v diepen heeft zijn zakken flink gevuld,quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef -Hans- het volgende:
James Brown is dead
Wessel van Diepen!
Wat fout dit(maar ik sta hier wel te springen door de kamer
)
Absoluutquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
[..]
v diepen heeft zijn zakken flink gevuld,
u got mailquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn collega kwam vorige week ineens met z`n mega mega foon het kantoor binnen.... En dan met het alarm aan!![]()
[afbeelding]
Dat denk hoop jequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee
gewoon een avondje geen cams moet kunnen
Ik hoop er morgen een voor mezelf te kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Weet iemand hoe ik aan een MetMichiel badeend kom?![]()
Ik hoop het ook, ik had gebeld en ik schrok dat er iemand aan de lijn kwam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Glacier het volgende:
* Glacier hoopt dat zijn request nog voorbij gaat komen
Meedoen aan de popquiz.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Popkwis!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Toch wel even erbij verteld dat je van FOK! was toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik had gebeld en ik schrok dat er iemand aan de lijn kwam.
Ik had al heel vaak gebeld, maar ik kreeg nooit iemand aan de lijn,
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch wel even erbij verteld dat je van FOK! was toch?
Heb ik ook gedaan vanavond, maar met nog maar ruimte voor één nummer betwijfel ik of die nog langs gaat komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb Sonny J (weer) aangevraagd,
Hij komt niet meer, straks komt Underworld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan vanavond, maar met nog maar ruimte voor één nummer betwijfel ik of die nog langs gaat komen
[edit[Of heb ik net door het telefoontje dat ik kreeg de aankondiging gemist?[/edit]
De BSB-request kwam toch niet van jou, he?!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:38 schreef Glacier het volgende:
* Glacier hoopt dat zijn request nog voorbij gaat komen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De BSB-request kwam toch niet van jou, he?!![]()
Nee johquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
De BSB-request kwam toch niet van jou, he?!![]()
Die zin moet je niet uit de context halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
ik moet het doen MetMichiel op de radio!
wtf is dat voor een smileyquote:
Gelukkig dat het REM was en niet de BSB'squote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:03 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die zin moet je niet uit de context halen
Een kruising tussenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi hoi!
Moet er wel een beetje aan wennenquote:
quote:The Killers - Bones
M.I.A. - Jimmy
Forum Opties | |