Dat wil Nadia, maar wat doet Dennis?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Als ik Dennix mag geloven gaat Dennix straks los tegen Brian, ijdele hoop?
Ja ik zit altijd in de eerste. Dat is deze ook al is het nummertje verkeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
In welke COS gaan we nu zitten ????
In deze mopquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
In welke COS gaan we nu zitten ????
En het antwoord was: Jij bent mijn manquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef Varen het volgende:
Nadia: je moet doen wat je wil doen, je hoeft met mij geen rekening te houden, ik blijf je vrouwtje
Net zoals pas geleden toen Dennis zei: Ik ga zo naar Brian toe en zeg;" Hey pik, bla bla bla...."quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:04 schreef Meganog het volgende:
Dennis gaat 'de hele zooi kapotbashen'.
Ja ik zag het. Kan je het niet hier naar toe kopieren. Was wel interessant voor de niet streamers. (waar ik er een van ben)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Oke dan zit ik dus nu ook in deze pfffffffff al mijn tiepwerk van net voor niets!
Jij bent zo heerlijk droog vandaagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Jaap: iedereen heeft het over jou! Je moet iets gaan doen.
Misschien vindt Dennis morgen nog een gaatje in zijn agenda. Een knalmomentje ofzo..
http://forum.fok.nl/topic/1081948/1/50#53655938quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef petraa het volgende:
Oke dan zit ik dus nu ook in deze pfffffffff al mijn tiepwerk van net voor niets!
Haar man is een pussy, Brian is bezet.........jammer dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:11 schreef noekje het volgende:
Nadia staat er lekker tussen want wie moet ze nu kiezen, haar man of Brian. Daar komt het dadelijk wel op neer.
Ahh ik heb hem weer gevondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:12 schreef b.a.s. het volgende:
Dan gaan we hier verder! Toch bedankt Prospera!
Edit: Py jij natuurlijk ook![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze dromen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
J: Het wordt een hele mengeling en WIJ komen er met zijn drieen als winnaar uit.
D: Inderdaad
N: Ja inderdaad
Oh please, alsof ie daarop zit te wachten. Selfish bitch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:15 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia gaat geen gezellige dingen meer doen met Luc....
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Jaap: iedereen heeft het over jou! Je moet iets gaan doen.
Misschien vindt Dennis morgen nog een gaatje in zijn agenda. Een knalmomentje ofzo..
Ja daar baal ik vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Dennix wordt wel erg buiten schot gelaten door zijn teammaatjes....
Nadia en Jaap voeren het woord wel voor hem.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |