Pff, capaciteit is nog maar 37%. Hij raakt oud, geen zin meer om er veel geld aan te besteden.. Damn!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Accu's zijn grafduur.
Ik vind het op een apparaat van X100 euro nog wel meevallen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Accu's zijn grafduur.
Ik heb er nog een liggen die 'eigenlijk' al lang terug gestuurd had moeten worden, bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pff, capaciteit is nog maar 37%. Hij raakt oud, geen zin meer om er veel geld aan te besteden.. Damn!
Waarom moest je die terugsturen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb er nog een liggen die 'eigenlijk' al lang terug gestuurd had moeten worden, bedenk ik me nu
Je kon een jaar of zo geleden (toen mijn accu net minder begon te worden) via een battery replace program nieuwe accus aanvragen. Er was iets met Sony accus die een heel kleine kans hadden om in brand te vliegen, en toen hebben Dell, Apple, en nog wat andere merken die Sony accus gebruikten een terugroepactie gehouden. Je kreeg dan een nieuwe accu en een doos om de oude terug te krijgen, maar door 'logistieke problemen' kwam ik daar niet toe en daarna ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom moest je die terugsturen dan?
Al is hij volgens de tekst eronder nu in Keulen, wat me minder dichtbij lijkt dan Eindhovenquote:Status: In Transit - On Time
Scheduled Delivery: 03/10/2007
Kan altijd nog wel een keer van pas komen. Verkoop je hem toevallig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je kon een jaar of zo geleden (toen mijn accu net minder begon te worden) via een battery replace program nieuwe accus aanvragen. Er was iets met Sony accus die een heel kleine kans hadden om in brand te vliegen, en toen hebben Dell, Apple, en nog wat andere merken die Sony accus gebruikten een terugroepactie gehouden. Je kreeg dan een nieuwe accu en een doos om de oude terug te krijgen, maar door 'logistieke problemen' kwam ik daar niet toe en daarna ben ik het vergeten
Het is er een voor een 12" PowerBook, die dus mogelijk kan ontploffen. Weet je zeker dat je hem wilt hebben?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan altijd nog wel een keer van pas komen. Verkoop je hem toevallig?
Hoeveel zou een PB 15" 1.67Ghz PPC G4 2GB nog opbrengen?
12" past niet eens zeker? Nee, misschien niet zo verstandig ook met het oog op doorverkoop. Ik wil toch kijken voor een MacBook Pro, hij heeft het steeds zwaarder en is bijna 2 jaar oud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is er een voor een 12" PowerBook, die dus mogelijk kan ontploffen. Weet je zeker dat je hem wilt hebben?
Ik snap je probleem niet met Photoshop CS3 en Safari..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
After FX cs3 is trouwens wel een propper workhorse!
Vergeet Illu niet! die is, ondanks de kleine veranderingen, nu echt geweldig Met name de interface is flink verbeterdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
After FX cs3 is trouwens wel een propper workhorse!
Als ik photoshop opstart, duurt even i.v.m. veel brushes, shapes, custom meuk etc , en ik gebruik ondertussen Safari. Dan loopt eigenlijk altijd een van de twee vast, of allebei.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap je probleem niet met Photoshop CS3 en Safari..
Volgensmij alleen de storefront.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:54 schreef whoops het volgende:
Vandaag wilde ik even op de Apple store kijken maar die was gesloten wegens onderhoud...
Ik hoopte al dat Leopard erbij kwam, maar helaas... Het is me niet echt opgevallen wat er wel bij gekomen is.
Er zit wel een kalender in, maar je kunt geen items toevoegen. En volgens mij kun je nog steeds unlockable iPhones bestellenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Is de kalender functie nou echt uit de iPod Touch trouwens?
Dat is wel zuur, dat had ik echt willen hebben.
Grmbl en dat gezeik met die kut iPhone. Heb ik eens pieken over voor gadgets, gaat niks zoals ik het wil
iPhone is alleen maar voor Gadgetgeile Nono's en voegt uberhaupt niks toe aan de functionaliteit van bestaande foons. Googlemaps leuk en aardig, maar in NL kun je dus nog niet een shop rechtstreeks bellen en verder zijn de telecomproviders nog niet zo ver zodat ze visual voicemail ondersteunen. En dat die kalenderfunctie niet goed niet erin zit is ook alleen maar naar, want dan is het net alsof je met een half werkende PDA werkt. Uiteindelijk blijven dus alleen de iPod Touch functionaliteiten leuk en vernieuwend. Maja, dat is dan ook weer zo net niet en zit je nog met 2 apparaten opgescheept..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Is de kalender functie nou echt uit de iPod Touch trouwens?
Dat is wel zuur, dat had ik echt willen hebben.
Grmbl en dat gezeik met die kut iPhone. Heb ik eens pieken over voor gadgets, gaat niks zoals ik het wil
sowieso is alles van apple kut... feit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iPhone is alleen maar voor Gadgetgeile Nono's en voegt uberhaupt niks toe aan de functionaliteit van bestaande foons. Googlemaps leuk en aardig, maar in NL kun je dus nog niet een shop rechtstreeks bellen en verder zijn de telecomproviders nog niet zo ver zodat ze visual voicemail ondersteunen. En dat die kalenderfunctie niet goed niet erin zit is ook alleen maar naar, want dan is het net alsof je met een half werkende PDA werkt. Uiteindelijk blijven dus alleen de iPod Touch functionaliteiten leuk en vernieuwend. Maja, dat is dan ook weer zo net niet en zit je nog met 2 apparaten opgescheept..
Koop een Acer, ben je af van dat gezeikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
sowieso is alles van apple kut... feit.![]()
(ik ben nog steeds boos)
Ik moet het eerlijk zeggen, ware het niet dat acers windows draaien, had ik het bijna gedaan ook.... wat een gekloot heb ik met deze macbook zeg...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Koop een Acer, ben je af van dat gezeik![]()
In jouw geval was ik Apple allangquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik moet het eerlijk zeggen, ware het niet dat acers windows draaien, had ik het bijna gedaan ook.... wat een gekloot heb ik met deze macbook zeg...
En dan die piepo's van die helpdesk...
"Sorry meneer maar daar kan ik u verder niet meehelpen..."
(toen heb ik hem verteld dat ie dat wel kon)
Ja dat dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:31 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik zou sowieso even wachten op de 1e revisie van de iPhone, en een die 100% in Nederland werkt, het is leuk om een early adopter te zijn, maar met zoveel gezeik met unlocken/bricken/firmware zou ik er geen zin in hebben.
Of een Applesciptje downloaden dat dat automatisch doet,quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Boh, iSync starten. Apparaat selecteren, Kiezen wat je wil syncen, syncen maar?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:52 schreef Battlefan het volgende:
Zit het in een programma wat je gebruikt? nee Een irritante popup?nee Zit het door een nummer wat je luistert? hmm, zou kunnen, volgende keer als ik 'm hoor gelijk terugspoelen. Zie je spoken? nee.
Ja dat vind ik 't rare. In een pop-up/under zou 't me wel zijn opgevallen. Maar nu..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meestal krijg je via een irritante pop-up als je weer es een bestand probeert te downloaden van de site www.megaupload.com. (Voor bestanden groter dan 10MB) Zo'n Duitse foutmelding: Deine Windows ist infectiert, fur hier ein gratis Virusscan aus!!![]()
Idd.quote:En dan kijk je naar je Mac, ik weet toch zeker dat ik Mac OS X draai..
Daar moest ik ook maar eens naar op zoek gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:45 schreef De_Hertog het volgende:
Of een Applesciptje downloaden dat dat automatisch doet,
Agh ja ik kan vandaag om 4 uur ze weer even vreselijk in de grond trappen (heb ik wel zin aan).. want dan bellen ze me terug of ik een nieuwe macbook zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
In jouw geval was ik Apple allang
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens alle mail-mapjes enzo gekopieerd van mijn oude PB naar min MBP, maar de inhoud van de mails krijg ik niet zichbaar![]()
Ik krijg de hele tijd de tekst
]Het bericht van 'ElisaB <@gmail.com>' over 'Re: iMac ophalen' is niet van de server gedownload. U moet deze account op 'On line' instellen om het te kunnen downloaden.
Als ik bij Postbus -> onlinestatus -> het betreffende account aanklik (die staan allemaal 'offline') doet ie iets, maar niet de inhoud van mails downloaden. Snel daarna staat ie al weer op 'offline'..
Hoe werkt dit en hoe krijg ik de inhoud van m'n mails terug?
Nee de kalenderfuntie van m'n Nokia.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Boh, iSync starten. Apparaat selecteren, Kiezen wat je wil syncen, syncen maar?
Ok, even gecheckt: dat doe ie dus. Het beginscherm laat 'library' en 'mappen' zien, maar library kun je uitvouwen naar events.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:12 schreef De_Hertog het volgende:
Nog maar een keer, want post 298 valt niemand op natuurlijk:
Weet iemand van de Leopard betatesters of de nieuwe versie van FrontRow bij iPhoto ook de events pakt? Nu heb ik alles in Events staan, maar FrontRow pakt alleen de albums, of alle foto's. Niet dat ik het heel erg vind, anders maak ik wel even nepalbums aan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig
Dank jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ok, even gecheckt: dat doe ie dus. Het beginscherm laat 'library' en 'mappen' zien, maar library kun je uitvouwen naar events.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ze nu zo naast elkaar stonden, ik dacht maye als renderbak oid.
Wat doe je er eigenlijk mee? Iets grafisch?
Ik heb tijdens het wachten op mijn MBP nog wel even overwogen om voor 17 inch te gaan (die zijn overal gewoon op voorraad), maar ik ben nu toch wel blij dat ik het niet heb gedaan, vind de 15 inch groot zat en al best groot en zwaar in vergelijking met mijn MB.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
Tijn: [TK] Appel MacBook Pro 17' 2,4 Ghz Core2Duo 160 Gb 2Gb DDR2
(ter info dus)
Bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
Tijn: [TK] Appel MacBook Pro 17' 2,4 Ghz Core2Duo 160 Gb 2Gb DDR2
(ter info dus)
Nog 3 uurquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:41 schreef Mr_Moon het volgende:
Ook goeiemorgu.
Deze ochtend de migratie van m'n data van de G5 naar de MacPro aangezet.
11 hours remaining..... denk dat het een lang dagje word...![]()
Ik ben blij dat je het snaptquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:24 schreef Mr_Moon het volgende:
![]()
firewire.... roodgloeiend....![]()
[afbeelding]
Je snapt natuurlijk dat dat bod van mij niet serieus was, hé?quote:
Precies, dat is gewoon geen laptop meer. Ik vind voor mezelf 15" zelfs te groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
17" voor een laptop vind ik gewoon log voor een laptop, nie wieder!!!
In dat geval zou ik het nog wel kunnen begrijpen. Maar verderquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
Tja je ziet ze het meest in het mobile office idee. Dus bij cameraploegen of fotografen etc. Als je toch al veel zooi mee moet slepen.
op mn stage had ik ook een Mac Pro tot mijn beschikking, je gaat er veel plezier van hebbenquote:
Heb je gewoon de optie in Mail, "import Mailboxes" al geprobeerd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:41 schreef E.T. het volgende:
iemand nog een oplossing voor mijn mail-probleem??
Het type mensen dat ergens met een auto of busje heen gaat, de boel terplekke moet bewerken en versturen. Als jij op 15 megapixel foto's staat te schieten is het HR scherm natuurlijk wel een leuke optie ineens.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik weet niet maar de fotografen die ik ken slepen een 13" Macbook rond of een 15" Macbook Pro omdat het iets professioneler "oogt", maar als ze mochten kiezen zouden ze het liefst een 12" versie hebben. Zeker met al die camera-apparatuur van ze die ze mee moeten sjouwen. Thuis staat gewoon een Mac Pro dan.. zoals hier..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat die gast als normale Dayjob heeft, maar hij heeft donders veel vrije tijd over en kan deze apparatuur kopen..naast z'n grote verzameling aan fotogereedschap. Maar goed, ik zou zijn job wel willen hebben..
En ook heeft ie Vista proberen te draaien op de Mac..
[afbeelding]
TFT, blijft ruk voor foto's overigens...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het type mensen dat ergens met een auto of busje heen gaat, de boel terplekke moet bewerken en versturen. Als jij op 15 megapixel foto's staat te schieten is het HR scherm natuurlijk wel een leuke optie ineens.
iPhone: checkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik weet niet maar de fotografen die ik ken slepen een 13" Macbook rond of een 15" Macbook Pro omdat het iets professioneler "oogt", maar als ze mochten kiezen zouden ze het liefst een 12" versie hebben. Zeker met al die camera-apparatuur van ze die ze mee moeten sjouwen. Thuis staat gewoon een Mac Pro dan.. zoals hier..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet wat die gast als normale Dayjob heeft, maar hij heeft donders veel vrije tijd over en kan deze apparatuur kopen..naast z'n grote verzameling aan fotogereedschap. Maar goed, ik zou zijn job wel willen hebben..
[afbeelding]
Je mist even 2 Mac Pro's en 2 stuks aan 30" ACD..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
iPhone: check
iPod: check
Groot scherm: check
Nieuwe toetsenbord: check
Het zou zo mijn bureau kunnen zijn![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
TFT, blijft ruk voor foto's overigens...
quote:Intel stopt productie aantal Core 2 Duo's
Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 2 oktober 2007 15:41, views: 26.195
Intel gaat de productie van zes Core 2 Duo-modellen en een Core 2 Extreme in januari stopzetten. De QX6700 wordt in november al uitgefaseerd, aldus een uitgelekt rapport.
Bij een aankondiging in november zal Intel het 'end of life'-stempel plakken op de Intel Core 2 Extreme QX6700, zo zou blijken uit een document waarover TechArp beschikt. Deze maand al zou het leven van vier Pentium D's en drie Pentium 4's beëindigd worden. De aanduiding 'eol' verwijst naar een productiestop. Bestellingen die voor die datum worden geplaatst, worden nog wel geleverd dus de betreffende modellen verdwijnen nog niet direct uit de schappen.
Voorafgaand aan een eol stuurt Intel zogeheten Product Discontinuance Notices naar zijn afnemers. De Core 2 Duo-modellen E6700, E6600, E6300 E6420 en E6320 en de Core 2 Extreme QX6700 zullen in november van een dergelijke 'pdn'-aanduiding worden voorzien, waarbij de eol-datum op januari 2008 is gezet. TechArp beweert verder dat de Core 2 Duo E6400 en E4300, de Pentium 4 651 en de Celeron D 352 op de nominatie voor het pdn-predicaat staan.
He, kijk nou, dat bureau herken ik... Uhm... Ow ja, Ruben!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Serieus?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
He, kijk nou, dat bureau herken ik... Uhm... Ow ja, Ruben!
Geen idee, als hij hem had gezien zal hij het ongetwijfeld geclaimd hebben als zijn bureau oidquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Serieus?Dit is het bureau van een Amerikaan overigens..
Ja, hij paste niet in m'n zak, dus daarom heb ik em niet gekocht..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar de verkoop liep niet zo goed![]()
Eigen site is in aanbouw (al een tijdjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
op mn stage had ik ook een Mac Pro tot mijn beschikking, je gaat er veel plezier van hebben![]()
heb je een linkje naar je Grafische Werk? ik ben aan het scriptie schrijven en daarna afstuderen nu (ook Grafisch Ontwerp) dus ik ben wel benieuwd![]()
Vaag, van de beschrijving zou ik zeggen 3.0Ghz Quad. (2x dualcore).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:55 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Eigen site is in aanbouw (al een tijdje)
Nondudju nog 1,5 uur, ben het wachten een beetje zat...![]()
By the way: op de doos zit een sticker met als product omschrijving: 3.0QX/4X512/7300GT/500/SD/INT
Wil de QX zeggen QuadCore of Dualcore? Ik heb namelijk een Dualcore besteld maar als het een Quadcore is...![]()
Als ik zoek op het serienummer krijg ik Mac Pro (Quad Xeon) 2.66GHz?
Er zijn geen dual Pro's meer. Alleen maar quad's of octo's.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou blijer zijn met een 2 x Dual-Core 2,66Ghz (=Quad) dan een 1 Dual core 3 Ghz
van Apple.com:quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er zijn geen dual Pro's meer. Alleen maar quad's of octo's.
Quad = 8-corequote:• Two 3.0GHz Quad-Core Intel Xeon processors (8-core)
• Two 2.0GHz, 2.66GHz, or 3.0GHz Dual-Core Intel Xeon processors (quad-core)
Leopard is geen Vista...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:13 schreef Sjoewe het volgende:
Ik bedoelde dus alleen quad core, of octo core. En ik hoop het ook voor je, alleen twee gb ram is wel wat magertjes trouwens. Zeker met Leopard op komst zou ik er 4 in zetten. (4x1GB), twee gig is toch een lachertje voor zulks een powerhouse.
MacPro's zijn hebben allemaal een dubbele processor., dus een Dual heeft twee dualcore processoren = 4 core.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dual = 4 Core? Marketingtechnisch niet zo'n goede zet..
AMD doet het beter, Athlon 2000 op je doosje zetten en er maar 1667 eruit pompen..maar even snel als een Intel 2000 variant..
Nu begrijp ik je pas... Apple had dat ding dus QuadCore en OctoCore moeten noemen?quote:Acht of vier cores
Als je kiest voor de 8-core Mac Pro, krijg je de beschikking over twee quad-core Intel Xeon "Clovertown"-processors met een snelheid van 3,0 GHz. Kies je voor de quad-core Mac Pro met twee dual-core Intel Xeon "Woodcrest"-processors, dan beslis je zelf hoe snel die zijn: 2,0 GHz, 2,66 GHz of 3,0 GHz. Bij 3,0 GHz werkt de quad-core Mac Pro tot twee keer zo snel als de Power Mac G5 Quad.
En een Mac Pro is geen gezellige koffietafel computer om een beetje leuk mee te surfen. Als je de hele dag met de Cs3 suite bezig bent is dat geen overbodige luxe.quote:
Ik snap dat je het nodig hebt als je Final Cut Pro aan het draaien bent en foto's van 25 Gigapixel moet bewerken. Maar het is niet automatisch zo dat als er Leopard op komt dat je ineens 4GB nodig zou moeten hebben. Dan zou je het in feite voor je werkzaamheden ook al nodig zijn onder Tiger wat we nu hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En een Mac Pro is geen gezellige koffietafel computer om een beetje leuk mee te surfen. Als je de hele dag met de Cs3 suite bezig bent is dat geen overbodige luxe.
Ik kreeg altijd op m'n kop als ik koffie zat te lurken op de werkvloer. Maar dat had meer te maken met het feit dat ik al een keer bijna een bekertje in een Sony Digibeta Writer/Recorder (50.000 euro schoon aan de haak) had laten vallen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef Mr_Moon het volgende:
Nog 57 minuten![]()
ik heb nog nooit zoveel koffie gedronken op zo'n onproductieve dag als vandaag!![]()
Je snap m'n post denk ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap dat je het nodig hebt als je Final Cut Pro aan het draaien bent en foto's van 25 Gigapixel moet bewerken. Maar het is niet automatisch zo dat als er Leopard op komt dat je ineens 4GB nodig zou moeten hebben. Dan zou je het in feite voor je werkzaamheden ook al nodig zijn onder Tiger wat we nu hebben.
De vergelijking gaf ik juist omdat juist Leopard nou net niet het OS moet zijn dat je huidige Mac van 2 jaar oud al meteen bij het grof vuil moet. In tegenstelling tot Vista, het zou zou als het goed is meer uit de Intel processors moeten halen dan met Tiger tot nu toe mogelijk is. Maar ik zal het niet te technisch maken, eigenlijk niet echt boeiend geneuzel...
Ah zo...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je snap m'n post denk ik niet.Het is meer omdat Leopard 64-bit is en dus wel op een goede manier met geheugens groter dan 4 gig kan omgaan
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd op m'n kop als ik koffie zat te lurken op de werkvloer. Maar dat had meer te maken met het feit dat ik al een keer bijna een bekertje in een Sony Digibeta Writer/Recorder (50.000 euro schoon aan de haak) had laten vallen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even de boel opfleuren
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie wil jequote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:52 schreef Jarno het volgende:
Ik. Wil. Ook.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:02 schreef Sjoewe het volgende:
Al is het makkelijkste natuurlijk straks even about this mac'en.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je gewoon de optie in Mail, "import Mailboxes" al geprobeerd?
Hij is onderweg. Met een beetje veel geluk vrijdag in NL.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zijn iPhone, die nu nog bij USPS ligt. Vermoed ik.
Mooi zoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn kan in ieder geval weer apple'en
Ik post dit vanaf m'n "nieuwe" PowerBook 12". Hij doet het prima, wifi ontvangst is zelfs beter dan m'n MBPquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Tijn kan in ieder geval weer apple'en
Kan ik dit verhelpen?quote:Schijf 'Macintosh HD' controleren en herstellen
HFS Plus-volume wordt gecontroleerd.
Extents Overflow-bestand wordt gecontroleerd.
Catalogusbestand wordt gecontroleerd.
Onjuiste bloktelling voor bestand 'mach'
(Het moet 1 zijn in plaats van 0)
Onjuiste bloktelling voor bestand 'mach.sym'
(Het moet 151 zijn in plaats van 48)
Ongeldige indexsleutel
Catalogus B-tree opnieuw opbouwen.
Het volume 'Macintosh HD' kan niet worden hersteld.
Fout: De onderliggende taak rapporteerde een fout bij het verlaten
1 HFS-volume gecontroleerd
1 volume kan niet worden hersteld als gevolg van een fout
Poging tot herstel op 1 volume
1 volume kan niet worden hersteld
Een camera connector (die ik overigens nooit gebruik...)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
vraagje, gebruikt er hier iemand zijn iPod ook als imagetank? wat heb je hier voor nodig?
Disk Verify en repair helpt niet?quote:
werkt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Maartenvs het volgende:
[quote]Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Apple cd erin, c indrukken tijden booten, en dan nogmaals je schrijf controleren. Vaak is het probleem dat het bestandssysteem nog in gebruik is.
Dank je wel, ik ben als een kind in een snoepwinkelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gefeli...
Vind ik op zich een goed alternatief. .Mac is toch nog ¤100,- per jaar vrij fors als je het mij vraagt. Mail capability boeit me niet zo of je moet echt gehecht zijn aan het apple.com domein. Die Web Gallery is trouwens wel leuk in .Mac en die iSync opties vind ik zeker wel makkelijk, zoals ik het nu gebruikt heb met betrekking tot het overzetten op een andere machine op een andere locatie. Maar toch, als je het alleen daarvoor hebt vind ik ¤100,- wel veel.quote:notMac is een alternatief voor .Mac.
Door middel van een eenvoudige installatie is het mogelijk gegevens (zoals bij .mac: agenda, bladwijzers, contactgegevens, e-mail accounts enz) tussen meerder Mac's te synchroniseren. Ook is een iDisk (incl synchroniseren) beschikbaar.
Bij de installatie kan eenvoudig een "server" en een cliënt worden gedefinieerd en kunnen users en quota voor users worden aangemaakt. De versie die nu beschikbaar is, wordt er nog van uitgegaan dat de "server" een Mac is. Maar met wat eigenhandige aanpassingen is ook een Linux-server mogelijk.
Het project staat nog in de kinderschoenen, dus het is belangrijk, denk ik, dat veel mensen het testen en mogelijke problemen melden.
maar het werkt wel? in de apple store vind ik ze niet, maar bij a-mac op de site wel. alleen werkt die lijst met compatible camera's niet meer. vraag me af of die van mij er ook op werkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een camera connector (die ik overigens nooit gebruik...)
Ik had em destijds gekocht bij m'n iPod (Photo) en was daar compatibel mee. Maar hoe het nu zit durf ik eigenlijk niet te zeggen. Ik weet niet of het werkt met de nieuwere iPods...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
maar het werkt wel? in de apple store vind ik ze niet, maar bij a-mac op de site wel. alleen werkt die lijst met compatible camera's niet meer. vraag me af of die van mij er ook op werkt.
oh, en die gekleurde apple's, you're kidding, right![]()
En ik merk dat de compatibility-lijst weg is. Volgens mij zijn ze het product een beetje aan het uitfaseren..quote:Great little product but it doesn't work on the iPod Classic!
Hey, dat ga ik wel even proberen op m'n Ubuntu server thuisquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, gratis .Mac?
http://sourceforge.net/projects/notmac/
[..]
Vind ik op zich een goed alternatief. .Mac is toch nog ¤100,- per jaar vrij fors als je het mij vraagt. Mail capability boeit me niet zo of je moet echt gehecht zijn aan het apple.com domein. Die Web Gallery is trouwens wel leuk in .Mac en die iSync opties vind ik zeker wel makkelijk, zoals ik het nu gebruikt heb met betrekking tot het overzetten op een andere machine op een andere locatie. Maar toch, als je het alleen daarvoor hebt vind ik ¤100,- wel veel.
En als je thuis toch nog een machine als "server" hebt draaien, werkt dat natuurlijk wel handig. Als je zo'n omgeving thuis kan hebben. En dat gewoon naast je bestaande draaiende services. Stuk makkelijker iig dan de bestaande "SVN/CVS" mogelijkheden. En verder is zou het besturingsysteem onafhankelijk worden. Lijkt me goeie ontwikkeling iig.
ah, dat is duidelijk dan!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Persoonlijk ga ik toch liever voor een Card-Reader die ik kan aansluiten op de PC. Gaat een stuk sneller en het vreet geen stroom van je iPod. Met 200 foto's a 2Mb per stuk ben je toch wel een uur aan het overpompen...
Volgens reactie op de Apple Store site van het product..
[..]
En ik merk dat de compatibility-lijst weg is. Volgens mij zijn ze het product een beetje aan het uitfaseren..
Werkt altijd perfect in de klasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:25 schreef Svyatagor het volgende:
Wehehe
http://www.youtube.com/watch?v=KkAtRfA1UXc
hahaha super vet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:25 schreef Svyatagor het volgende:
Wehehe
http://www.youtube.com/watch?v=KkAtRfA1UXc
Hoe nieuw? De alu/glas-versie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef keijz het volgende:
Ik wil 1 GB geheugen kopen voor m'n (nieuwe) iMac. Maar welk type / merk moet ik nou precies hebben?
Precies. Deze info is te vinden op de specpage van de iMac op apple.com.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:13 schreef JoMo0 het volgende:
In zowel de witte als de alu versie zit PC5300 DDR2 So Dimm geheugen.
Mijn iPod-adapter werkt ook op mijn iPhone. Ook de oplader (ook 30 euro) werkt op mijn iPhone. Ik ga er vanuit dat het bij jou ook wel werkt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:27 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb dus zo'n Apple USB Adapter, maar er staat niet op dat 'ie geschikt is voor de Touch (wel voor de Shuffle, Nano, Photo en Video) maar ik neem aan van wel toch?
Ow ja, 30 euro voor zo'n ding vind ik best veel trouwens.
Hier een Nederlandse site met plaatjes en info. Let wel in een G4 Mini kan je maximaal 1x 1 GB plaatsen .quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef whoops het volgende:
Over geheugen gesproken, ik zou het geheugen van m'n Mac Mini (PPC) met 512MB wel willen upgraden naar 1 of nog liever 2GB. De verkoper in de lokale Apple reseller zei echter dat ze dat alleen bij officiele apple stores doen, en dat dat aardig wat kost. Heeft er iemand ervaring met het openhalen van een Mac Mini? Ik las op internet dat ik er twee plamuurmessen voor moet gebruiken, ik weet niet of ik dat echt relaxed vind... Iemand tips/tricks?
Oke thnx.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:40 schreef JoMo0 het volgende:
Werkt prima inderdaad.
Het is een topding trouwens
Ja had het over de Touchquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Oke thnx.
Zeker een tof ding, erg klein. Gaat makkelijk mee in de tas.
-edit
Of had je het over de Touch?
Ow ja, 1.1.1 schijnt bijna gekraakt te zijn:
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=8290
Dacht al, er is eigenlijk niks tofs aan een lader, behalve dat ik altijd een USB kabel bij me heb en hij lekker klein is.quote:
oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:54 schreef Daklem het volgende:
Iemand al enig idee wanneer Leopard precies hier in de winkels ligt. Ik kan nergens een release date vinden.
Thanks... Ik denk dat ik het binnenkort maar ga doen... Nu heb ik alleen op T.net pricewatch gezien dat er verschillende soorten DDR SDRAM 3200 zijn, namelijk CL2, CL2.5, CL3 en geheugen zonder deze aanduiding. Zou het wat dat betreft nog wat uitmaken wat ik erin stop? Ik neig er naar om deze zonder aanduiding te kopen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hier een Nederlandse site met plaatjes en info. Let wel in een G4 Mini kan je maximaal 1x 1 GB plaatsen .
er zijn wat mensen druk geweest met het vertalen van de software. En dat heb ik er nu op staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:55 schreef DaFrenk het volgende:
De datum is in het Engels maar de interface Nederlands?
Doe 's linkje pls: ik vond eigenlijk alleen het adressenboek wel nuttig om in NL te hebben, zodat ik niet (061)1113467 oid aan het bellen was.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
er zijn wat mensen druk geweest met het vertalen van de software. En dat heb ik er nu op staan.
Ziet er netjes uit. Een kleine 90% is netjes en goed vertaald
voor DVDs: handbrakequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:58 schreef Tijn het volgende:
Wat gebruiken jullie om video om te zetten voor je iPod?
Ah juist, dat VisualHub werkt niet gekquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
voor DVDs: handbrake
Voor avi, mpeg, e.d.: visualhub
iTunes natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef ook_gek het volgende:
dit stond zo al toen ik hem kreeg. Maar kijk even op http://www.iphoneclub.nl/ op het forum daar staat het met een download linkje.
met welk progje upload jij eigen bel tonen?
Told you so! Disbeliever!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat video kijken op de iPod gaat beter dan ik dachtNet 2 afleveringen van Curb Your Enthusiasm in de trein zitten kijken. Prima hoor
Ja, nu durf ik m'n laptop sowieso de trein niet meer in te nemen, dus ik kan er maar beter aan wennenquote:
Touch of gewone?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nu durf ik m'n laptop sowieso de trein niet meer in te nemen, dus ik kan er maar beter aan wennen
Maar het ging serieus heel goed.
Nog niet binnen..?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook wel weer zin om met m'n iPhone (als die ooit binnen komt) lekker in de trein Heroes ofzo te kijken. Mis dat toch best wel sinds ik m'n iPod Video heb weggedaan.
Is maandag op de post gegaan, en het zou met Express een dag of vijf mogen duren. Zal wel volgende week worden dus, of de douane moet er nog mee bezig gaan...quote:
Dat hoop ik wel, ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:49 schreef Sjoewe het volgende:
En dan heb je een unlockte iPhone?
En qua toetsenbord en 'T9'? Lukt dat ook al?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb de iPhone inmiddels bijna volledig Nederlands en ben zeer, maar dan ook zeer tevreden over dat ding.
Heb je daar links naar guided en howto's van misschien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
T9 heb ik uitgezet; dat heb ik sinds mijn Nokia 8810 niet meer gebruikt. Belangrijkste voor mij was de Nederlandse instelling voor telefoonnummers en dat was uiteindelijk ook zo gepiept. Vanochtend de iPhone een Nederlands uiterlijk gegeven, zodat Calender->Agenda is, Weather->Weer enz.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-nederlands-formaat/quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je daar links naar guided en howto's van misschien?
Mja en bedenk maar hoe dat straks in Nederland wordt. Dan krijg je ook weer van die ongein als twee jarige abo's van 60+ euro per maand als je een iphone wilt, bij zo'n randebielen providers als tmobile oid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:03 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik vind ook dat Apple compleet de plank misslaat door voor dit business model te kiezen. Ik had echt verwacht dat ze een soort Apple-TV houding zouden aannemen tov de iPhone maar tot nu toe blijkt dat niet echt. Ik snap niet waarom ze de iPhone niet gewoon als los device verkopen, zodat je je eigen provider kunt kiezen. Erg veel subsidie lijkt er toch al niet op de iPhone te zitten. En zo spectaculair is visual voicemail nou ook weer niet dat je daar AT&T voor nodig hebt.
280 is wel een enorm puike prijs! 8GB?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En dus kocht ik een iPhone in de VS voor 280 euro, hackte ik dat ding en liet ik mijn T-Mobile sim-only verlengen voor 13 euro per maand![]()
Yup!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
280 is wel een enorm puike prijs! 8GB?
Damn, als ik in de states zat, ging ik zo hard iphones pushenquote:**UNLOCKED IN THIS CASE MEANS THE PHONE CAN BE SETUP TO USE WIFI, IPOD AND SOFTWARE FEATURES WITHOUT GETTING AN AT&T 2 YEAR CONTRACT!!!! TO USE THE IPHONE PHONE FEATURE YOU MUST HAVE AT&T!!!
ik had het hier al gelezen. Kom ik thuis wil ik dat ding open doen..... GEEN FUKING PAPERCLIPquote:
Je kan ook een bankmachtiging afgeven. Heb je geen CC nodig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:25 schreef ook_gek het volgende:
trouwens. Hoe haal jij de album gegevens op. Ik heb een i-tunes shop account. En kan die niet maken want ik heb geen CC
IK WIL ALBUM COVERS
Je moet idd heeeeeeel goed lezen en vooral even contact hebben met de verkoper, zodat alles duidelijk en afgesproken is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
iPhone, 'unlocked' Yeah right...
[..]
Damn, als ik in de states zat, ging ik zo hard iphones pushen
hey dat is top. Want dan kan ik alle album covers downloadenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan ook een bankmachtiging afgeven. Heb je geen CC nodig.
Jawel widgets downloadenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey dat is top. Want dan kan ik alle album covers downloaden
maar er dus geen andere manier om cover dingen te plaatsen in je itunes?
Je kunt ook gewoon afbeeldingen (bv van internet) in iTunes slepen als covers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar er dus geen andere manier om cover dingen te plaatsen in je itunes?
Whehehehe, het "ik wil het, ik wil het, ik wil het!"-effect, dat is de kracht van Applequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu ik die iPod touch heb, en de iphone bij mijn collega gezien heb, wil ik 'm eigenlijk ook wel
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef Jarno het volgende:
Ach, het leuke van gadgets is toch ook dat de aanschaf niet compleet functioneel verantwoord hoeft te zijn? Ik gebruik zo'n ding wel, zit minstens 2 x per week in de trein, maar ik ben geen heavy-user ofzo. Maar ach. Af en toe wat oude gadgets verpatsen Sobchakken, kun je weer eens wat nieuws kopen, prima toch.
doet hij niet bij mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon afbeeldingen (bv van internet) in iTunes slepen als covers.
Tja, dat zie ik Swets nog niet gaan doen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ben van plan te gaan joggen met m'n iPod om zo eindelijk eens van wat overtollige kilo's af te komen. Veel verantwoorder kan het niet, lijkt me zo
daar zijn hele kleine verloop stekkertjes voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Ik luister overigens in de trein nog steeds muziek met mijn iPod Video: ik moet nog een manier vinden om die Sennheiser in mijn iPhone-plug te krijgen. Die Apple koptelefoons irriteren me mateloos.
Je selecteert de liedjes van een album, drukt op appeltje + i, sleept een plaatje van Safari naar het Artwork-vakje en klikt op OK. Voila, alle nummers hebben nu dit plaatje als artwork.quote:
Als je van de kilo's afwilt moet je niet gaan joggen. Maar daar zijn hele andere subfora voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ben van plan te gaan joggen met m'n iPod om zo eindelijk eens van wat overtollige kilo's af te komen. Veel verantwoorder kan het niet, lijkt me zo
http://www.nature.com/nat(...)tab/410539a0_F1.htmlquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:04 schreef Tijn het volgende:
Ja, die moet ik nog hebben. Zal straks 's ff bij de Handyman binnenwippenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar zijn hele kleine verloop stekkertjes voor.
Ja, weet ik veel, ik heb me er nog niet in verdiept ofzo. Maar ik zag mezelf wel een beetje door de straten rennen met m'n iPod opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je van de kilo's afwilt moet je niet gaan joggen. Maar daar zijn hele andere subfora voor.
Ik heb een desk jobquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Niet sporten, gewoon actiever zijn in het dagelijks leven.![]()
uhm ik heb een windows systeemquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je selecteert de liedjes van een album, drukt op appeltje + i, sleept een plaatje van Safari naar het Artwork-vakje en klikt op OK. Voila, alle nummers hebben nu dit plaatje als artwork.
Whehe de eerste paar keer ben je op de straathoek en strompel je terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik heb me er nog niet in verdiept ofzo. Maar ik zag mezelf wel een beetje door de straten rennen met m'n iPod op
Klikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm ik heb een windows systeem![]()
hoe moet ik het dan doen![]()
bron?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef Jarno het volgende:
Battery update voor 15-inch MBP's.
Apple Software Update..quote:
Sprak de vrouw die sinds 2001 niet meer bewogen heeft dan van de bank naar de koelkastquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tja, dat zie ik Swets nog niet gaan doen..![]()
Vind 't wel een goed plan!
Kijk, het idee was er wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb overigens nog zo'n jogging armband voor bij mijn iPod Nano.
Geinstalleerd en nu lijkt 't alsof m'n MBP wil opstijgenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef Jarno het volgende:
Battery update voor 15-inch MBP's.
Sinds ik jou ken ben ik chronisch zwanger..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sprak de vrouw die sinds 2001 niet meer bewogen heeft dan van de bank naar de koelkast
Nee, je krijgt niet elk jaar een nieuwe batterij..quote:
Ja, dan zoek je het zelf maar uitquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm ik heb een windows systeem![]()
hoe moet ik het dan doen![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Sinds ik jou ken ben ik chronisch zwanger..
dat lag dus aan dat inferieure Microsoftquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Geinstalleerd en nu lijkt 't alsof m'n MBP wil opstijgen![]()
... of aan het ontzwangeren.. of zwanger aan het worden..quote:
Het is al geluktquote:
Fijn hè, kun je er eindelijk normaal mee omgaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
Wh00t m'n mbp begint een gebruiksvoorwerp te worden![]()
Tweede kras erbij
Hey, dat is vet nieuwsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sjoewie, misschien voor jou interessant de nieuwe Reason 4.0 is uit, ditmaal ook Universal Binary.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
niet echt mac-gerelateerde vraag (misschien wel een beetje),
hoe komt het dat in Dreamweaver CS3 mijn sneltoetsen (appetje-a, appeltje-c enz) niet werken, terwijl ze in alle anders CS3 programma's wel werken? het is irri om alles steeds te moeten aanklikken...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Je kan zelf sneltoetsen instellen, misschien heb je ze per ongeluk gesloopt?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Die van mij (witte macbook)heeft een redelijk diepe kras in de deksel, ranzig toetsenbord, onduidelijke vlekken op de topcase (ondanks dat die vervangen is vanwege vergeling) en verder een boel mini krasjes op het witte plastic. Beelscherm flikkert af en toe ook als je de adapter erin doet. Maar ik gebruik m dan ook 7 dagen per week volop
quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Deze info is te vinden op de specpage van de iMac op apple.com.
Volgens mij heeft een iMac standaard een slot vrij, dus het is een kwestie van een reepje kopen en erbij gooienKind kan de was doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |