Goede avond!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
Zolang ze maar niet vandaag de studio af laten brandenquote:
Cool.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we hebben nog wierook, een masseur en straks een voetenbad
Dan kunnen jullie niet meer heen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet vandaag de studio af laten branden
Zorg ajb dat het neit te veel gaat roken want anders gaat het alarm af op de gang en voor je het weet staat de brandweer op de stoep! (weten ze alles van bij het Ek-stra weekend)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we hebben nog wierook, een masseur en straks een voetenbad
Stond de brandweer een keer op de stoep?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zorg ajb dat het neit te veel gaat roken want anders gaat het alarm af op de gang en voor je het weet staat de brandweer op de stoep! (weten ze alles van bij het Ek-stra weekend)
Geen idee joh! was een paar uitzendingen terug (je kon Lowlands kaarten winnen ofzo).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Stond de brandweer een keer op de stoep?
Is dat ergens terug te luisteren?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee joh! was een paar uitzendingen terug (je kon Lowlands kaarten winnen ofzo).
Brandweer wijst jongeman op zijn verantwoordelijkheden.![]()
[afbeelding]
Gelukkig nog nooit zelf gehad, wel eens gevoeld op een pols...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb ook eens hartpilen gehad... En ik beaam wat Rudy zegt, daar schrik je wel van idd.![]()
Ik kan je nu heel erg jaloers gaan maken dat er al eentje beloofd is aan mij morgen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik zou ook wel een massage willen![]()
Hij ligt er iig wel relaxed bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tof van de screendumps. post maar volop, want ik ben mn fotocamera vergeten dus dan kan ik die plaatjes achteraf weer op onze site zetten
Ik (schijn) heel goed te kunnen masseren. Maar ik krijg ze nooit terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik kan je nu heel erg jaloers gaan maken dat er al eentje beloofd is aan mij morgen...![]()
Te veel hooi op je vork en stress kan veel met een mensch doen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit zelf gehad, wel eens gevoeld op een pols...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Rudy maakt zich klaar om op het bed te stappen
[afbeelding]
En ja hoor, radio maken vanaf een massagebed is een feit!
[afbeelding]
Ik vind die remix ook lekker inderdaad. Die andere versie iets te veel gehoord....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Goede remix is dit !![]()
Komt goed Kevin. Misschien dat anderen ook nog wat caps willen maken?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:22 schreef MutZ het volgende:
Ik kan je nu heel erg jaloers gaan maken dat er al eentje beloofd is aan mij morgen...![]()
Heb je het toch niet goed geregeld...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik (schijn) heel goed te kunnen masseren. Maar ik krijg ze nooit terug.![]()
Die situatie was nog wat complexer, want het gebeurde veel vaker en hij had zelfs een automatische defibrilator... Moet eerlijk bekennen dat ik hem wel kneep toen, want dat ding doet het maar 10 keer, daarna is het gewoon een hartstilstand en dus reanimatie... Gelukkig kwam de ambulance toen die het 9 keer gedaan had en kon ik het overdragen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Te veel hooi op je vork en stress kan veel met een mensch doen...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |