Ik luister KX radioquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:58 schreef Toad het volgende:
Ik wacht nog even op Annemiek!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef Toad het volgende:Annemiek! Als je morgen ook bij de MetMichiel meet wil zijn mag je wel mee als mijn introducé.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:04 schreef Toad het volgende:Annemiek! Als je morgen ook bij de MetMichiel meet wil zijn mag je wel mee als mijn introducé.
Kom je vanavond tussen 19.00 en 22.00 ook even naar Mèt Michiel ??quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:27 schreef annemic het volgende:
joehoe!
Sta jij niet op de blacklist dan?quote:
Goedenavondnochtendniddagneetochnavond!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:27 schreef annemic het volgende:
joehoe!
Neuhquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sta jij niet op de blacklist dan?
Doe mijn best okquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:50 schreef rubbereend het volgende:
wie kan er bij die meet vanavond een eend scoren voor mij?
ik zal ff via dit topic mee helpenquote:
Technisch gezien ben ik alweer toe aan mijn 2e eend, het metmichiel logo is er al helemaal afgesleten. Maar ik gun het jou wel meer, want je hebt er nog geenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zal ff via dit topic mee helpen![]()
ik wil zoveel mogelijk eendenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik alweer toe aan mijn 2e eend, het metmichiel logo is er al helemaal afgesleten. Maar ik gun het jou wel meer, want je hebt er nog geen
Maar een badeendsleutelhanger zou niet mis zijn.
Ja wij gaan erheen idd..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 02:34 schreef annemic het volgende:
Komen jullie morgen allemaal naar michiel?? Cool! Beter dan dan 's ochtends, dan gaan er hier RARE dingen gebeuren..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |