quote:Op vrijdag 16 november 2007 06:55 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zeg altijd maar zo,
als die Maya's zo slim waren waren ze nu niet dood geweest.
Dus.
Maar hè, je weet toch dat vooruitgang in oorlogsvoering het grootste bewijs voor de kennis van een volk is, dat de rest eigenlijk niet belangrijk is. Dus degene met de grootste kanonnen zijn ook per definitie meteen het meest wijs in alle facetten van de samenleving.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Die aboriginals waar jij nu bij in de buurt bent zijn er ook bijna niet meer (hun leefwijze dan), hetzelfde geldt voor de Indianen en de oude Egyptenaren. Stuk voor stuk hele rijke beschavingen met volgens mij ook veel intelligentie anders konden de Maya's en de oude Egyptenaren niet zulke bouwwerken bouwen.
Ik denk dat je eerder te rade moet gaan bij de Europese volken uit de 16e en 17e eeuw. Die hebben er een flink handje in gehad. Bij de aboriginals is het zelfs tot ver in de 20e eeuw doorgegaan. Dat heeft dus niks met intelligentie te maken maar met onderdrukking.
Serieus? Had ik dus toch die AK47 moeten aanschaffen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar hè, je weet toch dat vooruitgang in oorlogsvoering het grootste bewijs voor de kennis van een volk is, dat de rest eigenlijk niet belangrijk is. Dus degene met de grootste kanonnen zijn ook per definitie meteen het meest wijs in alle facetten van de samenleving.
Nee, dan loop je 30 jaar achter. Je zal wel een megamoderne supergun moeten kopen met nachtkijker, lange afstandsradar, zelfzoekende clusterkogels met exploderende koppen waar verarmd uranium in zit, bel en tril functie en een ingebouwde Playstation 3. Dan ben je echt de Shizzle.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:06 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Serieus? Had ik dus toch die AK47 moeten aanschaffen..![]()
Vergeet de hands free modus niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dan loop je 30 jaar achter. Je zal wel een megamoderne supergun moeten kopen met nachtkijker, lange afstandsradar, zelfzoekende clusterkogels met exploderende koppen waar verarmd uranium in zit, bel en tril functie en een ingebouwde Playstation 3. Dan ben je echt de Shizzle.
Wat doe je dan als je wil bellen maar per ongeluk een clusterkogel op jezelf afvuurt? Wordt een duur gesprekje danquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dan loop je 30 jaar achter. Je zal wel een megamoderne supergun moeten kopen met nachtkijker, lange afstandsradar, zelfzoekende clusterkogels met exploderende koppen waar verarmd uranium in zit, bel en tril functie en een ingebouwde Playstation 3. Dan ben je echt de Shizzle.
Ik mis de ingebouwde senseoquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Senseo.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 06:55 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zeg altijd maar zo,
als die Maya's zo slim waren waren ze nu niet dood geweest.
Dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |