rond de 30 gradenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:36 schreef Sander170 het volgende:
In Nederland is het een beetje frisjes buiten maar niet echt koud, het is nu zo'n 13 graden!
En de temperatuur bij jou is?
lekker vervelendquote:Op woensdag 3 oktober 2007 03:39 schreef eer-ik het volgende:
still can't sleep god damnit.
quote:
Mjah, ik kon de slaap niet echt vattenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Lekker wakker worden: Een uur lang jezelf omdraaien voor je opstaat, dan een keer beneden slenteren om koffie te halen en daarna met Zero 7 een beetje fokken
BrandXquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
dag allemaal, ook eindelijk jullie nest uitgero(l)t?
en wat is Zero 7
Wat heb jij een lui levenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Lekker wakker worden: Een uur lang jezelf omdraaien voor je opstaat, dan een keer beneden slenteren om koffie te halen en daarna met Zero 7 een beetje fokken
Ik gebruik thuis nog altijd 6.0quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nero
Sindsdat zij overgegaan zijn naar 7 (en 8), is 't een baggerprogramma geworden
alcohol wil ik ook nog wel eens tot mij nemen jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik gebruik thuis nog altijd 6.0
naast Decrypter, Shrinker en Alcohol
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
alcohol wil ik ook nog wel eens tot mij nemen ja![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nero
Sindsdat zij overgegaan zijn naar 7 (en 8), is 't een baggerprogramma geworden
Zero 7 is trip-hop of chillout zoals het ook wel wordt genoemd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:51 schreef BrandX het volgende:
dag allemaal, ook eindelijk jullie nest uitgero(l)t?
en wat is Zero 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |