Ik vind het een erg mooie foto, maar bij die bewerking is iets te enthousiast gebruik gemaakt van de sharpening tool naar mijn idee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:57 schreef M42 het volgende:
[..]
Mooie foto, ik ben zo vrij geweest om hem te bewerken
bewerkt
[ afbeelding ]
onbewerkt
[ afbeelding ]
Oeh! Een bekende foto! Maar een erg mooie!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:08 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Ik vind het een erg mooie foto, maar bij die bewerking is iets te enthousiast gebruik gemaakt van de sharpening tool naar mijn idee.
Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
die brug ook echt Japans he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Kan je hem nogmaals maken maar dan 5 cm meer naar rechts? dan krijg je 5 punten van me.
Dat lijken verdacht veel op Japanse bloemen...
De ZW/W imo is het mooistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:35 schreef Gaoxing het volgende:
Dizer: tnx! Die zw/w dan maar? De anderen kunnen niet bekoren?
Wat een ontzettend mooie kleurenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:36 schreef Vliegvrager het volgende:
Was het thema nou 'bloemen' deze maand?
[ afbeelding ]
1 is subliemquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef pauld het volgende:
Na alle enthousiaste reacties vanavond deze ingestuurd:
[ afbeelding ]
Maar begin ineens te twijfelen of één van deze twee niet beter is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste twee geven mijn zomergevoel beter weer.... Twijfel twijfel twijfel
Wow.......quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
Terug!
ik denk dat dit 1 van de mooiste is. De moeder van vrienden aldaar:
[ afbeelding ]
Een mooie foto van een prachtig oud vrouwtje, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet echt een vakantiefoto (buiten het feit dat je hem op vakantie gemaakt hebt).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
Terug!
ik denk dat dit 1 van de mooiste is. De moeder van vrienden aldaar:
[ afbeelding ]
ik ben weg van die eerste!! Heb meteen het gevoel aan boord van een bootje te liggen vlak voor een klein eilandje.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:52 schreef BlueCurl het volgende:
ben benieuwd wat jullie vinden:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Die eerste is erg goed, zie m zo in een reisfolder staan. Maar waarom is je horizon hol?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:52 schreef BlueCurl het volgende:
ben benieuwd wat jullie vinden:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Ja lastig. die tweede is leuk, maar iets teveel gecropped imo. Standpunt is goed. Bij de laatste misschien minder achtergrond, dat leidt af van het onderwerp. Dus hou het maar op de eerstequote:Op maandag 22 oktober 2007 23:09 schreef pauld het volgende:
Na alle enthousiaste reacties vanavond deze ingestuurd:
[ afbeelding ]
Maar begin ineens te twijfelen of één van deze twee niet beter is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste twee geven mijn zomergevoel beter weer.... Twijfel twijfel twijfel
objectief.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die eerste is erg goed, zie m zo in een reisfolder staan. Maar waarom is je horizon hol?
lensje met groot bereik. lekker om niet te wisselen van lenzen maar irritant met vervorming! d8 ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die eerste is erg goed, zie m zo in een reisfolder staan. Maar waarom is je horizon hol?
grmbl... nu weer welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:21 schreef prupke het volgende:
ik zie kruisjes Re....
Error
Item not found.
Back to the Gallery
De tweedequote:
ik zou voor 2 gaan bij jouquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:36 schreef Schanulleke het volgende:
#2 voor mij al is 1 ook erg mooi. 2 is meer vakantie...
En bij mij, 1,2 of 3?
#3 (zonder de auto roodgekleurd) of #4quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:21 schreef pirke het volgende:
Hmm, ik twijfel nog, iemand een mening?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |