Jullie hadden eigenlijk een hele mooie dame moeten uitzoeken voor hem... Hoewel... Dat werkt dan weer opwindend natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha rudy wordt al voor homo uitgemaakt op de sms
En zo hoort hetquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:36 schreef moveyourass-kevin het volgende:
haha rudy wordt al voor homo uitgemaakt op de sms
Dit nummer past daar iig wél bij!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jullie hadden eigenlijk een hele mooie dame moeten uitzoeken voor hem... Hoewel... Dat werkt dan weer opwindend natuurlijk...
Geef mij zo`n baanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef Sirolf het volgende:
En dan te bedenken dat Rudy hier nog voor betaald wordt ook...
Die kwam even door het beeld... Geeft die ook massages?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jullie hadden eigenlijk een hele mooie dame moeten uitzoeken voor hem... Hoewel... Dat werkt dan weer opwindend natuurlijk...
Welluk? Joss Stonequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die morgen in de studio zijn: delete dat 'super'nummer ff uit die muziekcomputer.
Meer dan eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef MutZ het volgende:
En zo hoort het
Over dat in slaap vallen tijdens een massage... Been there, done that
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij waren al jaloers dat hij gemasseerd zou worden, dus hebben we hem die mooie masseuse niet gegund
Deze komt zo uit een Mentos-reclame gewandeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wij waren al jaloers dat hij gemasseerd zou worden, dus hebben we hem die mooie masseuse niet gegund
zooo, hoort het!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:45 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is dat dezelfde knakker als van de JCB song? klinkt wel goed dit !quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef Sirolf het volgende:
Torn On The Platform! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wat ik zei!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Robyn![]()
Aardige dame in de stu stu studio
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die kwam even door het beeld... Geeft die ook massages?![]()
Nee, zelfde gast als van Spit At Stars.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
is dat dezelfde knakker als van de JCB song? klinkt wel goed dit !
Komt vast wel een keer langsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kunnen we die ouwe volgende week aanvragen:
Show me love
of
Don`t stop the music
![]()
Ah! daar ken ik 'm dus vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, zelfde gast als van Spit At Stars.
Jack Peñate dus.
Ik vond ze leuk (qua uiterlijk) tijdens de clip: Don`t stop the music!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef -Hans- het volgende:
![]()
[..]
Komt vast wel een keer langs![]()
Clip al gezien? ze is wel wat dikker en ouder geworden en dat haar.... pffff 't ziet er niet uit (liedje is wel tof!)
[..]
Ah! daar ken ik 'm dus van![]()
aaaaaaaaah wat mooi![]()
[afbeelding]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bones!!!![]()
Viel mij ook al op idd, dat haar ziet er écht NIET uit!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef -Hans- het volgende:
![]()
[..]
Komt vast wel een keer langs![]()
Clip al gezien? ze is wel wat dikker en ouder geworden en dat haar.... pffff 't ziet er niet uit (liedje is wel tof!)
Mja, als je goed nadenkt kan je bij bijna alle platen wel een link verzinnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alle platen lijken opeens erg toepasselijk, terwijl ik ze daar toch niet echt op uitgezocht had
Die schoenen vielen mij meer op. Dat kapsel ken ik al van een collega....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij ook al op idd, dat haar ziet er écht NIET uit!![]()
uuhhm zal die zo even checken!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vond ze leuk (qua uiterlijk) tijdens de clip: Don`t stop the music!![]()
Killers![]()
En dan hebben we het nog niet eens over haar kleding gehad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Viel mij ook al op idd, dat haar ziet er écht NIET uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |