Gelukkig zijn het uitzonderingen ja. Het is een bepaalde groep.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:27 schreef liefie_ het volgende:
maar die jongens zijn dan toch uitzonderingen? en sorry dat ik het zeg, naar mijn mening zal er wel iets sowieso niet goed zitten als je in een groep een meisje verkracht...
Verkrachting is fout, slecht en strafbaar. Het "uitdaag-excuus"word alleen gebruikt door verkrachters en moraalridders die de slechtoffers de schuld proberen te geven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:19 schreef Emel het volgende:
Dit soort discussies hebben wij (hulpverleners) vaak gevoerd naar aanleiding van de groepsverkrachtingen die hadden plaatsgevonden. Helaas heb ik de artikelen niet meer. Wat ik me er nog van kan herinneren, is dat de meisjes de jongens mogelijk hebben uitgedaagd met hun kleding en gedrag. Verkrachting keur ik niet goed natuurlijk maar de meisjes hebben ook een rol gespeeld met hun gedrag.
De adolescenten krijgen ondere door de media idee dat seks ok is en de ander dat ook wil als hij/zij uitdagend gedrag vertoont.
Tuurlijk is verkrachting slecht en fout (en strafbaar). Uitdagend kleding is geen excuus om aan iemand te zitten! Zoals ik al, gaat het om een bepaalde groep.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Verkrachting is fout, slecht en strafbaar. Het "uitdaag-excuus"word alleen gebruikt door verkrachters en moraalridders die de slechtoffers de schuld proberen te geven.
Je mag geen kort rokje aan want dan word je misschien verkracht = Je mag niks over Mohammed zeggen want dan word je misschien doodgestoken.
sorry hoor maar hier kan ik het gewoon echt echt echt niet mee eens zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:47 schreef sweetgirly het volgende:
Ik snap Emels punt wel, in die zin dat door de media meisjes zich veel vrijer en bloter zijn gaan kleden: het hoort erbij, het is normaal, ze weten niet anders, iedereen of veel doen het, het is een soort vorm van 'jezelf laten zien' -> identiteit ().
Echter, groepsverkrachting zou totaal niet moeten kunnen. En is wellicht ergens ook een product van de al te makkelijke maatschappij. Waar menigeen, dus ook de ontblote, 'feministische' meisjes aan meedoen..maar waar het is losgeslagen.
Groepsverkrachting is in die zin het gevolg van die maatschappij.
Ik zeg ook niet dat groepsverkrachting een excuus is om meiden te verkrachten, integendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:50 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar hier kan ik het gewoon echt echt echt niet mee eens zijn
het lijkt me duidelijk dat verkrachting nog steeds kei hard veroordeeld word in onze maatschappij en onder werlk stom excuus dan ook gewoon niet kan!
ik mag mij kleden zoals ik wil en flirten met wie ik wil en dat geeft niemand het recht om zomaar aan mij te zitten
mensen die dat wel doen daar zit in mijn mening gewoon een steekje bij los
En dus de maatschappij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef liefie_ het volgende:
maar als je het hebt over groepsverkrachtingen heb je het echt over een kleine uitzonderingsgroep die volgens mij geen respect hebben voor alles in hun omgeving en niet alleen niet voor vrouwen of meisjes...
dus of dat iets te maken heeft met emanicipatie en lustobjecten enzovoort? Ik denk het niet... ik denk dat er gewoon iets "mis" is met deze uitzonderingsgroep
dat bedoel ik!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
Van de jonge daders plegen veel jongens delicten als overvallen of inbraken in groepen uit praktisch oogpunt. Met meer personen hebben ze meer kans dat een overtreding lukt. De een kan bijvoorbeeld op de uitkijk staan en de buit kan samen worden gedragen.
Waarom niet aanzitten dan? Ik bedoel, als je mannen de aandacht geeft, doe het dan ook goed. Laat dan gewoon ook niets zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef liefie_ het volgende:
en trouwens... het is toch ook leuk om in iemands ogen te zien dat ze je lichaam wel waarderen
dat wil niet zeggen dat ze er zomaar aan mogen zitten of dat ik onderdanig ben maar dan nog
Ik heb helemaal geen problemen met een relatie met een slet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:27 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet alleen dat een sletterige woman geen kans maakt als relatiemateriaal
Bankiers die belasting mislopen? Je bedoelt de overheid? En je beseft dat als vrouwen meer werken, de mannen minder werken? (emancipatie zorgt ervoor dat mannen meer in het huishouden staan, vrouwen minder).quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:40 schreef Salvad0R het volgende:
Wat ook een geinig weetje is... is dat "emancipatie" voornamelijk is gerealiseerd om twee redenen:
De eerste is belasting. Als de helft van de bevolking (vrouwen) niet werkt... lopen bankiers de helft van de belasting mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |