Nou dat vind ik dus nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef Sammetje het volgende:
tis sowieso altijd erg ver gezocht bij House, dus tsja....
Ik zag op discovery iemand die blaren kreeg van een koude munt, omdat hij zijn lichaam wist te overtuigen dat die munt roodgloeiend was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die vlekken kwamen doordat Cuddy zichzelf inbeeldde dat ze die besmettelijke ziekte had?
Damn, ultieme vorm van mindfuckingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef wonderer het volgende:
Ik zag op discovery iemand die blaren kreeg van een koude munt, omdat hij zijn lichaam wist te overtuigen dat die munt roodgloeiend was.
Inderdaad. Er is een site waar je van elke aflevering een recensie kan lezen over de medische kant van het verhaal. Of het vergezocht is, ronduit fout, plottechnisch nogal geforceerd enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn, ultieme vorm van mindfucking.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:45 schreef Vlindur het volgende:
Hij was goed gister, Heb alleen geen idee wat ie chinees nou wel had.
Was het nou wel drugs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:03 schreef wdn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u!!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
mja ik kijk al uit naar de dvd.. veel afleveringen niet kunnen zien ivm het sporten op donderdag...quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
En zo komen we zoetjes aan dichter bij de Season FInale in de buurt..Airborne was aflevering 18 van de 24..
hahahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ik volg de serie ook een tijdje. Blijft leuk. Jammer genoeg heb ik s3 afl 17 t/m 20 niet kunnen bekijken. Hebben ze in plaats van die serie een dvd geupt van kleine huisje op de prairie 17 t/m 20.
Vanavond half 9 @ SBS6.quote:Een ter dood veroordeelde is door een onbekende ziekte geveld. House neemt onmiddellijk de leiding in het onderzoek, ondanks het protest van Cuddy en Foreman. Cameron krijgt te maken met een stervende patiënt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |