We kruipen langzaam dichterbij...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Pompeï dan
Niet de Necropolis, wel de juiste stad.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Necropolis in Rome?
Dooie boel lijkt het me juist...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De Capuchini Bone Chapel in Rome
Dit jaar nog geweest
Proestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]Heb je trouwens de Engelstalige tour gevolgd dat je de Engelse naam noemt i.p.v. de Italiaanse?
1) Aanlopenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had inderdaad zo'n engels city guide cd'tje gedownload gekregen, sorry. Erg toeristisch, maar wel zo makkelijk als je maar een paar dagen hebt.
Wat is de Italiaanse naam dan?
Was wel indrukwekkend om te zien. Je moet er gewoon door heen kijken dat het mensen waren. Mijn vriendin vond het jukkie.
Wat zijn de drie hoogspring-technieken?
De Crypta della Cappuccini in de Santa Maria della Concezione dei Cappuccini om precies te zijn...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had inderdaad zo'n engels city guide cd'tje gedownload gekregen, sorry. Erg toeristisch, maar wel zo makkelijk als je maar een paar dagen hebt.
Wat is de Italiaanse naam dan?
1 goed, 2 reken ik goed hoewel er ook een andere naam voor is, 3 fout.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:39 schreef steekbal het volgende:
fosbury flop, rolsprong, polstok
Serieus? Oh sorry ik zie het nu via google....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
schaarsprong? Dat is een andere benaming voor Schotse sprong.
quote:Er is altijd wel iemand die iets van je wil
maar ik wil ze er allemaal uit
Er is altijd wel iemand die iets in je ziet
maar ik zie ze er allemaal uit
Ja, dat vind mevrouw cafca ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
VDH is goed.
Pseudo-diepgang.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Diepgang
Jantje Smit - Iemand?
Moet je mij eens horenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Die Martin Buitenhuis kan zo vals zingenniet normaal meer.
Erg he?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Die Martin Buitenhuis kan zo vals zingenniet normaal meer.
Hoe durf je dat nou te zeggen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:17 schreef MadMaster het volgende:
Blof, Van Dikhout en Kane, allemaal één pot nat...
quote:Want er zijn zoveel redenen
als je denkt ik zie er geen één
Weet dan lief ik zie er duizend inéén
duizend inéén in jou alleen
En nu die hint nog eens doorlezen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:20 schreef MadMaster het volgende:
Duizendenéén...
Starla +1quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef starla het volgende:
john kerry natuurlijk
Ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:36 schreef starla het volgende:
ik zie nu pas dat het ook op z'n shirt staat![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
eieren?
bejaardenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Iemand die overdag slaapt?
Starla +1quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:06 schreef starla het volgende:
iemand die in z'n slaap praat?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Iig Rod Stewart maar verder? Tom Waits?
Ik wou net zeggen, hij lijkt op Freriks, maar hij lijkt op Arninkhof inderdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:41 schreef starla het volgende:
hij lijkt op arninkhof
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik mezelf zo maar een punt geven en nu een vraag stellen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:53 schreef qonmann het volgende:
Apple
Wilde ik ook al zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:41 schreef starla het volgende:
hij lijkt op arninkhof
Spoetnik+Rusland is wat ik zochtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Lannceerden de Russen toen de Spoetnik met die hond aan boord?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef qonmann het volgende:
PS: Bontekoe = Johan Fabricius, schoot me later te binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |