf komt of van een verhuurder.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:35 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Heb er nog wel een aantal geloof ik. Vind het ook lastig om te weten waarop te reageren, omdat je pas nadat je op 'Reageren' hebt geklikt, krijgt te zien wie het verhuurt, en dan ben je je reageer-credit al kwijt. En als je weet wie er verhuurt (daarna zoeken op hyves), weet je ook hoe je je moet profileren.
Maar ziet er wel lekker knus uit! Hoeveel m2 eigenlijk?
Mag ik met je trouwen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:30 schreef parselmouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HoplaNog niet helemaal af, moet nog een kledingkast in elkaar gezet worden en nog wat dozen uitgepaakt worden en nog wat snoeren weggewerkt worden en nog wat lampjes gehosseld worden.
Als je nog reacties nodig hebt voor kamernet... Heb nog wel wat over
Mweh, Leiden is mijn stad niet echt. Het is allemaal veel te veel studentenvereniginggedoe en daar hou ik niet zo van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:52 schreef Rutgerr het volgende:
Die kamer van jou is inderdaad koning, parselmouth. i.c.m. toffe huisgenoten en een chill huis wordt het vast een chille tijd. Maar hoezo Rotterdam, want je studeert toch in Leiden?
Misschien dat je http://www.herrzimmerman.eu/ ook wel wat vindt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:14 schreef Pie.cr het volgende:
Nop. Waterfront staat iig wel op de planning.
Weet niet, ben nogal picky qua muziek @ uitgaansgelegenheden en als ik zie dat ze Dr. Lektroluv uitnodigen weet ik genoegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Misschien dat je http://www.herrzimmerman.eu/ ook wel wat vindt.
Ben er zelf nog niet geweest, maar het schijnt tof te zijn. Jammer dat het in een zwaar vernaggeld stukje Rotterdam zit.
Inbouwkasten (hoe praktisch, dit gaat me echt veel ruimte schelen), groot raam, hoog plafond (metertje of vier), eigen wasbak, aantal vierkante meter weet ik zo even niet uit m'n hoofd, dit is wat ik gezien heb die avond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:11 schreef parselmouth het volgende:
Een weekje? Netjes!
Specs van je kamert?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:27 schreef De_Brandweer het volgende:
en piecr wtf is dat nou weer voor saaie herrie zeg. eerste 3 minuten hoor je ongeveer alleen hetzelfde saaie deuntje. ff verder luistere of het nog wat word
lol we hebben een coinasseur. doe mij trouwens maar Matt John uit Berlijn. Wat een baas was dat en wat ging dat hard in Week12Endquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:20 schreef Pie.cr het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=L3BRUFNR
@ Henk: Dit is brute Berlijnse minimal. Wat jij liet horen is arafatsjaaltjesminimal
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:30 schreef De_Brandweer het volgende:
ja hoe kan zoiets nou leuk zijn wtf ik snap dat niet hoor. muziek moet gewoon boemboem kankerhard gaan. maarja jij hebt er blijkbaar geen verstand van
Als excuus om te naaien zeker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef De_Brandweer het volgende:
whehehe nu zon serie op mtv over minderjarige die getrouwd zijn whehehehe echt zo dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |