eergisteren was ik dus aan het spelen (crysis),quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke dan das wereldsals je nou xfire erop zet het weekend, kan ik je ff bashen
hahaha, ja ik heb ook het 1e uur alleen maar gekeken enzo naar dingen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
eergisteren was ik dus aan het spelen (crysis),
maar ik heb eerst rustig die mooie mappen staan te vekennen ..
die gasten zullen wel gedacht hebben "wat the fuck is hij nou aan het doen, snapt hij het spelletje wel!?".
Ik kan wel redelijk knallen, en zal er dan wel even xfire opgooien ...
Dat zwemmen zag er zeker cool uit! en grappig dat je dat water van je "gezicht" af ziet lopen enzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja ik heb ook het 1e uur alleen maar gekeken enzo naar dingen.
dat zwemmen is echt supermooi!zeker met meerdere spelers, ziet er gewoon geweldig uit.
helaas kan ik niet alles op full zetten nog. klote beta hehehe, maja beter als niets
Welkom zou ik zeggen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:30 schreef Burakius het volgende:
Over dingen gesproken. Binnenkort lekker mijn pc upgraden (L) en dan MEDIEVAL TOTAL WAR 2.
Anyways ik introduceer mezelf maar eens. Burak. Zo dat was het. Ik loop nu stage bij Witteveen+Bos ( een ingenieursbureau). Moet tot 25 januari nog. Ik mag 3 dagen in de week op kantoor (autocad) en 2 dagen toezichthouden bij het Rokin. Deze week mag ik de hele week toezichthouden. Ben bezig iets te regel voor de stort etc, maar wacht op een telefoontje die maar niet komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |