Dat zijn echt van die impulsaankopen die je in het begin geweldig vind en heel vaak gebruikt, maar naarmate de tijd vordert raken ze in de vergetelheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze lijken me echt zo vet, alleen zo jammer dat ze echt 90 dollar ofzo gaan kosten![]()
ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
De ene game is net uit en de volgende wordt alweer gehyped
Zeker allemaal SP gamers hier?
neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Virtua Fighter 5 bedoel je.
nee heb hem nog niet eens binnenquote:
nee als of virtua fighter , tekken en soul calibur anders zijnquote:
VF is zeker anders ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee als of virtua fighter , tekken en soul calibur anders zijn
vertelquote:
Tetris staat gewoon nog niet onlinequote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Halo? Mass Effect?
Tetris Splash![]()
waarom zou je in godsnaam tetris op de 360 willen spelen , als je het overal gratis online kan spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tetris staat gewoon nog niet online
Ga nou gewoon eens gamen ipv friemelen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tetris staat gewoon nog niet online
Hoe is Eternal Sonata?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee heb hem nog niet eens binnen, play-asia heeft hem vandaag pas verscheept
![]()
maar heb meer zin in mass effect dan halo3 , halo is om me bezig te houden tussen eternal sonata en mass effect
Nou heel simpel : Als button-basher verlies je 100% van je games als tegen iemand speelt die weet wat ie doet in VF.quote:
eternal sonata bevalt mij heel prima , en hij is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe is Eternal Sonata?
Mass effect lijkt me ook wel leuk.. ben nog niet helemaal hyped.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |