tnxquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
S&M was het toch?
Done
Al hou ik eigenlijk niet van filters.![]()
Geen Sarcasme tijdens P&Wquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:35 schreef liefie_ het volgende:
Ow ik dacht dat het sarcasme was
Maar tnx
Omdat ik de in smiley gevatte smeekbedes van eenzame jongedames niet kan weerstaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom had ik t gevoel dat jij nog wel zou reageren?![]()
Tot aan de andere kantquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:12 schreef Q. het volgende:
En zodadelijk koffie op het werk. Tot aan de andere kant.
Hahaha!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Wtf, met folsilver krijg ik geen invoerveld, maar met dat baggerding wel.
Ik kies elke keer een willekeurige uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
Al hou ik eigenlijk niet van filters.![]()
Thnxquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Succes met je tentamen vandaag!![]()
Ze willen dat iedereen overstapt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Wtf, met folsilver krijg ik geen invoerveld, maar met dat baggerding wel.
Bastards!!quote:
JA!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Bastards!!
Ja goed. Al 4 dagen eigenlijk amper hoofdpijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe is het vandaag met je hoofdje Kuuks?
quote:Q en ik hadden het gisteren nog over je tijdens de koffie.
Q: pakt koekje
TD: Kuukske d'rbij?
Dijenkletser heh.
Mooizo! En het werken gaat ook goed?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Al 4 dagen eigenlijk amper hoofdpijn.
Alleen gisterenochtend een uurtje.
[..].
Ah oké. Best een zware dag nog dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:02 schreef TwistedDarling het volgende:
11.00 - 12.45
Daarvoor een college en erna een bibliotheekinstructie.
Hij is idd wel erg goed.quote:
Ja, alles bij elkaar is het nogal wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Best een zware dag nog dan?
Hou je 't nog een beetje vol, zo alles bij elkaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:16 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, alles bij elkaar is het nogal wat.
Hij was geniaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoe is het vandaag met je hoofdje Kuuks?
Q en ik hadden het gisteren nog over je tijdens de koffie.
Q: pakt koekje
TD: Kuukske d'rbij?
Dijenkletser heh.
Ik weet het niet, ik ben ook moe van alle gebeurtenissen van afgelopen week natuurlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hou je 't nog een beetje vol, zo alles bij elkaar?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:20 schreef Q. het volgende:
Hij was geniaal.
Gewoon weglopen als ze tegen je praten. En als ze er wat van zeggen dan reageer je met: 'ow, ik dacht dat je het tegen die plant [wijs naar een willekeurige plant] had'.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Waarom gaan mensen altijd tegen mij praten voordat ik koffie op heb?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon weglopen als ze tegen je praten. En als ze er wat van zeggen dan reageer je met: 'ow, ik dacht dat je het tegen die plant [wijs naar een willekeurige plant] had'.
Het zal best een emotionele week geweest zijn, zo alles bij elkaar. Goed naar jezelf luisteren, dan komt het helemaal goed!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook moe van alle gebeurtenissen van afgelopen week natuurlijk.
Maar ik ga vandaag gewoon beginnen en goed in de gaten houden hoe ik me voel, als het niet meer gaat dan ga ik wel weer naar huis.
Ze aankijken met een blik alsof je de kortste route tussen hun halsslagader en jouw snijtanden berekent werkt voor mijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal best een emotionele week geweest zijn, zo alles bij elkaar. Goed naar jezelf luisteren, dan komt het helemaal goed!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:23 schreef MNR het volgende:
Mwao.. ik begin nu aan mijn tweede kop thee en ga eens lekker aan de slag.
Au revoir![]()
Of 'Ben je levensmoe dat je op dit onmenselijke tijdstip al met zulke verhalen tegen mij begint te vertellen?'quote:
Optioneel kun je dat vergezeld laten gaan van een diep gegrom uit de keel of een spoortje kwijl vanuit je mondhoeken...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze aankijken met een blik alsof je de kortste route tussen hun halsslagader en jouw snijtanden berekent werkt voor mij.
Omdat ze denken dat je gezellig bent 's ochtends.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:19 schreef Q. het volgende:
Die planten heb ik opgegeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon weglopen als ze tegen je praten. En als ze er wat van zeggen dan reageer je met: 'ow, ik dacht dat je het tegen die plant [wijs naar een willekeurige plant] had'.
Succes MNRquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:23 schreef MNR het volgende:
Mwao.. ik begin nu aan mijn tweede kop thee en ga eens lekker aan de slag.
Au revoir![]()
Alsof ik ooit gezellig ben!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je gezellig bent 's ochtends.
Kwijlen is geen optie, Air. Bloeddoorlopen ogen faken is iets meer werk, maar zoveel effectieverquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Optioneel kun je dat vergezeld laten gaan van een diep gegrom uit de keel of een spoortje kwijl vanuit je mondhoeken...
Kuuks, ik voel een afstandquote:002. 134 Kuukske
005. 105 Litpho
Dan hebben ze wel een heel groot gebrek aan empathisch vermogen als ze dat denken...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat je gezellig bent 's ochtends.
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel een heel groot gebrek aan empathisch vermogen als ze dat denken...![]()
Plak een briefje bij bureau: Voor tien uur ben ik alleen per e-mail bereikbaar...quote:
Deze zullen uiteraard niet voor tienen worden beantwoord, maar je mailqueue staat voor ze open (evenals je spamfilter).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plak een briefje bij bureau: Voor tien uur ben ik alleen per e-mail bereikbaar...
Precies, en als er om één over tien iemand bij je bureau in de buurt durft te komen dan reageer je met: TIEN UUR 'S AVONDS STUK ONBENUL!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze zullen uiteraard niet voor tienen worden beantwoord, maar je mailqueue staat voor ze open (evenals je spamfilter).
En op mijn voorhoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plak een briefje bij bureau: Voor tien uur ben ik alleen per e-mail bereikbaar...
Of laat een T-0shirt en / of een trui maken met die opdruk!quote:
Beter je best doen Lith.quote:
Goedemorgen J.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:54 schreef jackson het volgende:
Goedemorgen al hier
Woensdag... de week gaat alweer de goede kant op![]()
Hey ouwe! Nog gefeliciteerd!quote:
Hai Kuukquote:
Yeah. Van half 12 tot half 5.quote:
quote:
Ja, merci!quote:
Ah, een lekker dagje danquote:
+1quote:
Per persoon inderdaad niet neequote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
+2 zie je idd weinig bij een verjaardag.
Ja. Wel een druk dagje tho.quote:
Ja, daar heb ik ook nog wel wat voorbeelden van...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:07 schreef webspider het volgende:
Het meest impressive kadootje tot nu toe is te horen dat mijn kleine neefje voor de tweede keer geopereerd moet worden ... Een bezoekje in het ziekenhuis heeft een rare bijsmaak op je verjaardag kan ik je verzekeren.
Een tweeling wil nog wel eens +2 jaar erbij krijgenquote:
Ach, des te sneller gaan ze voorbijquote:
Dan is het een paar en geen groep.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Een tweeling wil nog wel eens +2 jaar erbij krijgen![]()
Een paar kan prima onderdeel zijn van een groepquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is het een paar en geen groep.
Ja, heerlijk is het als de dagen omvliegen. En hoe is het met jou, op je werk enzeau?quote:
Ja, afstuderen gaat zijn gangetje wel. Motivatie niet altijd even goed en de opdracht is ook wel erg pittig eigenlijk. Verwacht het geheel wel tot een goed einde te brengen uiteraardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is het als de dagen omvliegen. En hoe is het met jou, op je werk enzeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |