Ik ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd waar je die aanbieding vond....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:07 schreef err het volgende:
Kwam een nette aanbieding tegen, Phuket (periode dec - jan) voor 599 euro - inclusief tickets, alle toeslagen en *** hotel. Kon ik niet laten lopen![]()
Wilde alleen wel wat langer, dus voor 699 zit ik er 17 dagen. Wordt mn 2e keer in Thailand.
Anyways, wil graag naar Koh Chang, en aangezien ik weinig tijd heb vlieg ik af - en aan op Trat vanaf Bangkok (waar ik ook een dagje wil vertoeven) .
Iemand ervaring met 12go en Bangkok air, vliegen ze een beetje op tijd of kan ik er niet van op aan?
Bex Reizenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:13 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best wel heel erg benieuwd waar je die aanbieding vond....![]()
Ik denk ook niet dat ik heel gelukkig zal worden van Martinair in hun 767 met layout 2-4-2, terwijl NORMALE maatschappijen 2-3-2 als zitindeling hebben in de 767.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:55 schreef Richard22 het volgende:
Wow dat is best een mooie prijs, alleen dan martinair naar phuket. Dat is weer minder....
Singapore Airlines is ook wat mij betreft de beste maatschappij, maar aangezien je eerst naar Singapore moet en daarvandaan pas naar BKK ben je al snel zo'n zeventien uur onderweg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:38 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik ben met Martinair naar Costa Rica gevolgen, maar ik vond het wel aardig moet ik zeggen. Vooral die Midden-Amerikaanse stewardessen![]()
*vliegt naar Bangkok met Singapore Airlines![]()
Eensch.. al heeft dan KLM mijn voorkeur, niet vanwege het geweldige entertainment, maar de vliegtijden, vertrek Amsterdam 20:45 en Bangkok 23:20 zijn wel ideaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:26 schreef Abracadabra het volgende:
[..]
Singapore Airlines is ook wat mij betreft de beste maatschappij, maar aangezien je eerst naar Singapore moet en daarvandaan pas naar BKK ben je al snel zo'n zeventien uur onderweg.
Voor dezelfde prijs zit je op een rechtstreekse vlucht bij Eva Air in de Evergreen klasse, en ben je er in tien uurtjes... Dat heeft dan normaal gesproken toch mijn voorkeur...
Krijg je 's morgens in het vliegtuig wel een interessant religieus schouwspel voor noppes....quote:Op zondag 28 oktober 2007 08:50 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Nog frustrerender is om te vliegen met EL AL, gezien je eerst 4 uur naar Tel Aviv vliegt, en dan vanaf Tel Aviv nog eens 12 uur onderweg bent naar Bangkok. Maar ja, ze moeten via de internationale waterwegen om de Arabische landen heenvliegen....
Al eens eerder naar Koh Chang geweest? Ben benieuwd waarom je nu die bestemming kiest.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:55 schreef err het volgende:
ja, ik gebruik die trip dan ook om wat van het land te zien, ik ben niet van plan 14 dagen op Phuket te gaan zitten. Laatste keer dat ik daar was was ik al niet zo onder de indruk, dus ik ga naar Koh Chang.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:06 schreef Noxa het volgende:
Ik ga in februari naar Thailand. We gaan 2 weken, eerste deel naar het noorden naar vermoedelijk Chang Mai. En daarna naar het zuiden. Ik denk naar Ko Chang.
Nee, nog niet eerder geweest. Wel op Samui, Panghan, Krabi, Phuket en Phi Ph.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:08 schreef Noxa het volgende:
[..]
Al eens eerder naar Koh Chang geweest? Ben benieuwd waarom je nu die bestemming kiest.
Probeer Mangoo Lagoon Placebij Koh San. Erg nette Guesthouse voor zo'n 850 baht per nacht. Zit er nu te internetten. Adres: 30 rambuttri phra athit road Bangkok (+66 (0)2-281-4783 / email: mango_lagoon_place@hotmail.comquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:08 schreef Skeffie het volgende:
Ik ben in Bangkok van 5 December t/m 10 December.. iemand nog tips voor een schone nette hostel in het centrum?
Wat zijn de must sees buiten Bangkok? Heb er 4 volle dagen te besteden en wil dan ook graag 2 dag tripjes maken.
10 December t/m 15 December PP/Phuket
Is wel een redelijk goede maatschappij, kan je vergelijken met China airlines of Eva air. Ik zou zelf persoonlijk met Emirates vliegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:49 schreef Sosa het volgende:
Greetz from bangkokEindelijk helder blauwe lucht hiero!
Wie heeft er ervaring met LTU (Duitse maatschappij)?
Ik ben voor het eerst ipv China Air met LTU gevlogen en ik vraag me af hoe de controle (douane) in Duitsland is in verband met het meenemen van enkele horloges en wat merkkleding, uiteraard ontdaan van alle labels... In NL zijn ze er nogal happig op heb ik gemerkt de laatste paar keer, maar met Duitsland geen ervaring...
Op sommige plekken zal je inderdaad toiletten tegenkomen naar Frans model, het zogenaamde hurktoilet, maar eigenlijk is dat op openbare plekken veel hygienischer, omdat je 'niks' aanraakt.quote:Op zondag 11 november 2007 12:44 schreef Sannelie het volgende:
Ik ga over een maandje al naar Thailand!! Ontzettend veel zin in!!
Maar.. kheb een vraagje aan mensen die er al zijn geweest... Hoe zijn de wc's daar? Is het overal zo dat er alleen een gat in de grond zit? Dat wil ik graag weten voor Bangkok en de eilanden: Krabi, Ko phi phi, phuket en koh samui. Dat lijkt mij nameijk erg vervelend en ga ik op zoek naar een plastuit o.i.d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |