Echte fans zullen en moeten kijken, ook al zeggen ze nu al hoe slecht de film is. Hetzelfde geldt voor mij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Pannekoekje het volgende:
Tekenfilm vond ik gaaf maar om er nu een film van te gaan maken met echte mensen erin.
NO WAY dat ik daar me ogen op ga richten.
Euhm NEEquote:Op maandag 8 september 2008 19:44 schreef DeTolk het volgende:
Toch maar de 95 dagen overschrijden dan.
Even de volgende rollen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo jammer, die sidekick van Piccolo moet dan in plaats van zijn offspring zijn?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:16 schreef fumoffu het volgende:
oolong en krillin zitten er niet in...
Joh.. ik had veel slechter verwacht.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Nou, de trailer valt nog mee.
Yupquote:
Kijk jij wel eens TV ?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer komt íe nou uit dan?
dat had beter ChiChi kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 12:21 schreef Ulreazj het volgende:
Trailer gaat wel. Maar Bulma als harde bitch
wtf is het typerende piccolo pakquote:Op maandag 15 december 2008 12:44 schreef fumoffu het volgende:
[ afbeelding ]
Piccolo and Mai on a Rock
wtf
Het origineel is net niet powerrangerachtig genoeg voor de Amerikanen... Dat je dat niet begrijpt, hee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf is het typerende piccolo pak![]()
[ afbeelding ]
James Marstersquote:Op maandag 15 december 2008 12:44 schreef fumoffu het volgende:
[ afbeelding ]
Piccolo and Mai on a Rock
wtf
Maar hij straalt niks uit waar piccolo voor staat. Een serieuze en stoere maar soms ook klunzige namekian die evil is maar uiteindelijk toch wel lief blijktquote:Op donderdag 5 maart 2009 02:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het origineel is net niet powerrangerachtig genoeg voor de Amerikanen... Dat je dat niet begrijpt, hee.
Rennen...quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand al naar de bios gerend om te kijken ?!
Nee man ik wacht wel op DVD.. ga daar echt geen geld aan uitgeven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand al naar de bios gerend om te kijken ?!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rennen...Instant transmission ftw
had je dat wel verwacht dan?quote:Op zondag 12 april 2009 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik geloof niet dat ik er veel positiefs over heb gehoord tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |