Het antwoord: helemaal niets!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een idee, even kijken wat hij nog meer heeft
quote:
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.quote:Running through the monsoon
Beyond the world
Til' the end of time
Where the rain won't hurt
Shut upquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.
Had ik ook al gezegd dat het Duitsers zijn met een verschrikkelijk accent...
Of, zoals mijn zusje het zegt: "Dude, Tokio Hotel is echt zooo wannabe emoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Wow, wat een diepgang voor een stelletje 17-jarige puistenkoppies met een gemaakt image van heb ik jou daar.
Had ik ook al gezegd dat het Duitsers zijn met een verschrikkelijk accent...
Heb je al iemand om mee te gaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hou es op
Ik ga niet omdat ik dat imago zo tof vindt (al is het echt een hype om ze kut te vinden) maar omdat ik de (duitse) liedjes tof vindt. Punt. enslijpsel
Ik wil even vooropstellen dat ik dat ook een stomme uitspraak vondquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hou es op
Ik ga niet omdat ik dat imago zo tof vindt (al is het echt een hype om ze kut te vinden) maar omdat ik de (duitse) liedjes tof vindt. Punt. enslijpsel
Ja ik weet ook wel dat ik het later kut vindt, maar soit. Alsof jij niks vet vond, toen je nog jong was, lang geledenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al iemand om mee te gaan?
Anders ga ik mee en zal ik het tapen. Kan je het later nog eens terug luisteren...![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sokken aan en toch koude voeten
Uit de categorie "Eigenlijk heb ik niets te klagen maar ik wil het tóch even doen"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb sokken aan en toch koude voeten
Ik vond vroeger frikandellen en kroketten vet, nu niet meer...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat ik het later kut vindt, maar soit. Alsof jij niks vet vond, toen je nog jong was, lang geleden
En ik ga met mn beste vriendin![]()
Ik heb toffels in de vorm van drakenvoeten en zag laatst hele gave op internet. Ik ga ze even zoeken en post ze zo hier weerquote:
In het kader van opbiechten:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond vroeger frikandellen en kroketten vet, nu niet meer...![]()
Maar ik zal wat opbiechten:
Ik heb ooit op mijn 15e kaartjes gewonnen via de Hitkrant (wie kent het nog?) voor de KISS-film 'KISS Meets The Phantom Of The Park'. Ik was dolblij, want destijds vond ik KISS geweldig.
De film was echter een absoluut drama, nog nooit zoiets slechts gezien.
Maar ik vond het wel geweldig dat ik bij de Nederlandse premiere aanwezig mocht zijn.
Schaamhaar?quote:
Robbie Williams is nog steeds vetquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
In het kader van opbiechten:
Op mijn 10e fan van The Kelly Family![]()
![]()
![]()
Op mijn 12e Westlife![]()
Daarna Robby Williams, Di-Rect en Bon Jovi
( En ja, Bon Jovi is nog steeds goed)
Ik ben vorig jaar zelfs 2 keer naar toe geweest...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Robbie Williams is nog steeds vetBen vorig jaar naar het concert in de arena geweest, was mn eerste concert, dit wordt mn tweede
Vond je dat wel leuk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar zelfs 2 keer naar toe geweest...
Eén keer als toeschouwer en één keer als taper. Het laatste concert heb ik dus op CD staan...
Maar wat een bagger-shows waren dat ook...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vond je dat wel leuk?
De shows dus niet. Maar de zanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |