abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55744856
Denk het niet... de nieuwe burger de "Chicken Gourmet" sloeg wel aan gister bij de klanten Ach ja, nog 4 daagjes en dan is McDonalds Amersfoort Noord +/- 3 weken dicht voor de nieuwbouw en de nieuwe inrichting, 1 februari is die dan weer open

Ow ja, de nieuwe happymeal speel dingen zijn ook wel leuk nu, nu hebben wij twister in de happymeals, toch wel stoer
pi_55747261
was net bij de mc op spl, was wel weer typisch.. Hebben ze een stuk of 6 kassa's, en dan openen ze juist die ene bij welke de pinautomaat niet werkt Ga dan 50cm verder naar links staan, doos! Nu was het weer een ongemeende sorry, gezeik met pasjes etc om de zooi terug te boeken, naar een andere kassa verhuizen, ...
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:45:25 #203
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55750238
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:08 schreef JustinK het volgende:
Komt de chili chicken ooit nog terug?
Dat valt te hopen.
pi_55753068
t wordt tijd dat ze de McBali en McHawaii weer her-introduceren, al dat saaie gedoe tegenwoordig..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_55827798
Iemand de Chicken Gourmet geprobeerd, hoe bevalt die? En wat is de schade?
pi_55828056
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:42 schreef LoggedIn het volgende:
was net bij de mc op spl, was wel weer typisch.. Hebben ze een stuk of 6 kassa's, en dan openen ze juist die ene bij welke de pinautomaat niet werkt Ga dan 50cm verder naar links staan, doos! Nu was het weer een ongemeende sorry, gezeik met pasjes etc om de zooi terug te boeken, naar een andere kassa verhuizen, ...
Als je goedkoop wilt eten moet je niet zeuren over de service van 15 jarige tieners
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_55828107
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Iemand de Chicken Gourmet geprobeerd, hoe bevalt die? En wat is de schade?
Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldens

Ik heb m overigens niet geprobeerd.. Hou niet van bruin brood en volgens collega's leek de saus een beetje op die van de big tasty en die vind ik niet te vreten..
pi_55832415
Ik heb hem wel gehad, was echt lekker! gister hadden wij geen brood meer waardoor ze dus uitverkocht waren, de mensen vonden het niet echt leuk..

Volgens mij zijn ze vandaag weer uitverkocht, weet niet zeker want ze hadden nog heel weinig, laatste dag oude staat van de mcdonalds amersfoort, morgen begind de sloop van de binnenkant
pi_55835988
Vandaag eens naar de mac in Alkmaar geweest, wat ziet mijn oog...zijn ze weer duurder geworden
3,15 voor een losse big mac of qp, medium menu nu naar 5,15

Die paar centen lijken niet veel, maar in 1 á 2 jaar tijd zijn vooral losse burgers flink duurder geworden

Echter was het wel weer even lekker
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_55838141
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:13 schreef nicomart het volgende:

[..]

Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldens

Ik heb m overigens niet geprobeerd.. Hou niet van bruin brood en volgens collega's leek de saus een beetje op die van de big tasty en die vind ik niet te vreten..
Je bedoelt 8 ouderwetse guldens

Maar zo te horen is alles duurder geworden.
pi_55840535
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:51 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Je bedoelt 8 ouderwetse guldens

Maar zo te horen is alles duurder geworden.
mja.. 8 dan Teringduur in ieder geval. Gelukkig krijg ik 50% korting

Maar alles is idd wel duurder. Echt bizar gewoon..
  maandag 7 januari 2008 @ 11:18:17 #212
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_55842786
De Chili Chicken is in Duitsland nog steeds een euro knaller. Heerlijk.
The Most Incredible, Baby
pi_56014993
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:08 schreef JustinK het volgende:
Komt de chili chicken ooit nog terug?
  † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 13:51:37 #214
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_56022958
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb hem wel gehad, was echt lekker! gister hadden wij geen brood meer waardoor ze dus uitverkocht waren, de mensen vonden het niet echt leuk..

Volgens mij zijn ze vandaag weer uitverkocht, weet niet zeker want ze hadden nog heel weinig, laatste dag oude staat van de mcdonalds amersfoort, morgen begind de sloop van de binnenkant
ORLY?

Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
:')
  maandag 14 januari 2008 @ 14:11:50 #215
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56023413
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ORLY?

Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
Amersfoort Noord
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_56046930
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ORLY?

Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uit

Moet ik alles opsommen wat er gaat gesloopt worden?

Nou, komt die hoor... De afgelopen 2 maand zijn ze bezig geweest met het aanbouwen van een groot gedeelte, aan de achterkant een stuk en aan de voorkant en zijkant. Dit word nu dus allemaal bij het gebouw aangenomen. Daarnaast komt er een compleet nieuwe inrichting, nieuwe kassa's, pin automaten, nieuwe keuken en handigheden voor het personeel, een nieuw terras (voor de zomer ja).. Eigenlijk word gewoon alles nieuw en/of verbeterd... Noord is vanaf 1 februari weer open, dan is er een "heropening", zal nog wel in de kranten komen
pi_56050783
waarom vindt iedereen de mac zo lekker? als ik 1x per 2 maanden in de mac kom dan is het omdat ik te veel heb gedronken tijdens 't uitgaan en omdat de mac dan nog als enige vreet toko open is, en zelfs dan vind ik het nog niet lekker :S altijd die kleffe broodjes enzo

waarom kunnen die hamburgers niet gemaakt worden zoals op TV of plaatjes?
pi_56054248
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uit

Moet ik alles opsommen wat er gaat gesloopt worden?

Nou, komt die hoor... De afgelopen 2 maand zijn ze bezig geweest met het aanbouwen van een groot gedeelte, aan de achterkant een stuk en aan de voorkant en zijkant. Dit word nu dus allemaal bij het gebouw aangenomen. Daarnaast komt er een compleet nieuwe inrichting, nieuwe kassa's, pin automaten, nieuwe keuken en handigheden voor het personeel, een nieuw terras (voor de zomer ja).. Eigenlijk word gewoon alles nieuw en/of verbeterd... Noord is vanaf 1 februari weer open, dan is er een "heropening", zal nog wel in de kranten komen
In Holten is de Mc ook net 'vernieuwd' en het ziet er op zich best goed uit. Alleen hebben ze daar volgens mij alleen het zitgedeelte en de kassa aangepakt. De McDrive raampjes bijvoorbeeld zien er echt nog steeds even krakkemikkig uit... zo dom
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56443222
Iemand de worteltjes al op?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:17:26 #220
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_56443302
Vies he?!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 21:25:48 #221
pi_56443523
mijn mckroket, wat doe je

2 hamburgers geven me nog niet het goede gevoel van een lekkere, calorierijke, smaakvolle mcKroket
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:04:18 #222
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56446223
2 hamburgers = 2 euro, 1 McKroket = 1,85 euro (bij ons dan) Ik zie je probleem niet?
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 23:39:56 #223
pi_56447304
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Battlefan het volgende:
2 hamburgers = 2 euro, 1 McKroket = 1,85 euro (bij ons dan) Ik zie je probleem niet?
Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euro

en de rest is ook bagger, kipnuggets en bitterballen
pi_56463670
Wintersport weken komen eraan
pi_56465773
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euro

en de rest is ook bagger, kipnuggets en bitterballen
Ik d8 laat ik die bitterballen eens proberen, maar dat is dus ook voor de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')