abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54051397
Nog mensen die voor de full moon party in oktober gaan? zo ja.. zie je daar!!
pi_54096545
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:07 schreef err het volgende:
Kwam een nette aanbieding tegen, Phuket (periode dec - jan) voor 599 euro - inclusief tickets, alle toeslagen en *** hotel. Kon ik niet laten lopen
Wilde alleen wel wat langer, dus voor 699 zit ik er 17 dagen. Wordt mn 2e keer in Thailand.

Anyways, wil graag naar Koh Chang, en aangezien ik weinig tijd heb vlieg ik af - en aan op Trat vanaf Bangkok (waar ik ook een dagje wil vertoeven) .
Iemand ervaring met 12go en Bangkok air, vliegen ze een beetje op tijd of kan ik er niet van op aan?
Ik ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd waar je die aanbieding vond....
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:50:49 #78
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_54105007
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 21:13 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd waar je die aanbieding vond....
Bex Reizen

maar ik ben bang dat je al te laat bent
pi_54127853
Wow dat is best een mooie prijs, alleen dan martinair naar phuket . Dat is weer minder....
Ik ben net terug van Phuket ik was voordat die 12go toestel crashde opgestegen naar SIngapore.
Op dat moment leek het echt alsof er een wolkbreuk was heb 3 dagen alleen maar dikke regen gehad.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 20:27:51 #80
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54142694
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:55 schreef Richard22 het volgende:
Wow dat is best een mooie prijs, alleen dan martinair naar phuket . Dat is weer minder....
Ik denk ook niet dat ik heel gelukkig zal worden van Martinair in hun 767 met layout 2-4-2, terwijl NORMALE maatschappijen 2-3-2 als zitindeling hebben in de 767.
Deze prijs geeft echter aan dat hun vliegtuigen lang niet volzitten, niet zo verwonderlijk, ze vliegen 1x per week, en waren zeker niet goedkoop in vergelijking met de concurrentie op de route naar Thailand, zelfs KLM had goedkopere tarieven.... En dat met minder flexibiliteit van 1 vlucht per week...

Voordeel is wel dat vanaf Phuket je kunt vliegen met elke zichzelf respecterende (budget)maatschappij in Thailand zodat je gemakkelijk ergens anders heenkunt.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:55:45 #81
44699 err
pi_54161298
ja, ik gebruik die trip dan ook om wat van het land te zien, ik ben niet van plan 14 dagen op Phuket te gaan zitten. Laatste keer dat ik daar was was ik al niet zo onder de indruk, dus ik ga naar Koh Chang.
pi_54175103
Ik heb éé keer met Martinair gevlogen. Dit met een tussenstop bij Abu Dhabi.
pi_54187828
Ik ben met Martinair naar Costa Rica gevolgen, maar ik vond het wel aardig moet ik zeggen. Vooral die Midden-Amerikaanse stewardessen

*vliegt naar Bangkok met Singapore Airlines
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_54209282
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik ben met Martinair naar Costa Rica gevolgen, maar ik vond het wel aardig moet ik zeggen. Vooral die Midden-Amerikaanse stewardessen

*vliegt naar Bangkok met Singapore Airlines
Singapore Airlines is ook wat mij betreft de beste maatschappij, maar aangezien je eerst naar Singapore moet en daarvandaan pas naar BKK ben je al snel zo'n zeventien uur onderweg.
Voor dezelfde prijs zit je op een rechtstreekse vlucht bij Eva Air in de Evergreen klasse, en ben je er in tien uurtjes... Dat heeft dan normaal gesproken toch mijn voorkeur...
If you can’t convince them, confuse them.
  zondag 28 oktober 2007 @ 08:50:00 #85
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54217440
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Abracadabra het volgende:

[..]

Singapore Airlines is ook wat mij betreft de beste maatschappij, maar aangezien je eerst naar Singapore moet en daarvandaan pas naar BKK ben je al snel zo'n zeventien uur onderweg.
Voor dezelfde prijs zit je op een rechtstreekse vlucht bij Eva Air in de Evergreen klasse, en ben je er in tien uurtjes... Dat heeft dan normaal gesproken toch mijn voorkeur...
Eensch.. al heeft dan KLM mijn voorkeur, niet vanwege het geweldige entertainment, maar de vliegtijden, vertrek Amsterdam 20:45 en Bangkok 23:20 zijn wel ideaal.

Aan de andere kant, komende februari vlieg ik van Amsterdam naar Londen, naar Hong Kong, via Singapore naar Bangkok, en vice versa. Tussen Londen en Hong Kong met Oasis Airlines welke vliegt in oude toestellen van Singapore Airlines en ANA, dus met eigen schermpjes in Economy Klasse. Dit vind ik het grootste gemis bij de airlines die nu rechtstreeks van Amsterdam op Bangkok vliegen.

Nog frustrerender is om te vliegen met EL AL, gezien je eerst 4 uur naar Tel Aviv vliegt, en dan vanaf Tel Aviv nog eens 12 uur onderweg bent naar Bangkok. Maar ja, ze moeten via de internationale waterwegen om de Arabische landen heenvliegen....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_54222522
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 08:50 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Nog frustrerender is om te vliegen met EL AL, gezien je eerst 4 uur naar Tel Aviv vliegt, en dan vanaf Tel Aviv nog eens 12 uur onderweg bent naar Bangkok. Maar ja, ze moeten via de internationale waterwegen om de Arabische landen heenvliegen....
Krijg je 's morgens in het vliegtuig wel een interessant religieus schouwspel voor noppes....
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_54269396
Ik ga in februari naar Thailand. We gaan 2 weken, eerste deel naar het noorden naar vermoedelijk Chang Mai. En daarna naar het zuiden. Ik denk naar Ko Chang. Maar niks staat nog vast we zien we waar het schip strand. Hoe zit het met het openbaar vervoer. Kun je gewoon een kaartje kopen osptappen en zien waar je uit komt. Of moet je het meer plannen?
En een auto huren? Is dat aan te raden of niet echt verstandig?
pi_54269429
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:55 schreef err het volgende:
ja, ik gebruik die trip dan ook om wat van het land te zien, ik ben niet van plan 14 dagen op Phuket te gaan zitten. Laatste keer dat ik daar was was ik al niet zo onder de indruk, dus ik ga naar Koh Chang.
Al eens eerder naar Koh Chang geweest? Ben benieuwd waarom je nu die bestemming kiest.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:59:19 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_54271790
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef Noxa het volgende:

Ik ga in februari naar Thailand. We gaan 2 weken, eerste deel naar het noorden naar vermoedelijk Chang Mai. En daarna naar het zuiden. Ik denk naar Ko Chang.

In het zuiden ligt idd ook een eiland dat Koh Chang heet, maar ik denk dat je vanuit het noorden bij Bangkok linksaf wilt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 09:26:38 #90
44699 err
pi_54278514
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 20:08 schreef Noxa het volgende:

[..]

Al eens eerder naar Koh Chang geweest? Ben benieuwd waarom je nu die bestemming kiest.
Nee, nog niet eerder geweest. Wel op Samui, Panghan, Krabi, Phuket en Phi Ph.
Ik wil erheen omdat ik een zwak heb voor tropische eilandjes Met name de scenery daar, en het regenwoud, trekt me aan. Iemand anders merkte al op "waarom naar zandvoort als je al naar noordwijk gaat?" maar het is voor mij meer dan op het strand liggen. Plus, mijn reispartner wil graag Bangkok zien, dus daar blijven we ook een nachtje.

@hierboven, bedankt voor het kaartje
pi_54279571
Thnx voor kaartje. Mijn plan is idd linksaf te slaan bij bangkok. Scheelt een hele rit naar het zuiden daar we maar 2 weken hebben. En ook ik heb een zwak voor tropische stranden en eilandjes. Wit strand, blauwe lucht en zee, briesje en een mooie zonsondergang. Als er een god was had ie het vast zo bedoeld. En wat ik ervan gelezen heb ik Koh Chang wel een geschikte plek daarvoor.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 12:48:20 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_54282105
Voor alle duidelijkheid, het geplaatste kaartje is dus van het andere Koh Chang, in het zuiden.

Zouden er wel eens mensen per ongeluk naar het andere Koh Chang zijn gegaan?
  donderdag 8 november 2007 @ 16:49:07 #93
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_54458870
Greetz from bangkok Eindelijk helder blauwe lucht hiero!

Wie heeft er ervaring met LTU (Duitse maatschappij)?

Ik ben voor het eerst ipv China Air met LTU gevlogen en ik vraag me af hoe de controle (douane) in Duitsland is in verband met het meenemen van enkele horloges en wat merkkleding, uiteraard ontdaan van alle labels... In NL zijn ze er nogal happig op heb ik gemerkt de laatste paar keer, maar met Duitsland geen ervaring...
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  vrijdag 9 november 2007 @ 07:08:29 #94
44629 Skeffie
@ Suzhou, China
pi_54473529
Ik ben in Bangkok van 5 December t/m 10 December.. iemand nog tips voor een schone nette hostel in het centrum?

Wat zijn de must sees buiten Bangkok? Heb er 4 volle dagen te besteden en wil dan ook graag 2 dag tripjes maken.

10 December t/m 15 December PP/Phuket
Some call Flair, "The Dirtiest Player in the Game." Others refer to him as simply "The Nature Boy."
To be the man........ You've got to beat the man, WHOOOOOOOO
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:36:36 #95
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_54474158
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 07:08 schreef Skeffie het volgende:
Ik ben in Bangkok van 5 December t/m 10 December.. iemand nog tips voor een schone nette hostel in het centrum?

Wat zijn de must sees buiten Bangkok? Heb er 4 volle dagen te besteden en wil dan ook graag 2 dag tripjes maken.

10 December t/m 15 December PP/Phuket
Probeer Mangoo Lagoon Placebij Koh San. Erg nette Guesthouse voor zo'n 850 baht per nacht. Zit er nu te internetten. Adres: 30 rambuttri phra athit road Bangkok (+66 (0)2-281-4783 / email: mango_lagoon_place@hotmail.com
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_54523292
Ik ga over een maandje al naar Thailand!! Ontzettend veel zin in!!
Maar.. kheb een vraagje aan mensen die er al zijn geweest... Hoe zijn de wc's daar? Is het overal zo dat er alleen een gat in de grond zit? Dat wil ik graag weten voor Bangkok en de eilanden: Krabi, Ko phi phi, phuket en koh samui. Dat lijkt mij nameijk erg vervelend en ga ik op zoek naar een plastuit o.i.d
  zondag 11 november 2007 @ 12:50:37 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_54523431
WC's zijn in de toeristische plaatsen over het algemeen redelijk, alleen moet je het toiletpapier in een afvalbakje gooien ipv doorspoelen.

23 december verkiezingen.
Bij de vorige verkiezingen was er een alcoholstop van drie dagen.

Lekkere timing, midden in het hoogseizoen.
pi_54523630
Thaise junta
pi_54523655
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:49 schreef Sosa het volgende:
Greetz from bangkok Eindelijk helder blauwe lucht hiero!

Wie heeft er ervaring met LTU (Duitse maatschappij)?

Ik ben voor het eerst ipv China Air met LTU gevlogen en ik vraag me af hoe de controle (douane) in Duitsland is in verband met het meenemen van enkele horloges en wat merkkleding, uiteraard ontdaan van alle labels... In NL zijn ze er nogal happig op heb ik gemerkt de laatste paar keer, maar met Duitsland geen ervaring...
Is wel een redelijk goede maatschappij, kan je vergelijken met China airlines of Eva air. Ik zou zelf persoonlijk met Emirates vliegen.
  zondag 11 november 2007 @ 13:03:59 #100
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_54523715
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:44 schreef Sannelie het volgende:
Ik ga over een maandje al naar Thailand!! Ontzettend veel zin in!!
Maar.. kheb een vraagje aan mensen die er al zijn geweest... Hoe zijn de wc's daar? Is het overal zo dat er alleen een gat in de grond zit? Dat wil ik graag weten voor Bangkok en de eilanden: Krabi, Ko phi phi, phuket en koh samui. Dat lijkt mij nameijk erg vervelend en ga ik op zoek naar een plastuit o.i.d
Op sommige plekken zal je inderdaad toiletten tegenkomen naar Frans model, het zogenaamde hurktoilet, maar eigenlijk is dat op openbare plekken veel hygienischer, omdat je 'niks' aanraakt.
In elk willekeurig guesthouse, hotel welke zich toespitst op toeristen, en dat zijn ze eigenlijk bijna allemaal, zal je een gewoon westers toilet aantreffen.

Ook in de nieuwe shopping malls zal je veelal minimaal 1 westers toilet, maar veel vaker veel meer westerse toiletten aantreffen. (Na het eten van kipnuggets in Maleisië welke niet helemaal goed meer waren heb ik heel veel verschillende toiletten gezien in 3 dagen tijd... (Ook in Thailand omdat ik daarnaartoe vertrok na het nuttigen van die nuggets))
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')