adios!
ik zat (dacht ik) in arquus 5 (de nieuwste)
mooi zwembad/ mooie kamer / koelkast / oven
erg bot ja
quote:was dat niet met die 2 kersen ??? Ben daar toen ook geweest
Op dinsdag 19 februari 2002 00:20 schreef Vision het volgende:
zeker een keer naar de Pacha (of heette 't La Playa) gaan.
supertentttttttttttttt!!!!!
zeer gezellig, je moet er niet gaan zuipen want dat is daar stervensduur
quote:salou ging bij mij juist niet om zuipen.. ben maar 1 keer dronken geweest.. ik ging er heen omdat je er overdag heerlijk kan relaxen in de zon, en savonds goed(koop) kan eten en daarna naar heel gezellige/goede discotheken kan gaan om relaxt te feesten!!!
Op dinsdag 19 februari 2002 00:30 schreef Dionysus1975 het volgende:
ECHT geen salou of lloret de mar. Als ik op vakantie ga wil ik toch graag ook iets aan de vakantie hebben maar ook de omgeving waar ik zit. Als ik bier wil zuipen kan ik ook thuis een krat open trekken. Maar ik ga echt niet op vakantie om juist te gaan zuipen.
quote:Ik heb precies dezelfde mening als Stranger. Vond trouwens ook dat 1x genoeg is, maar ik heb af en toe toch wel reuze zin. Lekker relaxed om 1 uur 's nachts beslissen of je uberhaupt nog uitgaat.
Op dinsdag 19 februari 2002 14:35 schreef Stranger het volgende:[..]
salou ging bij mij juist niet om zuipen.. ben maar 1 keer dronken geweest.. ik ging er heen omdat je er overdag heerlijk kan relaxen in de zon, en savonds goed(koop) kan eten en daarna naar heel gezellige/goede discotheken kan gaan om relaxt te feesten!!!
als je mee gaat op excursies heb je ook wat aan je vakantie.. ik ben een dag naar barcelona gegaan, heb een dag gecanyont, en er waren nog wel meer dingen maar ik ging voor het relaxen duss...
En er is een 'verborgen' baaitje niet ver van Salou waar bijna niemand komt. Heerlijk, ziet er mooi uit en er staat een bamboehut waar je drinken kan kopen.
Zeker naar de pacha gaan....vooral de schuim en hollandparty zijn daar kewl...en ook de sexynight in de snoopys is lagguh
We hadden alleen niet door dat het maar een avond was, dus ons bericht dat Croc's een homobar was ging als een lopend vuurtje door Salou. Iedereen dacht het opeens, echt raar hoe snel dat kan gaan
quote:Voor het lekkere weer, de gezelligheid, het mooie strand en het lekkere uitgaansleven misschien?
Op vrijdag 01 maart 2002 16:12 schreef lauraEM500 het volgende:half nederland gaat naar de spaanse kust, mij niet gezien, als ik naar het buitenland ga wil ik geen friet van piet tegenkomen!
weet niet hoor, maar waar ga je dan nog voor op vakantie? ga dan naar scheveningen op het strand liggen ofzo, kost veel minder, en ook nederlanders in overvloed.
Als je zelf eens een keer naar Spanje op vakantie gaat dan weet je misschien waar ik het over heb.
Laura
anyway, wat laura zegt kan ik het niet helemaal mee eens zijn..
ok, het is maar net wat je er zelf van maakt.. ik vermaak me overal wel... alleen met de vakantie naar spanje heb je toch het "vakantie-gevoel" snap je? ff relaxen, niemand om rekening mee te houden (behalve me vrienden dan).. GEEN SCHOOL! mooi weer etc.
niet dat ik de hele vakantie dronken ben en op het strand lig, want in lloret gingen we ook naar barcelona, waterworld etc.
(EDIT:)
laura, misschien is het de leeftijd je bent al een stukje ouder
(just kidding)
Maar zelfs de grootste costa-haters kunnen er wat leuks van maken. Zijn genoeg rustige strandjes naast Salou, en mooie bezienswaardigheden in de buurt.
i have spoken
quote:Moest je daar 1 week , 4 uur en 58 minuten over nadenken?
Op maandag 11 maart 2002 20:52 schreef cs-Blade het volgende:
of hete kussen uit FOK![]()
EN natuurlijk Pascha's die enorme disco in the middle of freaking nowhere , ERUG goed te doen...
-END-
quote:Een grote waterton met tuin eromheen
Op vrijdag 15 maart 2002 00:14 schreef GuaRRand het volgende:
EN natuurlijk Pascha's die enorme disco in the middle of freaking nowhere, ERUG goed te doen...
en die engelse tent genaamd Kiss, vond ik ook zwaar relaxed.
weet nog niet of ik dit jaar weer ga, zit er wel over te denken... ben er nog niet over uit
quote:Ik ook.
Op donderdag 21 maart 2002 10:29 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke gaat op 29 juli 10 dagen
maar dan voor 14 dagen.
Ben wel benieuwd of het veel verschilt van Lloret, daar heb ik echt een wereldtijd gehad
quote:Tis wat minder druk (ligt er ook aan in welke periode je gaat), en er zijn wat meer gezinnetjes en zo...
Op donderdag 21 maart 2002 12:09 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
* DaLoeNaTiK ook.maar dan voor 14 dagen.
Ben wel benieuwd of het veel verschilt van Lloret, daar heb ik echt een wereldtijd gehad
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Tis wat minder druk (ligt er ook aan in welke periode je gaat
Overigens viel dat de eerste week wel mee, de tweede week kon je echt zien dat het hoogseizoen was begonnen.
(ik ging 17 dagen, vertrok op 10 juli)
quote:10 juli kwam er aan in Salou vorig jaar en toen was het inderdaad lekker rustig, week erop werd het al drukker.
Op donderdag 21 maart 2002 14:16 schreef Robino het volgende:[..]
Minder druk? Dan hoef ik echt niet naar lloret, ik vond Salou een ware mierenhoop.
Overigens viel dat de eerste week wel mee, de tweede week kon je echt zien dat het hoogseizoen was begonnen.
(ik ging 17 dagen, vertrok op 10 juli)
Gaat er dan niemand meer naar Salou??
Nou ja, het gem. fok volk is hier ook te oud voor
quote:vliegtuig is vele malen relaxter!
Op vrijdag 05 april 2002 21:31 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
Eeehm nee wel met PeterLanghout
quote:Jawel hoor... ik ga ook naar Salou! Met GoGo tours, maar met het vliegtuig i.p.v. de bus
*schopt dit topic omhoog*Gaat er dan niemand meer naar Salou??
quote:Whoehahahahaha, ik ga er al langer heen dan jij leeft waarschijnlijk, en over drie weken ben ik er weer.
Op donderdag 09 mei 2002 15:12 schreef Fliepke het volgende:
* spookvrouw is wel zo slim om er niet gelijktijdig met de jeugd te zitten, gedragen is nl. voor de meesten een moeilijk punt
Maar ieder geval fijne vakantie!
WEL EEN WAARSCHUWING
Er wordt in de hoek van Snoopy's, Crocs, etc. 's nachts zwaar gedeald door een groep raddraaiers waarbij geweld (vuurwapens) niet wordt geschuwd. Dit betekent ook dat de Guardia en lokale politie regelmatig voorbij komt.
Pas op dat jullie niet in de problemen komen. De bevolking is nl. het gerellebel aardig zat.
quote:Heel leuk dat je je zo beter voelt als "de jeugd", maar wat bedoel je met je niet kunnen gedragen?
Op maandag 13 mei 2002 13:02 schreef spookvrouw het volgende:[..]
Whoehahahahaha, ik ga er al langer heen dan jij leeft waarschijnlijk, en over drie weken ben ik er weer.
* spookvrouw is wel zo slim om er niet gelijktijdig met de jeugd te zitten, gedragen is nl. voor de meesten een moeilijk punt
Maar ieder geval fijne vakantie!
Veel plezier !
Stifler
Ik ben vorig jaar naar ZAKYNTHOS geweest, hartsikke leuk Grieks eiland, Salou sucks! Daar zitten de echte lekkere jongens. Damn!
En als je gewoon graag een lekkere Nederlandse Chick wilt scoren, kun je beter naar Renesse gaan. Dat scheelt jou ook weer een hoop reisgeld!
quote:Jawel hoor en men is er zo enthousiast over dat men spontaan nieuwe topics opent en ook in andere fora info halen.
Op donderdag 09 mei 2002 15:12 schreef Fliepke het volgende:
quote:Allang gedaan
Op zondag 02 juni 2002 13:30 schreef dutchie het volgende:[..]
Jawel hoor en men is er zo enthousiast over dat men spontaan nieuwe topics opent en ook in andere fora info halen.
![]()
Deze zijn inmiddels gesloten, maar wel leuk om even door te lezen:
prijzen uitgaan in Salou?
Salou (prijzen, uitgaansgelegenheden etc.)
ik ga dus (nogmaals) 1 Juli, gelijk na me tentamens
meer mensen in de periode 1 - 10 juli daar?
quote:Dat hoorde ik vorig jaar ook en ons hotel zat zowat op die hoek. Ik vond het allemaal wel meevallen, als je je niet te erg misdraagd komt het allemaal wel goed volges my.
Op maandag 13 mei 2002 13:02 schreef spookvrouw het volgende:[..]
WEL EEN WAARSCHUWING
Er wordt in de hoek van Snoopy's, Crocs, etc. 's nachts zwaar gedeald door een groep raddraaiers waarbij geweld (vuurwapens) niet wordt geschuwd. Dit betekent ook dat de Guardia en lokale politie regelmatig voorbij komt.Pas op dat jullie niet in de problemen komen. De bevolking is nl. het gerellebel aardig zat.
quote:Ach ...dat jij nou alleen op vakantie gaat om flink te batsen is jou probleem denk ik. Ik ga gewoon naar spanje om te feesten en dat gaat daar gewoon erg goed
Op vrijdag 31 mei 2002 10:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat origineel zeg, naar Salou.Ik ben vorig jaar naar ZAKYNTHOS geweest, hartsikke leuk Grieks eiland, Salou sucks! Daar zitten de echte lekkere jongens. Damn!
En als je gewoon graag een lekkere Nederlandse Chick wilt scoren, kun je beter naar Renesse gaan. Dat scheelt jou ook weer een hoop reisgeld!
quote:exactly!!!
Op maandag 03 juni 2002 14:21 schreef TooMieTJUH het volgende:[..]
Ach ...dat jij nou alleen op vakantie gaat om flink te batsen is jou probleem denk ik. Ik ga gewoon naar spanje om te feesten en dat gaat daar gewoon erg goed
Dan word Lloret opeens een stuk minder leuk
"Hello, where are you from?"
"ok, that's nice"
"wanna fuck?!"
is de drukte dan alweer over zijn top heen?
-edit-
Niet dus.
Deze nieuwbie modjes waren de grote verschillende tussen de plaatsen vergeten. Dit wordt nu het centrale Salou topic.
Het volgende topic is wel op slot: Kga naar Salou en ik neem mee ...
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-09-2002 23:05]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |