trap je altijd een open deur in?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als je dat serieus bekijkt; voor Krillin zou ik geen lilliputter of Danny Devito nemen.
Arnold Schwarzenegger zal niet gaan (voor Hercule).
en de mensen die in komedies spelen (zoals oa Jack Black/Anthony Anderson); wie zegt dat ze in zo'n (jeugd)actiefilm willen spelen?
En dan moet je nog over het budget hebben om al die grote namen te casten.
Hoe heet de eerste?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Het probleem was ook dat het niet veel slechter kon. Als je als echte DB / DBZ fan dat script leest van deze film, dan moet je toch het horen dreunen in de hersen kleppen daarboven of niet dan?
En dan te bedenken dat dit de 2e real life DB film is.
Xin qi long zhu (Dragon Ball: The Magic Begins)quote:
Dragonball: The Magic Begins (1989)quote:
Hij is alleen maar slecht vanwege de acteer prestaties + verhaal en de GFX. De rest, de uiterlijkheden en hoe ze alles in elkaar hebben zitten overklast dragonball evolution.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:00 schreef hornage het volgende:
[..]
Xin qi long zhu (Dragon Ball: The Magic Begins)
http://www.imdb.com/title/tt0122050/
Echt hele slechte film, maar als echte fan heb ik hem wel!
Die lijkt er veel meer op idd. Daar probeerde ze het tenminste nog om de acteurs op de anime karakters te laten lijken. En dat Roshi een huis midden in de stad heeft in evolution, echt belachelijk gewoon.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dragonball: The Magic Begins (1989)
en vertel me eerlijk kijk onderstaande youtube clip, die dude lijkt toch meer op Roshi dan die gozert van Dragonball evolution.. ?
Mjaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een kutfilm zeg. Vandaag voor het eerst helemaal gekeken
Dan sla ik vanavond RTL 5 over tijdens het zappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |