Pourquoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Puntenslijpsel is heeeel gelukkig
zoiets van, hmmm, da's kut.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leve groepswerk! Van mijn twee groepsgenootjes voor die opdracht van morgen is er een ziek naar huis (opgehaald door moeder), en de andere heeft geen computer. En het moet wel morgen het 3e uur af zijn, hiep hiep rahoe!
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had net een stuk getypt maar drukte vorige
In Leeuwarden is het vrij rustig en wordt er gelukkig niet al te veel Fries gepraat, vrij weinig eigenlijk. Studie vind ik vaak interessanter dan m'n vorige studie, dus dat is goed. Maar soms zit je met groepswerk dingen die niet helemaal lekker lopen omdat je groepsgenoten andere ideeėn hebben of zich niet aan afspraken houden (of het niet snappen zodat ik hun werk kan uitleggen)
Soms is het ook een beetje te rustig, ene huisgenoot zit nu geloof ik in Frankrijk en waar de andere is heb ik geen idee van, maar die is ook vaak druk of afwezig. Gelukkig heb ik nu wel een avondprogramma gevonden, in ieder geval voor een paar dagen in de week. Zo doe ik tegenwoordig theatersport en dat vind ik leuk
Als je nog meer wil weten: kom naar de slowchat zodat we niet het hele topic vol wauwelen
HBOquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leve groepswerk! Van mijn twee groepsgenootjes voor die opdracht van morgen is er een ziek naar huis (opgehaald door moeder), en de andere heeft geen computer. En het moet wel morgen het 3e uur af zijn, hiep hiep rahoe!
Bij Koen en Sander?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
Ik ga wellicht pas lachen als ik weet welk concert het om gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh jullie lachen me toch uit, maar ik heb net kaartjes gewonnen op 3fm voor een concert
Ja, nu net. Hooguit een half uur terug?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee nee was ik niet
Ik was bij Met Michiel
Huis voor jezelf is wel fijn, maar het gebeurt nogal vaak. En dat vind ik af en toe wel vervelend.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.
Met mij gaat het ook wel oke. Gisteren en vandaag gestaakt. Dat was ook wel grappig, weet niet of je dat nog hebt gevolgd?
Nee dat niet, maar ze woont nog niet zo lang op zichzelf (1 a 2 weken of zoiets)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zoiets van, hmmm, da's kut.
Wat voor opleiding..... geen computer. Doe je kunstacademie ofzo![]()
Hoe was Mexico?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk goed dus, zo te lezen. En het huis voor jezelf vind ik juist wel relaxed meestal.
Met mij gaat het ook wel oke. Gisteren en vandaag gestaakt. Dat was ook wel grappig, weet niet of je dat nog hebt gevolgd?
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, nu net. Hooguit een half uur terug?
Pssst, Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga wellicht pas lachen als ik weet welk concert het om gaat
Gefeliciteerd! Waarvan is het concert?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat moest je ervoor doen? Ik lette maar half opquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaik was verschrikkelijk belachelijk
Ik laat het je weten als er een loonsverhoging komt, ik verwacht het niet eigenlijk. En ik ga nu heel binnenkort op zoek naar ander werk jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huis voor jezelf is wel fijn, maar het gebeurt nogal vaak. En dat vind ik af en toe wel vervelend.
Het staken heb ik een klein beetje gevolgd, bij de vorige berichten had ik nog gemaild met oud-collega's. Toen gebeurde er geloof ik niet zoveel. De eerste actie was al helemaal geweldig, gratis lunch!
Oh ja, kan je me het laten weten als de loonsverhoging er door komt? Misschien kan ik dan nog wat extra geld vangen van uitzendbureau
Bij de weg: je was toch al afgestudeerd, right? Ben je nu ook op zoek naar ander werk?
een codewoord opsturenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat moest je ervoor doen? Ik lette maar half op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |