het is iig geen hardstyle, en dit is het hardstyle topicquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef Blackopc het volgende:
Heeft iemand van jullie enig idee welk nummer of wat voor muziekstyle er in deze mix gebruikt wordt rond 04:10?
http://nl.youtube.com/watch?v=Eaw7mjWnS6E
Ik vind dat namelijk erg goed klinken alleen weet ik niet waar ik op moet zoeken (hardcore, speedcore of terror bijvoorbeeld) of welke dj dit soort platen maakt.

Dat is hardcore maar al sla je me dood, ik zou je de naam van dat nummer niet kunnen geven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef Blackopc het volgende:
Heeft iemand van jullie enig idee welk nummer of wat voor muziekstyle er in deze mix gebruikt wordt rond 04:10?
http://nl.youtube.com/watch?v=Eaw7mjWnS6E
Ik vind dat namelijk erg goed klinken alleen weet ik niet waar ik op moet zoeken (hardcore, speedcore of terror bijvoorbeeld) of welke dj dit soort platen maakt.
Stunned Guysquote:2e ?? - Raise cain

quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
was dit al duidelijk voor iedereen

helemaal niksquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat doe je dit weekend?
Mijn programma:
Vrijdag Time out ; Jones, D-Block & S-Te-Fan
zaterdag Zalinaz: A-Lusion, Jones,Pulse, Josh & wesz

reset,trillogy en dan bijna qlimaxquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik doe ook niks![]()
weekend daarna showtek, weekend daarna heeeeeeeeeeeel miss thrillogy

Wordt redelijk druk bij showtek in Outland.....is nog niet zeker of ik en mijn vriendin erheen gaan, maar we hebben al 3 slaapplaatsen aangeboden gekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik doe ook niks![]()
weekend daarna showtek, weekend daarna heeeeeeeeeeeel miss thrillogy

Iets mis met dat nummer?quote:

quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:19 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
I'm a raver was al gereleased voordat Hakkuhbar met Gabbertje kwam hoor
Haha wist ik niet.. Dacht dat die later kwam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet me nog een vaag nummer te binnen nu: Bananana ofzo.. Dat nummer ging ook nergens over.

Technoheadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:24 schreef RemcoW85 het volgende:
Schiet me nog een vaag nummer te binnen nu: Bananana ofzo.. Dat nummer ging ook nergens over.

4 is Nosferatu & Endymion - Stay focussed!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
het is iig geen hardstyle, en dit is het hardstyle topicik luister het wel ff. Shit was een slechte mix
tracklist:
1e promo - don't speak
2e ?? - Raise cain
3e angerfist -dance with the wolves
4e: dat is dus diegene die je zocht, ken m wel, maar weet de titel er ff niet bij.
Wat je zoekt is iig gewoon mainstream hardcore, (het is geen speedcore of terror enzo)
dus zoek op paul elstak, neophyte, angerfist, beetje de standaard namen

DJ Acti vs DJ Mani - Vet hard kan ook bij de filmsampledingesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De OP is weer een klein beetje bijgewerkt en is te vinden onder deze link

hoor je aan het begin ook al een keerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef CrustyClown het volgende:
Het word al wat later voor mij. Maar was net een mapje met losse nummertjes aan het luisteren.
En bij de noisecontrollers - Give you bassline rond 2.20 zegt die stem dan F*CK Scantraxxx ???

Ik open wel het nieuwe topic, kan ik ' m zelf morgen op m' n stage ff wijzignquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
DJ Acti vs DJ Mani - Vet hard kan ook bij de filmsampledinges![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |