Hulde omdat hij mijn vermoedens van het gemiddelde IQ van zo'n Arenalulletje doet bevestigen.quote:
Jij voelt je hierdoor bedreigt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Teringlijer met je k**k*r PSV. Ze gaan vanavond toch verliezen tyfusboertje. AJAX AJAX AJA
Bestaat er zoiets als aangifte doen bij de politie voor telefonische bedreiging ?!?
Je hebt het SMS'je wel verdiend zeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hulde omdat hij mijn vermoedens van het gemiddelde IQ van zo'n Arenalulletje doet bevestigen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:56 schreef McFearless het volgende:
Je als Ajax-supporter druk gaan maken om PSV. Uiterst sad.
dat dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Boeiend. Wees blij dat iemand zoveel om je geeft dat-ie zelfs voor zoiets onbenulligs beltegoed verpoept.
Dat mag dus niet hé?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wil niet opnaaien ofzo hoormaar zet gewoon zn nummer hier op FOK!
Misschien krijgt ie er wel spijt van
Ja want die gast die dat kansloze smsje stuurde staat symbool voor alle ajacieden natuurlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:58 schreef Eamon het volgende:
PSV speelt vanavond Champions League, Ajax Donderdag Uefa-cup. Do I need to say more? Het is tijd dat jullie Ajacieden weer eens met beide benen op de grond komen, want volgens mij hebben jullie op het moment niet heel veel recht van spreken. Opgelost, slotje
Het gaat mij om de houding van het grootste deel van julile Ajacieden. De resultaten zijn er de afgelopen jaren niet echt naar om Ajax op zo'n voetstuk te plaatsen, jullie leiden een beetje aan grootheidswaanzin als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja want die gast die dat kansloze smsje stuurde staat symbool voor alle ajacieden natuurlijk![]()
Onder leiding van Chuck Norris himselfquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:_! Sure
De FOK police regelt dit wel ff dan_ !
Leuk ja, terugkijken naar vroeger, helaas moet je het nu doen met een matige kliek spelers. En Chivu, slimme kaarten pakte hij weer!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:16 schreef Red_85 het volgende:
tjah, doet Ajax het zelf niet dan doen de door Ons opgeleide voetballers het wel, die kutboeren verslaan!
Zlatan, Chivu en Maxwell blijven helden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |