Dat is relaxt, ik mag gelukkig vandaag ook lekker optijd weg!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:40 schreef draculettetje het volgende:
besloten niet meer te werken vandaag, nog minder dan ander half uur te gaan dan vakantie!
zoiets begin juli wel 2 weken gehad, maar toen al besloten om dat in oktober te herhalen, in de hoop dat ik al wat beter gerevalideerd zou zijn. Bovendien mag en kan ik niet in hitte zijn, dus we dachten dat we beter nu naar turkije ofzo wilden gaan, alleen portemonee heeft anders beslist!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef tequi3 het volgende:
Vakantie? Verlate zomervakantie oder?
Ik ben 2 weken geleden ook lekker 1 weekje weggeweest ... geen last van al die kleine PIEP kinderen enzoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zoiets begin juli wel 2 weken gehad, maar toen al besloten om dat in oktober te herhalen, in de hoop dat ik al wat beter gerevalideerd zou zijn. Bovendien mag en kan ik niet in hitte zijn, dus we dachten dat we beter nu naar turkije ofzo wilden gaan, alleen portemonee heeft anders beslist!
sorryquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb ik eens tijd om hier de hele dag te zijn, is het hier zo stil
Maar dat hoop ik elke dag!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef Maastrix het volgende:
Mooguh mensen. Zullen we voorstellen dat de vrijdag gewoon uit de week geschrapt moet worden?elke vrijdag sta ik op en hoop ik dat het avond is
hehe
hoelang is de levertijd dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar dat hoop ik elke dag!
damn, ik kan niet wachten op mijn nieuwe pc![]()
![]()
hahaha ik heb eigenlijk geen idee hahaha, misschien toch maar even kijkenquote:
hey je kent shops heh, de site is nog niet bijgewerktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha ik heb eigenlijk geen idee hahaha, misschien toch maar even kijken
(alles was wel op voorraad had ik gezien)
leuk ding, heb em al iets meer dan een maand ofzo en hij bevalt goed. Alleen de baterij gaat maar 1 dag mee,,, als je em niet gerbuikt max 2. das wel minderquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:43 schreef Sgele het volgende:
Zo... toch leuk..in de baas z'n tijd shoppen... heb zojuist deze aangeschaft
[afbeelding]
morgen istie binnen...
is't al weekend?![]()
ja dat had ik wel gelezen, ben benieuwd...verder op de batterij na, alleen maar lovende kritiekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:53 schreef Maastrix het volgende:
[..]
leuk ding, heb em al iets meer dan een maand ofzo en hij bevalt goed. Alleen de baterij gaat maar 1 dag mee,,, als je em niet gerbuikt max 2. das wel minder
Net even wezen roken, ben echt bijna in slaap gevallen ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
haha we doen hier wedstrijdje wie het beste papieren vliegtuigje kan makener liggen er zon 10 buitne nu
Zeker weten! Lekkere tripple whopper met extra kaas en baconquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:17 schreef Tomfan het volgende:
Net lekker bij Burger King geweest ...
Is toch 100 keer beter als McDonald
Ik zit hier ook in een gedeelte waar niets zit hoor .. ja een stuk industrieterreinquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:22 schreef Sgele het volgende:
oeeeh..nou heb ik honger...alleen in dit k*tgehucht hebben ze geen luxe zoals MCdonalds of Burger King![]()
poor us..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit hier ook in een gedeelte waar niets zit hoor .. ja een stuk industrieterrein![]()
Ik kan wel een hotdog halen bij de IKEAquote:
whaha ik heb gewonnnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
haha we doen hier wedstrijdje wie het beste papieren vliegtuigje kan makener liggen er zon 10 buitne nu
oke dan das wereldsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net even wezen roken, ben echt bijna in slaap gevallen ...
over een uurtje mag ik weer naar huis toe![]()
p.s
Kans is groot dat ik morgen mijn spullen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |