Dat zijn echt van die impulsaankopen die je in het begin geweldig vind en heel vaak gebruikt, maar naarmate de tijd vordert raken ze in de vergetelheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze lijken me echt zo vet, alleen zo jammer dat ze echt 90 dollar ofzo gaan kosten![]()
ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
De ene game is net uit en de volgende wordt alweer gehyped
Zeker allemaal SP gamers hier?
neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Virtua Fighter 5 bedoel je.
nee heb hem nog niet eens binnenquote:
nee als of virtua fighter , tekken en soul calibur anders zijnquote:
VF is zeker anders ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee als of virtua fighter , tekken en soul calibur anders zijn
vertelquote:
Tetris staat gewoon nog niet onlinequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo? Mass Effect?
Tetris Splash![]()
waarom zou je in godsnaam tetris op de 360 willen spelen , als je het overal gratis online kan spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tetris staat gewoon nog niet online
Ga nou gewoon eens gamen ipv friemelen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tetris staat gewoon nog niet online
Hoe is Eternal Sonata?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee heb hem nog niet eens binnen, play-asia heeft hem vandaag pas verscheept
![]()
maar heb meer zin in mass effect dan halo3 , halo is om me bezig te houden tussen eternal sonata en mass effect
Nou heel simpel : Als button-basher verlies je 100% van je games als tegen iemand speelt die weet wat ie doet in VF.quote:
eternal sonata bevalt mij heel prima , en hij is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe is Eternal Sonata?
Mass effect lijkt me ook wel leuk.. ben nog niet helemaal hyped.
ben ik nou niet echt met je eens , toen ik voor het eerst soulcalibur en doa2 speeldequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou heel simpel : Als button-basher verlies je 100% van je games als tegen iemand speelt die weet wat ie doet in VF.
In de meeste fighting games kun je met button bashen alsnog winnen van mensen die ervaren zijn in de game.
Virtua Fighter wordt iig gezien als een fighting game voor puristen, terwijl die anderen ''main-stream'' zijn.
Tsja, toch is het de algemene opinie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben ik nou niet echt met je eens , toen ik voor het eerst soulcalibur en doa2 speelde
kon ik met button bashen echt niet winnen van mijn vrienden die wel wisten wat ze deden
Nou Soul Calibur niet, daar bestaat echt geen techniek voor, das gewoon rammen. Als je om een figuur heen loopt en die maakt net een verticale move dan draait ie automatisch mee en raakt ie je alsnog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ben ik nou niet echt met je eens , toen ik voor het eerst soulcalibur en doa2 speelde
kon ik met button bashen echt niet winnen van mijn vrienden die wel wisten wat ze deden
Volgens mij heeft hier nog niemand antwoord opgegeven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Koentje3 het volgende:
Eventjes nogmaals de vraag over (halo / army of 2) Co-op... Als je dit online doet moet je dan elke keer helemaal opnieuw beginnen als je met dezelfde personen speelt, of kun je gewoon steeds saven en doorgaan waar je was gebleven?!
Ben zelf ook meer van de simpele arcade games, SEGA Rally, Stranglehold, Ikaruga maar zo af en toe een wat uitgebreidere game tussendoor is toch wel tof. Iets om je in te verdiepen en waar je steeds beter in wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:10 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik ben zelf geen voorstander van games die steeds meer onmogelijke knoppen-combinaties vereisen voor een aktie. Vooral RPG games dus met allemaal menuutjes enzo om een aktie te maken maar ook de sportgames waar je alleen nog maar spelers kan passeren door 2 joysticks en 2 knoppen tegelijk te moeten gebruiken.
Aan de ene kant is het beter, aan de andere kant verhoogt het het instaplevel en heb ik al snel geen zin om eerst allemaal combo's onder de knie te moeten krijgen voor ik wat plezier met het spelletje kan hebben.
Komt denk ik ook omdat ik afgelopen jaren zelden games heb gespeeld en ik er dus onwenniger in ben dan anderen. Heb dan al snel zoiets van 'laat maar' als ik er niets van bak.
Aiiiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:22 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
mmz heb ik Halo3 gehaald, voordat ik ga spelen krijg ik de 3 rode lampies. Godver.... Nu die shit maar opsturen naar oostelijk moffenland
Jezus.. 10+quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:34 schreef Wessiej het volgende:
Ik vrees dat mijn 360 ook binnekort ermee ophoud, nu al wat probleempjes.
Sta je daar dan met 10+ games in de pre-order
Kwa racegames ben ik wel een voorstander van sims, maar die zijn er helaas niet echt. Grand Prix Legends op de PC was de ultieme sim waar de meesten geeneens 1 ronde op de baan konden blijven na weken. Maar dat is met een stuurtje gewoon kwestie van aanleg en gevoel. En de setup doe je vooraf.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer van de simpele arcade games, SEGA Rally, Stranglehold, Ikaruga maar zo af en toe een wat uitgebreidere game tussendoor is toch wel tof. Iets om je in te verdiepen en waar je steeds beter in wordt.
Dit stelt nog niks voor, voordat ik een wii en ps3 had kocht ik elke maand 6 spellen ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jezus.. 10+ :S? wat ben je van plan?
Zoek een leven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit stelt nog niks voor, voordat ik een wii en ps3 had kocht ik elke maand 6 spellen ofzo
Elke week weer een nieuwe
Ik speel alleen nog geen 2 uur per weekquote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog geen 2 uur per week
Dus eigelijk kan ik wat beter doen met mijn geld
Koop dan ook geen 2de rangs gamesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:34 schreef DJ_ het volgende:
heb ik weer , net een eindbaas verslagen met eternal sonata , loopt het kreng vast als ik naar een save point loop
Idd de beste TT ever!! DJ_ for presidentquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slechte beste TT ever. Eerstvolgende goede spel is wss Call of Duty 4 en daarna Assassin's Creed.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:00 schreef koen_pijl het volgende:
Gears Of War is echt vet! ZIet er alleen minder mooi uit dan Halo 3.
Volgens mij bedoelt ie het gewoon andersom, dat is namelijk helemaal waar.quote:
Mijn...god...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit stelt nog niks voor, voordat ik een wii en ps3 had kocht ik elke maand 6 spellen ofzo
Elke week weer een nieuwe
2e rangsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Koop dan ook geen 2de rangs games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |