Is Gert het spellen verleerd dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef CarOnline het volgende:
met de hartelijke complimenten van Gert![]()
Ik had net een paar regels 5 min-cos in elkaar geflanst maar jij was me voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:46 schreef CarOnline het volgende:
met de hartelijke complimenten van Gert![]()
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.quote:
Oh sorry, ik was nog op pagina 3 van de vorige dus ik moet nog even bijlezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had net een paar regels 5 min-cos in elkaar geflanst maar jij was me voor.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.
Zo, de spelling is weer in orde, nu weer on topic liefje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
helemaal!
Arme stakker![]()
Maar wel mijn stakker![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da's mooi, en ondertussen zie ik ze vliegen want er moest ook nog iemand DOOTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
helemaal!
Arme stakker![]()
Maar wel mijn stakker![]()
![]()
![]()
![]()
Gert heeft het even aangepast, want echt netjes was het nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's mooi, en ondertussen zie ik ze vliegen want er moest ook nog iemand DOOT![]()
Op z'n sjiek met DTquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, de spelling is weer in orde, nu weer on topic liefje.![]()
Geef niks hoor, gebeurd wel vaker dat iemand verkeerd speld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert heeft het even aangepast, want echt netjes was het niet![]()
Maar t komt uit een goet hardt.
Geen gezicht in tweevoutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
We zijn er nog stil van... Zullen we het gewoon weer eens over de brede schouders van Nadia hebben? Geen gezicht toch!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en deze is echt té erg, effe wijzigen.
En die foto heb je niét verbreed? Allemachtig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
Zo in de breette zie je het nog beter vindt ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
Haha nope niet verbreedtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En die foto heb je niét verbreed? Allemachtig.![]()
![]()
Pragtigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo in de breette zie je het nog beter vindt ik
[afbeelding]
Hier nog een goeie in volle breedte (wel verkeerde aspect-ratio van deze stream, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
We zijn er nog stil van... Zullen we het gewoon weer eens over de brede schouders van Nadia hebben? Geen gezicht toch!
Moet je het weer verknolen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een goeie in volle breedte (wel verkeerde aspect-ratio van deze stream, maar dat mag de pret net drukken)
[afbeelding]
En nix moet haar neuken voor backup.... valt me mee dat er geen haar groeit....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:00 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Geen gezicht in tweevout
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel of ze met de dag meer sportschool sjonnie wordt.
quote:
Nou voorruit. Dennis heeft trouwens een schattig bloemenbroekje aanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nadia trekt een slipje aan voor het neuken (vaak loopt ze zonder). Kan ze zo weer lekker gaan faken.
maakt dit het weer een beetje goed![]()
Ow Dennis, baboequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou voorruit. Dennis heeft trouwens een schattig bloemenbroekje aan![]()
Denk eerder dat ze met de dag meer transformeert naar een type Ma Tokkiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel of ze met de dag meer sportschool sjonnie wordt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lees in jouw sig steeds 'KLIK HIER ALS JE TIETEN WIL'.
Dat is écht de kat op het spek binden he? Ik was al bezig met tekenen toen ik weer bedacht dat dit de COS is...quote:
Lijkt op de tieten van....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
NIETS zo leuk als tieten tekenen...................
[afbeelding]
Nee joh, op die van Nadia!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis z'n zus...........eh mijn oma
Trusten en tot morgen ik ga ook wat anders doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:22 schreef CarOnline het volgende:
Gaat het allemaal goed hier? In mijn zelfgeopende topic? Gert en ik gaan naar bed, dat we jullie met een gerust hart achter kunnen laten? Na 300 posts mag de lamp uit en er een slotje op hoor!
Daag mensen van de COS!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
NIETS zo leuk als tieten tekenen...................
[afbeelding]
Dat kunnen jullie niet maken. Twéé spelfoutjes en de COS is volledig van de rails. Als ik Gert was zou ik hem gelijk de prullenbak in donderen want dit gaat niet meer goed komenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:22 schreef CarOnline het volgende:
Gaat het allemaal goed hier? In mijn zelfgeopende topic? Gert en ik gaan naar bed, dat we jullie met een gerust hart achter kunnen laten? Na 300 posts mag de lamp uit en er een slotje op hoor!
Daag mensen van de COS!![]()
Ik geloof je direkt. Maar wat is dat nou... hij heeft Nadia vannacht nog niet aan het fake kreunen en steunen gebracht?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als RampeTampie naast Dennis zou staan is het meer........
[afbeelding]
Nee Dennis heeft vanavond hoofdpijn...........quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je direkt. Maar wat is dat nou... hij heeft Nadia vannacht nog niet aan het fake kreunen en steunen gebracht?
Deborah SCHIJNT wel een lieverd te zijn........quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:01 schreef kit2u het volgende:
en toch geloof ik dat de "Kooi" redactie nog dommer is dan de kandidaten.
Ik zie niemand!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:17 schreef blomst het volgende:
Wie loopt er nu al rond in de slaapkamer?
Eerst een vrouw, gekleed, dus niemand van de miljonairs, en later liep Luc om.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie niemand!!!
Goedemorgen btw!!!
Trouwens Jaap lijkt wel doot !!!pfff
...daar kom je dan vroeg je nest voor uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
Geen idee welke zender dit was en was ook niet echt een hoogdravend interview
Tja je moet wat he als je je plaatje wil promoten!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
...daar kom je dan vroeg je nest voor uit.![]()
Phoenix??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
Geen idee welke zender dit was en was ook niet echt een hoogdravend interview
Ja zoiets verstond ik ook!! Een zender die via streams te beluisteren is ofzo en regionaal!quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mXONto_66VQ
Clip van Double l
Wat een vreemde clip, vooral het einde.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mXONto_66VQ
Clip van Double l
Volgens Dennis wel, want die gaat Luc vertellen dat ie van zijn vrouwjte moet afblijven anders heeft ie oorlog!!! ofzoiets. Dus dat zowiezo!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ietsjes (...) te dertien in een dozijn voor mij.
Wordt er vandaag dan geknald?
Goedemorgen, het wachten is op Dennix 100%.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ietsjes (...) te dertien in een dozijn voor mij.
Wordt er vandaag dan geknald?
Ik had hem na 30 sec. al uitgezet dus geen idee!! Not my kind of musicquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vreemde clip, vooral het einde.
Het lijkt alsof hij Eminem wil nadoen, helaas is dat mislukt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik had hem na 30 sec. al uitgezet dus geen idee!! Not my kind of music![]()
Het einde haalde ik niet hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vreemde clip, vooral het einde.
Ik denk dat Dennis nog even wil afwachten totdat hij gaat knallen, maar daarna serieus 100% boem boem boe........quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen, het wachten is op Dennix 100%.
Welke knalfuif ??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:17 schreef Copycat het volgende:
Wie wordt nu eigenlijk het slachtoffer van de op handen zijnde knalfuif? Brian, of toch Dennis the boring menace?
Die KNALfuif waar iedereen al weken op zit te wachten en die steeds tot morgen wordt uitgesteld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:19 schreef petraa het volgende:
Welke knalfuif ??
Toch is het tekenend dat wij allemaal weten wat voor sukkel het is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:16 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis nog even wil afwachten totdat hij gaat knallen, maar daarna serieus 100% boem boem boe........
Dat schoot ook door mijn gedachten... ook zo'n hamsterbekkie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:21 schreef Lobasca het volgende:
Zeg, die griet in de clip van Lulletje Luc, heeft wel iets weg van nada, inclusief Chanel-oorbellekes..
En waarom lukt het niet?? Omdat Jaap steeds de hete kolen voor hem uit het vuur haalt!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het tekenend dat wij allemaal weten wat voor sukkel het is.
De bewoners weten allemaal wat voor sukkel het is.
De redactie weet wat voor sukkel het is want er worden een gastspeler en een paar butlers ingezet om hem uit zijn tent te lokken of in ieder geval hem tot enige beweging aan te zetten
En toch lukt het nog niet eens om ook maar tot het begin van enige actie richting Dennis exit te geraken.
Kan je nagaan hoe vast het zit en hoe moeilijk het is om op dit moment mensen weg te krijgen![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het tekenend dat wij allemaal weten wat voor sukkel het is.
De bewoners weten allemaal wat voor sukkel het is.
De redactie weet wat voor sukkel het is want er worden een gastspeler en een paar butlers ingezet om hem uit zijn tent te lokken of in ieder geval hem tot enige beweging aan te zetten
En toch lukt het nog niet eens om ook maar tot het begin van enige actie richting Dennis exit te geraken.
Kan je nagaan hoe vast het zit en hoe moeilijk het is om op dit moment mensen weg te krijgen![]()
Zei ze er niet bij.....Palmie?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:18 schreef Clank het volgende:
Palma maakt Nadia wakker.
Nadia met uitgestrekte armen: Knuffie?!
![]()
Precies Jaap weigert Dennix los te laten!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:23 schreef Clank het volgende:
[..]
En waarom lukt het niet?? Omdat Jaap steeds de hete kolen voor hem uit het vuur haalt!!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:28 schreef Lobasca het volgende:
LL vraagt om tijgerbalsem...hij heeft spierpijn...wat een echte vent..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Haha dit is dag 1, moet je hem morgen zien![]()
Er is ook een gastschoonmaakster vandaag..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
Zo'n gastspeler maakt tot nu toe het spel ook niet echt minder saai, wel?
Oe! Dan zal het spelgeweld zo dadelijk in alle hevigheid losbarsten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
Er is ook een gastschoonmaakster vandaag..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dan zal het spelgeweld zo dadelijk in alle hevigheid losbarsten.
Zet je maar schrap...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Dan zal het spelgeweld zo dadelijk in alle hevigheid losbarsten.
Hij heeft altijd een handdoekje bij de hand , just in case.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zet je maar schrap...![]()
Vandaag gaan we het dan eindelijk beleven.![]()
nix, zou er een nachtje over slapen......dus...nog ff wachten tot 'ie zijn plakkerige bedje uit komt.![]()
vannacht zelfs 2quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een handdoekje bij de hand , just in case.![]()
Je meent het, is hij zo tekeer gegaan?quote:
geen idee, ik zag het op de SV van VOLquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, is hij zo tekeer gegaan?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:45 schreef mspoez het volgende:
Ik vond wel dat Lieke flink wat spelinfo gaf aan Fries hoor. Dat kan eigenlijk niet.
Gaan nu Lieke en Fries bonden? Ik heb het altijd al een schijnheilig paard gevonden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke is in en in gemeen, heb je het eindelijk door?!
Daar moet je je niet voor schamen, daar lees ik 's ochtends ook als eerste.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geen idee, ik zag het op de SV van VOL![]()
Maar nu snap ik wel waarom Brian en Fries het samen zo goed kunnen vinden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaan nu Lieke en Fries bonden? Ik heb het altijd al een schijnheilig paard gevonden.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaan nu Lieke en Fries bonden? Ik heb het altijd al een schijnheilig paard gevonden.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:28 schreef beequeen het volgende:
Naad vond de taart van Lieke eigenlijk heel lekker maar ze heeft gezegd dat ze hem klef en machtig vond.
Dit zegt ze tegen Brian.
Wat is het toch een achterbaks rotmokkel.
Gefrustreerd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:18 schreef tony38 het volgende:
nadia kuthoer pijpslet,ach als ze het lekker kan hahahahahahahaah
of Amanda, dan ben ik benieuwd wat Nadia zou doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:39 schreef Desii het volgende:
Zit net in de COS te lezen, dat er waarschijnlijk iemand mee mag met LL a.s. vrijdag
Laat dan alleen Nadia maar meegaan, want de rest heeft leuke plannen tegen Brian..... (tenminste als alles blijft, zoals gisteren besproken)
nee, Amanda moet blijven; want ze willen het trio-verhaal gaan gebruiken tegen Brian.... ik weet wel dat Amanda volledig achter Brian staat; maar wie weet; gaat ze toch lichtelijk twijfelenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
of Amanda, dan ben ik benieuwd wat Nadia zou doen
Een echte vent heeft nooit spierpijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:28 schreef Lobasca het volgende:
LL vraagt om tijgerbalsem...hij heeft spierpijn...wat een echte vent..
Al is het alleen maar om Dennix gek te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:39 schreef Desii het volgende:
Zit net in de COS te lezen, dat er waarschijnlijk iemand mee mag met LL a.s. vrijdag
Laat dan alleen Nadia maar meegaan, want de rest heeft leuke plannen tegen Brian..... (tenminste als alles blijft, zoals gisteren besproken)
Volgens mij Tilly.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:14 schreef PimBorne het volgende:
Er rijdt een auto de oprit op.... wie zou het zijn?
oja, dat is waar. Vrijdag is het knalfeest gepland.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:39 schreef Desii het volgende:
Hoezo staat zoiets op het rooster?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
Herma vraagt aan Amanda waarom op het rooster staat "vrijdag - nadia-kim gesprek"
Amanda vraagt waarom Nadia en niet Amanda.
Jij had toch niks gedaan, zei je, Amanda????
Zat er ook al verbaasd naar te kijken, en vervolgens 'droogt' ze zich af met haar badjasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
Zo, Amanda is weer onder de waterstraal doorgelopen en klaar, geen douchegel, geen haar gewassen dus helemaal opgefrist.![]()
Volgens mij zei Naad dat het haar vriendin Kim is, niet Kim de butler.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:38 schreef avonne het volgende:
Herma vraagt aan Amanda waarom op het rooster staat "vrijdag - nadia-kim gesprek"
Amanda vraagt waarom Nadia en niet Amanda.
Jij had toch niks gedaan, zei je, Amanda????
Lijkt me niet. Amanda zei "Ik pak haar toch wel"quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zei Naad dat het haar vriendin Kim is, niet Kim de butler.
Amanda weet dat niet, Naad zei het tijdens het ontbijt, toen sliep Amanda nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Amanda zei "Ik pak haar toch wel"
Mijn pijngrens ligt ook een stuk lager in mijn pms-periode. Afgelopen maandag helse pijnen uitgestaan bij het professioneel laten epileren van mijn wenkbrauwen, terwijl ik daar doorgaans geen last van heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Lieke: Oh... ik moet binnenkort ongesteld worden..dan doet het veel meer pijn aan mijn nagels.
Volgens Tilly doet het dan ook zeerder als mensen aan je haar zitten.
... nooit van gehoord...
zal toch aan die vette kop van ze liggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef PimBorne het volgende:
amanda: ik droog gewoon helemaal uit, er groeien cactussen op ons
haha
Eerder vetplantjes dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:56 schreef avonne het volgende:
[..]
zal toch aan die vette kop van ze liggen![]()
Heerlijk toch als je zo in het leven kan staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef avonne het volgende:
Amanda "ze speelt vuile spelletjes"
hm, welke dan?
Alleen een boek verstoppen uit wraak. Dus Amanda gaat Kim nooit meer geloven over dat triootje
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
Geniet nog even mee. Naad en de wesp.
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3nO6nl4ugXI
Wat een klasse die twee , werkelijk alsof ze zo uit een glossy komen. Geweeeeeeldig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
Bianca en een nieuwe van DOB, Imke.
[afbeelding]
Mijn God, wat een trailer trash zo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef kit2u het volgende:
Die dubbele L (luie luc?) heeft een kwaliteitsmanager. Goa jij moar in de Kooj knul.
En hup, ..weg gangsta ghetto straight imago.
Dat wordt op kermissen zingen met ronnie tober.
ik lig helemaal in een deuk om Huub zijn reactie.... prachtigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:21 schreef kit2u het volgende:
Amanda door de bocht : Is de belasting lager in tilburg ?
LEKKER!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
heeft'ie zowaar gelijk in!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:22 schreef kit2u het volgende:
Luie Luc : Amerikanen gaan nooit op vakantie.
Je vergeet de Hawaï shirts.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef kit2u het volgende:
[..]
Vandaar dat ik struikel over de grijze koppen met witte gympen in de binnenstad.
Arghhhh.
okee, bejaarde Amerikanen wel. Maar als werkende klasse heb je pech en moet je het doen met een dag of 12 aan vakantie per jaar. De eerste twee jaar bij een nieuwe baas zelfs GEEN vakantiedagen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef kit2u het volgende:
[..]
Vandaar dat ik struikel over de grijze koppen met witte gympen in de binnenstad.
Arghhhh.
Ik wou net de streams aanzetten, maar ik wacht nog even.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
Naad wordt helemaal hysterisch , Imke heeft een handdoek met glittertjes.
Naad: Amanda, dit is helemaaaaaaaaaaaaal onze handdoek.![]()
blijven die glittertjes niet plakken aan je lijf?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
Naad wordt helemaal hysterisch , Imke heeft een handdoek met glittertjes.
Naad: Amanda, dit is helemaaaaaaaaaaaaal onze handdoek.![]()
kan niks lezen in je qoute. gebruik jij die nieuwe lay-out, of heb je nix te melden?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef itsme het volgende:
Verdorie. Die bug is terug. Dat je de cossen niet kan vinden. Zag hem ook niet bij actieve topics en kon zelfs het cos is zoek bug topic niet meer vinden.
heel irritant![]()
Kan dit komen omdat ik de nieuwe layout gebruik?
Zo'n stomme opmerking is het niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:21 schreef kit2u het volgende:
Amanda door de bocht : Is de belasting lager in tilburg ?
Zet de oude layout dan terug, dan is het probleem misschien over,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef itsme het volgende:
Verdorie. Die bug is terug. Dat je de cossen niet kan vinden. Zag hem ook niet bij actieve topics en kon zelfs het cos is zoek bug topic niet meer vinden.
heel irritant![]()
Kan dit komen omdat ik de nieuwe layout gebruik?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Lekker Luc insmeren en lulletje rozenwater kijkt toe. Waar blijft hij nou met: Dit is mijn vrouwtje?
[afbeelding]
en hij vraagt achteraf ook geen geld? mietje.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Lekker Luc insmeren en lulletje rozenwater kijkt toe. Waar blijft hij nou met: Dit is mijn vrouwtje?
[afbeelding]
Als dat zo zou zijn vinden die mutsen het waarschijnlijk nog leuker, het zijn net kraaien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
blijven die glittertjes niet plakken aan je lijf?
(of aan je stembanden...)
eksters?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn vinden die mutsen het waarschijnlijk nog leuker, het zijn net kraaien.
Je hebt gelijk.quote:
Mooie miljonairsstylo wederom, lelijk gescheurde jeans, blikkie red bull ... laat die miljoenen maar rollen!quote:
Tatjana heeft, vergeleken met Amanda, stijl voor tien. Go figurequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
Bianca zegt dat Kim Holland Amanda onder haar hoede wil nemen en een tweede Tatjana van haar wil maken.
Amanda is helemaal verrukt.
Tatjana is zelfs fijner om naar te luisteren. Go figure x 2= wel erg.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tatjana heeft, vergeleken met Amanda, stijl voor tien. Go figure.
En dit gaat allemaal ws zo geknipt en geplakt worden alsof het lijkt dat Nadia een heftige romance met Luc beleeft in de villaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
Een cap van Villa Vandaag waar maar weer eens duidelijk wordt dat Naad alles met een bedoeling doet, ze checkt namelijk altijd eerst even of ze in beeld is.
[afbeelding]
Morgen! 100%, sowieso!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Heeft Dennis al geknald vandaag ???????
inderdaad. Net zoals het in de uitzending leek alsof Nadia en Dimitri met het jaarfeest zo druk met elkaar waren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:33 schreef Clank het volgende:
[..]
En dit gaat allemaal ws zo geknipt en geplakt worden alsof het lijkt dat Nadia een heftige romance met Luc beleeft in de villaZe hebben maar een paar momentjes nodig van die twee samen.
hij is net aangekleed... leg nou niet teveel druk op die jonguhquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Is hij al aangekleed dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
Bianca zegt dat Kim Holland Amanda onder haar hoede wil nemen en een tweede Tatjana van haar wil maken.
nog een Homo erbij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef Scandalous het volgende:
Nadia is de wimpers van Brian aan het 'stijltangen' ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef Scandalous het volgende:
Nadia is de wimpers van Brian aan het 'stijltangen' ?
Dat hij dat mens zo dicht bij zijn ogen laat komen met dat ding.quote:
Alsjeblieft niet zeg, maar Amanda kennende gaat ze het wel vragen aan de FEBO.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Gaan ze dus ook nog een clip voor Kim Holland opnemen in de Gouden Kooi?
![]()
OMG, waar je al niet bij om kunt zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
Een p0rnoclip neem ik aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Zingt die Kim Holland ook al?
Oh joy!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
Een p0rnoclip neem ik aan.
Laat Natasja het maar niet horen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh joy!
Laat Amanda gewoon meteen aan haar pornocarrière gaan werken. Buiten de kooi. Dan zie ik de video 'Amanda does Almere' wel tegemoet.
Hij wil wel de helft van haar inkomsten hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
Brian ziet het trouwens ook wel zitten, die door Kim Hollands begeleide porno carrière van Amanda?
Ze hebben je avatar gejatquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar tegen een homo erbij. Leven en laten leven.
Half Manny, I want half!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:08 schreef Scandalous het volgende:
Hij wil wel de helft van haar inkomsten hebben.
komt Brian al klaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:17 schreef StephanL het volgende:
Studio komt naar de Gouden Kooi![]()
Luc gaat de liedjes in het huis opnemen.
jahoor, muziek freak ziek, brian borrelt van inspiratiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:24 schreef Scandalous het volgende:
Sebastiaan heeft een cd met slappe beats meegenomen voor Luc. Brian luistert vol afgunst mee. Hij krijgt straks vast weer inspiratie om te flowen.
Moet je niet eerst theorie doen voordat je praktijk kan doen? Of werkt dat bij nagels anders dan bij rijlessenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Amanda moet over 14 dagen praktijkexamen nagelstyliste doen.
Theorie kan ze nog niet, heeft ze nog niet gehad, gedaan.........
Tilly begrijpt ook wel dat dat niet gaat werken, dat certificaat stelt natuurlijk geen ruk voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je niet eerst theorie doen voordat je praktijk kan doen? Of werkt dat bij nagels anders dan bij rijlessen.
het is een deelcertificaat, zeker.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tilly begrijpt ook wel dat dat niet gaat werken, dat certificaat stelt natuurlijk geen ruk voor.
Precies, net als het NK visagie, een wassen neus dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:39 schreef avonne het volgende:
[..]
het is een deelcertificaat, zeker.
geen diploma
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
Die blonde krullekop is aan het vertellen dat ze borstverkleining heeft gedaan: " Er ging wel een kilo af of zo, maar ja ik had altijd last van mijn schouders en rug"
Vraagt die andere: "Zo dat is veel, en nu ??"
Antwoord: " Nu heb ik nog steeds last van mijn schouders en rug"![]()
Die geluiden zijn idd verschrikkelijk maar ik hoor ze toch liever dan de zeikstem van Naad of het gekraak van Amanda.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:47 schreef avonne het volgende:
Jahoor, weer geen pratende mannen in beeld.
De regie denkt blijkbaar dat de overdag streamers graag naar fohnen en vijlen kijkt.
Willen alle liefhebbers daarvan hun hand opsteken?
Ben het daar mee eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
Nou, huub, je bent wel eens leuker geweest.
Get a grip
ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
*streams uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |