tnxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
S&M was het toch?
Done
Al hou ik eigenlijk niet van filters.![]()
Geen Sarcasme tijdens P&Wquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:35 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik dacht dat het sarcasme was
Maar tnx
Omdat ik de in smiley gevatte smeekbedes van eenzame jongedames niet kan weerstaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom had ik t gevoel dat jij nog wel zou reageren?![]()
Tot aan de andere kantquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:12 schreef Q. het volgende:
En zodadelijk koffie op het werk. Tot aan de andere kant.
Hahaha!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Wtf, met folsilver krijg ik geen invoerveld, maar met dat baggerding wel.
Ik kies elke keer een willekeurige uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
Al hou ik eigenlijk niet van filters.![]()
Thnxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Succes met je tentamen vandaag!![]()
Ze willen dat iedereen overstapt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Wtf, met folsilver krijg ik geen invoerveld, maar met dat baggerding wel.
Bastards!!quote:
JA!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Bastards!!
Ja goed. Al 4 dagen eigenlijk amper hoofdpijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe is het vandaag met je hoofdje Kuuks?
quote:Q en ik hadden het gisteren nog over je tijdens de koffie.
Q: pakt koekje
TD: Kuukske d'rbij?
Dijenkletser heh.
Mooizo! En het werken gaat ook goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Al 4 dagen eigenlijk amper hoofdpijn.
Alleen gisterenochtend een uurtje.
[..].
Ah oké. Best een zware dag nog dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:02 schreef TwistedDarling het volgende:
11.00 - 12.45
Daarvoor een college en erna een bibliotheekinstructie.
Hij is idd wel erg goed.quote:
Ja, alles bij elkaar is het nogal wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Best een zware dag nog dan?
Hou je 't nog een beetje vol, zo alles bij elkaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, alles bij elkaar is het nogal wat.
Hij was geniaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe is het vandaag met je hoofdje Kuuks?
Q en ik hadden het gisteren nog over je tijdens de koffie.
Q: pakt koekje
TD: Kuukske d'rbij?
Dijenkletser heh.
Ik weet het niet, ik ben ook moe van alle gebeurtenissen van afgelopen week natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou je 't nog een beetje vol, zo alles bij elkaar?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:20 schreef Q. het volgende:
Hij was geniaal.
Gewoon weglopen als ze tegen je praten. En als ze er wat van zeggen dan reageer je met: 'ow, ik dacht dat je het tegen die plant [wijs naar een willekeurige plant] had'.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Waarom gaan mensen altijd tegen mij praten voordat ik koffie op heb?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon weglopen als ze tegen je praten. En als ze er wat van zeggen dan reageer je met: 'ow, ik dacht dat je het tegen die plant [wijs naar een willekeurige plant] had'.
Het zal best een emotionele week geweest zijn, zo alles bij elkaar. Goed naar jezelf luisteren, dan komt het helemaal goed!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook moe van alle gebeurtenissen van afgelopen week natuurlijk.
Maar ik ga vandaag gewoon beginnen en goed in de gaten houden hoe ik me voel, als het niet meer gaat dan ga ik wel weer naar huis.
Ze aankijken met een blik alsof je de kortste route tussen hun halsslagader en jouw snijtanden berekent werkt voor mijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal best een emotionele week geweest zijn, zo alles bij elkaar. Goed naar jezelf luisteren, dan komt het helemaal goed!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:23 schreef MNR het volgende:
Mwao.. ik begin nu aan mijn tweede kop thee en ga eens lekker aan de slag.
Au revoir![]()
Of 'Ben je levensmoe dat je op dit onmenselijke tijdstip al met zulke verhalen tegen mij begint te vertellen?'quote:
Optioneel kun je dat vergezeld laten gaan van een diep gegrom uit de keel of een spoortje kwijl vanuit je mondhoeken...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze aankijken met een blik alsof je de kortste route tussen hun halsslagader en jouw snijtanden berekent werkt voor mij.
Omdat ze denken dat je gezellig bent 's ochtends.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Die planten heb ik opgegeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon weglopen als ze tegen je praten. En als ze er wat van zeggen dan reageer je met: 'ow, ik dacht dat je het tegen die plant [wijs naar een willekeurige plant] had'.
Succes MNRquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:23 schreef MNR het volgende:
Mwao.. ik begin nu aan mijn tweede kop thee en ga eens lekker aan de slag.
Au revoir![]()
Alsof ik ooit gezellig ben!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je gezellig bent 's ochtends.
Kwijlen is geen optie, Air. Bloeddoorlopen ogen faken is iets meer werk, maar zoveel effectieverquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Optioneel kun je dat vergezeld laten gaan van een diep gegrom uit de keel of een spoortje kwijl vanuit je mondhoeken...
Kuuks, ik voel een afstandquote:002. 134 Kuukske
005. 105 Litpho
Dan hebben ze wel een heel groot gebrek aan empathisch vermogen als ze dat denken...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je gezellig bent 's ochtends.
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel een heel groot gebrek aan empathisch vermogen als ze dat denken...![]()
Plak een briefje bij bureau: Voor tien uur ben ik alleen per e-mail bereikbaar...quote:
Deze zullen uiteraard niet voor tienen worden beantwoord, maar je mailqueue staat voor ze open (evenals je spamfilter).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plak een briefje bij bureau: Voor tien uur ben ik alleen per e-mail bereikbaar...
Precies, en als er om één over tien iemand bij je bureau in de buurt durft te komen dan reageer je met: TIEN UUR 'S AVONDS STUK ONBENUL!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze zullen uiteraard niet voor tienen worden beantwoord, maar je mailqueue staat voor ze open (evenals je spamfilter).
En op mijn voorhoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plak een briefje bij bureau: Voor tien uur ben ik alleen per e-mail bereikbaar...
Of laat een T-0shirt en / of een trui maken met die opdruk!quote:
Beter je best doen Lith.quote:
Goedemorgen J.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen al hier
Woensdag... de week gaat alweer de goede kant op![]()
Hey ouwe! Nog gefeliciteerd!quote:
Hai Kuukquote:
Yeah. Van half 12 tot half 5.quote:
quote:
Ja, merci!quote:
Ah, een lekker dagje danquote:
+1quote:
Per persoon inderdaad niet neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
+2 zie je idd weinig bij een verjaardag.
Ja. Wel een druk dagje tho.quote:
Ja, daar heb ik ook nog wel wat voorbeelden van...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:07 schreef webspider het volgende:
Het meest impressive kadootje tot nu toe is te horen dat mijn kleine neefje voor de tweede keer geopereerd moet worden ... Een bezoekje in het ziekenhuis heeft een rare bijsmaak op je verjaardag kan ik je verzekeren.
Een tweeling wil nog wel eens +2 jaar erbij krijgenquote:
Ach, des te sneller gaan ze voorbijquote:
Dan is het een paar en geen groep.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Een tweeling wil nog wel eens +2 jaar erbij krijgen![]()
Een paar kan prima onderdeel zijn van een groepquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is het een paar en geen groep.
Ja, heerlijk is het als de dagen omvliegen. En hoe is het met jou, op je werk enzeau?quote:
Ja, afstuderen gaat zijn gangetje wel. Motivatie niet altijd even goed en de opdracht is ook wel erg pittig eigenlijk. Verwacht het geheel wel tot een goed einde te brengen uiteraardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is het als de dagen omvliegen. En hoe is het met jou, op je werk enzeau?
Ah tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:30 schreef jackson het volgende:
Ja, afstuderen gaat zijn gangetje wel. Motivatie niet altijd even goed en de opdracht is ook wel erg pittig eigenlijk. Verwacht het geheel wel tot een goed einde te brengen uiteraard. Privé is verder alles prima ook
Hoe gaat het met jou? Binnenkort weer een onderzoek toch na die tips van de dokter ?
Mevrouw wij zijn tot de conclusie gekomen dat u beter niet op uw hoofd kunt vallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof.
Ik mag me 22 oktober weer melden bij de neuroloog. Dan bespreekt hij de uitslag van de CT scan met me. Ik ben benieuwd.
Ja, zoiets zei hij de vorige keer al.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
Mevrouw wij zijn tot de conclusie gekomen dat u beter niet op uw hoofd kunt vallen.
Hmjah.. duurt nog 3 weken. Je mocht toch niet drinken en moest op tijd slapen e.d ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof.
Ik mag me 22 oktober weer melden bij de neuroloog. Dan bespreekt hij de uitslag van de CT scan met me. Ik ben benieuwd.
Dat zie je maar zeldenquote:
Och het went. Ik mis de drank niet, en ik vind het wel een prettig ritme eigenlijk. Hoewel het, nu het 's morgens om 7 uur nog donker is buiten, wel moeilijk om op te staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:36 schreef jackson het volgende:
Hmjah.. duurt nog 3 weken. Je mocht toch niet drinken en moest op tijd slapen e.d ?
Lijkt me nogal zuur![]()
Maar verder bent u niet gekker dan andere patienten hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mevrouw wij zijn tot de conclusie gekomen dat u beter niet op uw hoofd kunt vallen.
Ja, dat is inderdaad vroeg en in het weekend ook een beetje jammer zeg maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och het went. Ik mis de drank niet, en ik vind het wel een prettig ritme eigenlijk. Hoewel het, nu het 's morgens om 7 uur nog donker is buiten, wel moeilijk om op te staan.
Werken is nooit grappigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:38 schreef dawg het volgende:
Bah, straks werken. Al is het een overleg, dat dan weer wel.
Ja in het weekend baal ik er wel vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:38 schreef jackson het volgende:
Ja, dat is inderdaad vroeg en in het weekend ook een beetje jammer zeg maar.
Drank doet het bij mij altijd wel goed in het weekend![]()
Nou, door mijn medicijnen mag ik slechts nog maar beperkt drinken, maar ik mis het helemaal niet. Nooit een kater meer, goedkoper uitgaan, de porseleinen god niet meer aanbidden, alles nog weten wat je tijdens uitgaan gedaan hebt, etc etc. Sober FTW!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad vroeg en in het weekend ook een beetje jammer zeg maar.
Drank doet het bij mij altijd wel goed in het weekend![]()
Je kan natuurlijk ook stoppen met drinken voordat je over je nek gaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, door mijn medicijnen mag ik slechts nog maar beperkt drinken, maar ik mis het helemaal niet. Nooit een kater meer, goedkoper uitgaan, de porseleinen god niet meer aanbidden, alles nog weten wat je tijdens uitgaan gedaan hebt, etc etc. Sober FTW!
Nou heb ik geen medicijnen, maar dat gevoel heb ik nou ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:40 schreef dawg het volgende:
Nou, door mijn medicijnen mag ik slechts nog maar beperkt drinken, maar ik mis het helemaal niet. Nooit een kater meer, goedkoper uitgaan, de porseleinen god niet meer aanbidden, alles nog weten wat je tijdens uitgaan gedaan hebt, etc etc. Sober FTW!
Nouja, ik heb altijd heel snel een kater. Daar hoef ik niet dronken voor te zijn. Nekken wel, maar dat heb ik niet zo vaak hoeven doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook stoppen met drinken voordat je over je nek gaat.
Of kan je geen maat houden?
Ik heb juist bijna nooit een kater en dat vind ik wel zo prettig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, ik heb altijd heel snel een kater. Daar hoef ik niet dronken voor te zijn. Nekken wel, maar dat heb ik niet zo vaak hoeven doen.
Ik ben benieuwd wat de man gevonden heeftquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah tof.
Ach.. Misschien leer je er zo wel vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb twee keer een onwijze kater gehad. Toen vroeg ik me af waarom ik in godsnaam dat laatste flesje moest hebben.
Yeah. Me too.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben benieuwd wat de man gevonden heeft
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
Ach.. Misschien leer je er zo wel van
Omdat het gezellig wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb twee keer een onwijze kater gehad. Toen vroeg ik me af waarom ik in godsnaam dat laatste flesje moest hebben.
Drink zelf nu geen bier meer sinds 1.5 weekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Yeah. Me too.
[..]
. Jawel. Bovendien is het hele niet drinken gebeuren bést goed voor mijn lijn. Er is sinds die val in juli al 3 kilo af.
True true.quote:
Klopt ja.. 2 bruine boterhammen met kaasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Drink zelf nu geen bier meer sinds 1.5 week. Ben benieuwd of 't inderdaad "wat" helpt
.
Vaak bevat toch een biertje qua calorieën 2-3 boterhammen.
Jea.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef dawg het volgende:
3 kilo?! En je was al klein en blond en lief. Ben je nu dan nog kleiner, blonder, en liever?
Zucht... en kleinere borstenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef dawg het volgende:
3 kilo?! En je was al klein en blond en lief. Ben je nu dan nog kleiner, blonder, en liever?
True!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef dawg het volgende:
Mannen die op de lijn letten (uitzonderingen daargelaten).
Ik ben "behoorlijk" wat gestegen, en vind 't zelf ook niet meer echt geweldigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:05 schreef dawg het volgende:
Mannen die op de lijn letten (uitzonderingen daargelaten).
Ben jij zomaar zonder foto overtuigd dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zucht... en kleinere borsten
Wat ik dan wel weer oke vind![]()
Nee, ik ga er morgen even langsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben jij zomaar zonder foto overtuigd dan?
Er vrede mee hebben is wel belangrijk. Ik had op een gegeven moment een serieuze walging van mezelf als ik in de spiegel keek. Nu ben ik absoluut tevreden, die laatste kilootjes gaan er wel een keer afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben "behoorlijk" wat gestegen, en vind 't zelf ook niet meer echt geweldig.
Wanneer ik er vrede mee had, zou ik 't absoluut niet doen, maar dat is niet meer het geval
Oh?quote:
Mja, het regent hier mad pijpenstelen. Dus ik ga maar met de auto vandaag, en dan maar hopen dat ik een parkeerplekje kan vinden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een ongelooflijk vieze grauwe dag.
Gezellig hehquote:
Juistem.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat een ongelooflijk vieze grauwe dag.
Super!quote:
Mannen klagen bijna nooit over nat. Even vastleggen.quote:
Quickquote werkt fijn heh.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Super!
[..]
Mannen klagen bijna nooit over nat. Even vastleggen.
Het is hier nog droog maar ik verwacht dat het nog wel gaat plenzen als ik zo op de buienradar kijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, het regent hier mad pijpenstelen. Dus ik ga maar met de auto vandaag, en dan maar hopen dat ik een parkeerplekje kan vinden.
Ik kom terug op mijn punt van gisteren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, het regent hier mad pijpenstelen. Dus ik ga maar met de auto vandaag, en dan maar hopen dat ik een parkeerplekje kan vinden.
Ach, mannen klagen sowieso niet zo veel als vrouwenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
True truequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef jackson het volgende:
Ach, mannen klagen sowieso niet zo veel als vrouwen![]()
Moet je nog fietsen dan of zo ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier nog droog maar ik verwacht dat het nog wel gaat plenzen als ik zo op de buienradar kijk.
Zelfde situatie hier dus. En daar ben ik nu druk mee bezigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er vrede mee hebben is wel belangrijk. Ik had op een gegeven moment een serieuze walging van mezelf als ik in de spiegel keek. Nu ben ik absoluut tevreden, die laatste kilootjes gaan er wel een keer af [afbeelding].
Hm... die heb ik daar nooit gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:37 schreef CherryLips het volgende:
m'n foksmilies zijn weg in quik replyv [afbeelding]
Hey CL, blonde stoot, dan moet je even in de opties kijken, tabje Quickreply. Maar dat had je vast al gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Goh, dat kende ik alquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:37 schreef CherryLips het volgende:
ehm neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey CL, blonde stoot, dan moet je even in de opties kijken, tabje Quickreply. Maar dat had je vast al gezien.
ik gebruik dan ook nog de oude layout. de nieuwe is echt te traag, alsof ik op een telefoonlijn op internet zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goh, dat kende ik al. FQR werkt nog niet met de nieuwe layout.
Inderdaad zeg... onbegrijpelijk dat het zo traag isquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik gebruik dan ook nog de oude layout. de nieuwe is echt te traag, alsof ik op een telefoonlijn op internet zit.
Oh, ja, nou, duh. Dan heb je de nieuwe opties niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik gebruik dan ook nog de oude layout. de nieuwe is echt te traag, alsof ik op een telefoonlijn op internet zit.
Zouden er ergens nog fossielen leven die dat doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vast welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zouden er ergens nog fossielen leven die dat doen?![]()
3,5uur slaap is niet veelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:08 schreef liefie_ het volgende:
Nou 3 en half uur slaap....
Wel al een workshop gedaan op school
Nee vertel mij wat..quote:
Hopelijk een niet al te drukke dag dan vandaagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee vertel mij wat..
Heb me ook 3,5 uur liggen vervelen in bed
De combinatie vies en nat daarentegen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m'n scriptie is nog niet nagekeken dus ik mocht mijn papiertje niet ophalen.
mijn feestelijke dag komt pas in maart. hoop ik. sta op op het punt om die scriptie gewoon te verbranden, maar dat zou zonde zijn van alles.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee vertel mij wat..
Heb me ook 3,5 uur liggen vervelen in bed
En CL: Wat stom! Hadden ze het niet wat sneller na kunnen kijken zodat je met de rest mee kon doen?
Of komt er nog zo'n feestelijke dag?
het valt wel meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Hopelijk een niet al te drukke dag dan vandaag![]()
moet ie 'm eerst nakijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat dat afstuderen niet individueel gebeurt. In Leiden is dat wel zo: eerst je scriptie verdedigen, dan de buluitreiking en tot slot mag je je handtekening op de muur van het Zweetkamertje zetten.![]()
In maart zijn de kleren wel leukerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mijn feestelijke dag komt pas in maart. hoop ik. sta op op het punt om die scriptie gewoon te verbranden, maar dat zou zonde zijn van alles.
Die zijn bij mij altijd erg kort, alle voorstellen worden direct en unaniem aangenomen.quote:
Zeker ook maar met 1 persoon aan tafelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zijn bij mij altijd erg kort, alle voorstellen worden direct en unaniem aangenomen.
Bedoel je mij?quote:
Ja ik hou er echt niet van, jij doet jou ding, ik mijn ding en we vallen elkaar niet lastigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die zijn bij mij altijd erg kort, alle voorstellen worden direct en unaniem aangenomen.
Voor 3,5uur slaap is het een te drukke dag voor een normaal mens jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Bedoel je mij?
Nee joh dit is een rustige dag
Daar zijn we nog niet helemaal over uitquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:25 schreef ijsprinses het volgende:
Goeiemorgen!!
Ja, het is een volstrekte autocratie.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker ook maar met 1 persoon aan tafel?
Geen vrouw in je leven ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, het is een volstrekte autocratie.![]()
That's the way to deal with it.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb van pure ellende een heel zakje truffelchocoladekruidnoten naar binnen gehorkt.
ja maar het zijn dingen die toch moeten gebeurenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Voor 3,5uur slaap is het een te drukke dag voor een normaal mens ja![]()
Dat klinkt eigenlijk best vies...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb van pure ellende een heel zakje truffelchocoladekruidnoten naar binnen gehorkt.
Het wordt pas spannend als het eruit wilquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
That's the way to deal with it.
Respect!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt als een exotische, bijna uitgestorven diersoort.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zoa'n ding mit tiet'n, eintje dei oadm't.
Dan gaat het een rotzooi wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt pas spannend als het eruit wil.
Ik heb er 1 gevangen laatstquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt als een exotische, bijna uitgestorven diersoort.
Kennelijk gebruik ik de verkeerde fuiken.quote:
Wil je die van mij lenenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kennelijk gebruik ik de verkeerde fuiken.![]()
Ik moet er inderdaad één hebben waarin alleen exemplaren die ik leuk vind gevangen worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Wil je die van mij lenen?
Nahja... je hebt mijn vriendin nooit gezien dus misschien wil je wel mooiere exemplaren vangen![]()
Of juist wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef liefie_ het volgende:
ach als je nooit wat vangt moet je ook niet te veel eisen als je wel eens wat vangt lijkt me
als je vist naar een haai, moet je geen genoegen nemen met een goudvisquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef liefie_ het volgende:
ach als je nooit wat vangt moet je ook niet te veel eisen als je wel eens wat vangt lijkt me
Maar ik neem wel genoegen met Curly Suequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je vist naar een haai, moet je geen genoegen nemen met een goudvis.
Goed puntquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef liefie_ het volgende:
Rozequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef liefie_ het volgende:
Ow wacht! Ik ben iets vergeten te vertellen!
Ik heb een roze mp3 speler gekocht bij de aldi
Ik had nog geen mp3 speler erg he... Ik had nog een discman
Mijn exemplaar vangt alleen vrouwen met gemiddeld of het liefst kleine borsten. Uiterlijk wisselt verder nogalquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet er inderdaad één hebben waarin alleen exemplaren die ik leuk vind gevangen worden.![]()
curly-Suequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar ik neem wel genoegen met Curly Sue.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef liefie_ het volgende:
Jij hebt haar net zo lang niet gezien als wij?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
curly-Sue![]()
![]()
.
Ik moet 'r aquarium eens schoonmaken.
Ah, borstjes!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn exemplaar vangt alleen vrouwen met gemiddeld of het liefst kleine borsten. Uiterlijk wisselt verder nogal![]()
Fnuikend is dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kennelijk gebruik ik de verkeerde fuiken.![]()
Discman niets mis mee..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef liefie_ het volgende:
Indeedquote:
Empeedriesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:10 schreef liefie_ het volgende:
Roze is mn lievelingskleur![]()
En ik weet niet hoe ik cds brand dus mn discman lag ook best te verstoffen
Ik heb trouwens niet eens een cdspeler
Ja die heb ik wel, maar die woont nog bij mama... Ik ben vergeten hem mee te verhuizen
Anders krijg je scheuren in je huidquote:
Een afgebakken pistoletje?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:30 schreef liefie_ het volgende:
Ja!
Geen echte hoor! Ik maak ze zelf dan vind ik ze lekkerder :$
Gewoon een pistoletje, wat tomatensaus er op, beetje knoflook, kruiden, groententjes en kaasen dan in de oven
Het schijntquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders krijg je scheuren in je huid?
Kewl.. Lijkt me wel lekker enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:41 schreef liefie_ het volgende:
Dan is het sneller klaar
Maar het kan ook wel met nog af te bakken broodjes hoor
screw de biebjuf, nog beterquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Screw die bibliotheekinstructie maar.
over een jaar ben je het toch alweer vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Screw die bibliotheekinstructie maar.
even ingaan op je ondertitel: Be careful what you wish for, you just might get it!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
The usualquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:02 schreef G.Fawkes het volgende:
hoi enzo. Kutdag met kutweer en kutwerk
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
over een jaar ben je het toch alweer vergeten.
Goed om te horen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Ict toets ging wel goed trouwens. Ik kon een paar dingetjes niet uitvogelen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hem daardoor niet heb gehaald.
Jep, opstaan is ondertussen een stuk makkelijker omdat ik veel eerder in slaap val tegenwoordig, wel zo prettig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed om te horen!
Bevalt het nog steeds om vroeg op te staan? En lukt het je ook nog?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:37 schreef CherryLips het volgende:
ik heb gister echt te veel limburgs gehoord.
Waarom sta je vroeg op in het weekend ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Alleen in het weekend vind ik het soms wel een beetje jammer.
mijn ondertitel komt niet van het forum, heb hem zelf bedachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
even ingaan op je ondertitel: Be careful what you wish for, you just might get it!![]()
Omdat dat moet van de dokter.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarom sta je vroeg op in het weekend ?
Ook al...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Omdat dat moet van de dokter.
Gelukkig maar. En natuurlijk wel te begrijpen van het weekend, daar wil je natuurlijk wat langer op bed blijven liggenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jep, opstaan is ondertussen een stuk makkelijker omdat ik veel eerder in slaap val tegenwoordig, wel zo prettig.
Alleen in het weekend vind ik het soms wel een beetje jammer.
Uhm dus je hebt helemaal zelf verzonnen dat je een kusje wil van Yvonne. Deze naam(yvonne) heb je ook zelf verzonnen en komt niet van het forum.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn ondertitel komt niet van het forum, heb hem zelf bedacht
ik heb wel betere dingen te doen dan alleen maar dagdromen
Morgenstond heeft goud in de mond!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Omdat dat moet van de dokter.
sorry, verkeerd gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uhm dus je hebt helemaal zelf verzonnen dat je een kusje wil van Yvonne. Deze naam(yvonne) heb je ook zelf verzonnen en komt niet van het forum.
Apart... Imaginary friends?
Waarom is dat natuurlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
sorry, verkeerd gezien.
ik dacht dat je het over m'n signature had.
tuurlijk wil ik een kusje van yvonne.
verdoemme, rotweer
Lul maar stomquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Morgenstond heeft goud in de mond!.
Zo af en toe kan vroeg opstaan best verfrissend zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Lul maar stom
Vroeg opstaan is kut en dat weet jij ook![]()
Preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo af en toe kan vroeg opstaan best verfrissend zijn.
Zo eens in de eeuw.
Zo'n ramp is nou ook weer niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Lul maar stom
Vroeg opstaan is kut en dat weet jij ook![]()
Dat zal per persoon verschillen denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo'n ramp is nou ook weer niet.
is het onnatuurlijk misschien?quote:
En dat uit jouw mond!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo'n ramp is nou ook weer niet.
Dat dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal per persoon verschillen denk ik![]()
Inderdaad.... dat kan best lekker zijn. Dan is vroeg opstaan overigens minder ergquote:
Is het weer stuk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, even Zeist in geweest. En zeiknat geworden.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
over een jaar ben je het toch alweer vergeten.
It's the end of the world as we know it.quote:
welke regen Q.?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:19 schreef Q. het volgende:
Mag die regen uit?
ik bedoelde niet op het forum hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben ook niet ziek. Dat ben ik al geweest
... and I feel fiiiine!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
It's the end of the world as we know it.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
Danny heeft aan de instelling gezeten zodat extenties gefilterd worden
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
Danny heeft aan de instelling gezeten zodat extenties gefilterd worden
FullQuickReply doet 't in in de oude silver-layout meer.quote:
no shit sherlockquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
FullQuickReply doet 't in in de oude silver-layout meer.
Zo te zien nog wel in de 'oude' dark-layout
Kuuk... zal ik gebak meenemen morgen als ik gezellig koffie bij je kom drinkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Al die layouts. Gek wordt je er van.
Héérlijk. Véél slagroom ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:58 schreef jackson het volgende:
Kuuk... zal ik gebak meenemen morgen als ik gezellig koffie bij je kom drinken?
Uhu.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Al die layouts. Gek wordt je er van.
Checkquote:
DT.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Luister nu DreamTheater en baal toch wel dat ik geen kaartjes heb voor de negende
Ik zeg het niet voor niets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:02 schreef dawg het volgende:
Daar weet jackson vast wel raad mee, met die slagroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |