nu nog steedsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Bioo het volgende:
En dan nog iets, HardCentral forum geeft een leuke error.
inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Een aantal van juillie is natuurlijk helemaal "into" de nieuwe hardstyle en zullen deze tracks hogere punten krijgen dan de oudere tracks......

dat vragen wij ons nu al de hele dag af!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef JortK het volgende:
Potver wat is er met mijn forum gebeurd
Ik gaat ff op onderzoek uit

en snel een beetje!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef JortK het volgende:
Potver wat is er met mijn forum gebeurd
Ik gaat ff op onderzoek uit

Njah de gewoon nieuwe platen klinken nu natuurlijk wel lekkerder dan... de Platen die ik eerder lekker vond klinken...maar ik kan het wel naar periode inschatten denk ik...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Das natuurlijk ook zoiets. Een aantal van juillie is natuurlijk helemaal "into" de nieuwe hardstyle en zullen deze tracks hogere punten krijgen dan de oudere tracks...... hmmmm![]()
Maar ja, het zij zo denk ik dan....

Newstyle.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Moet je met nieuwe hardstyle die vision shit bedoelen...

Poeh dat is een lang proces geweest.. Toen in de jaren '90 Hakkuhbar enzo met nummers kwamen (quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag is het volgende:
Hoe zijn jullie (Fokkers & muziek liefhebbers) op Hardstyle ' gestuit'?
Is het iets van de laatste jaren of luisteren jullie al veel langer naar hardstyle?
En tot slot, naar welke andere muziekstijlen luisteren jullie?

Zijn de meeste nummers niet jonger dan 1 jaar? Als ik een echte top 10 zou moeten samenstellen zouden er wel meer oudere nummers in voorkomen denk...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh zie iedereen een Top10 geven, maar heb het niet echt helemaal gevolgd waar dat precies over ging..
Zal ook maar eens een Top10 plaatsen van nummers die ik tot op heden nog altijd graag luister:
01. Zatox - Bad Time
02. Wild Motherfuckers - Fother Mucker
03. WASH - Fire (Zatox Mix)
04. Deepack & Charly Lownoise - Cant Hold Us
05. Smashing Guys - Pump & Loud
06. KAT meets Gerardo Roschini - Alright
07. TNT - Second Match
08. D-Block & S-Te-Fan - U Will Be Dancing
09. Deepack - Tha Roof Iz On Fire
10. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
10 uit de losse pols... Weet zeker dat deze Top10 morgen weer anders is als ik er echt ff over nadenk.

Remcow en Crusty, doen jullie mee aan de top 100?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zijn de meeste nummers niet jonger dan 1 jaar? Als ik een echte top 10 zou moeten samenstellen zouden er wel meer oudere nummers in voorkomen denk...
PS eerste hardstylenummer wat ik me kan herinneren was van dj pavo - hardstyle... Althans zo staat hij nog steeds ergens op een verloren sector van mijn HD

Dat heb jij goed gehoordquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef CrustyClown het volgende:
Het word al wat later voor mij. Maar was net een mapje met losse nummertjes aan het luisteren.
En bij de noisecontrollers - Give you bassline rond 2.20 zegt die stem dan F*CK Scantraxxx ???
quote:Glowiej - Live at Fresh FM (10-10-2007)
01 - Dutch Jumperz - All The Way
02 - Urisk & Vitani vs Glowiej - Vibes 2
03 - Scope DJ - Lockdown
04 - Double U and J - Dom, Lomp & Famous (Josh & Wesz Remix)
05 - Josh & Wesz vs Glowiej - I Got You 2007
06 - Coone - Words from the Gang (D-block & S-te-fan remix)
07 - Noisecontrollers - Crump
08 - Josh & Wesz - TempoPusher
09 - Soutstylerz - Pounding Senses (Deeper inside mix)

I'm a raver was al gereleased voordat Hakkuhbar met Gabbertje kwam hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:10 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Poeh dat is een lang proces geweest.. Toen in de jaren '90 Hakkuhbar enzo met nummers kwamen () toen wist ik iig al dat ik zulk soort muziek leuker vond dan de rest uit de top 40. Denk dat dat was omdat je toen dus al een aardige bass erin had zitten. Nog een Nederlandse "beukplaat" van de Mosselman was ook een van de favorieten. Tis dus echt allemaal uit de happy-hardcore tijd gekomen.
Toen kwamen er wat dancenummers van Lipstick (Im a Raver) etc.. Al met al wist ik dus dat het dance gebeuren me beter lag dan een nummer van No Doubt in die tijd bv..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dudequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef RemcoW85 het volgende:
Oh zie iedereen een Top10 geven, maar heb het niet echt helemaal gevolgd waar dat precies over ging..
Zal ook maar eens een Top10 plaatsen van nummers die ik tot op heden nog altijd graag luister:
09. Deepack - Tha Roof Iz On Fire
quote:

Lijkt me erg dikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Double U and J - Dom, Lomp & Famous (Josh & Wesz Remix)

Ja heb hem inmiddelsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij staat online op musicincontrol.nl

als ik dat liedje luister (misschien andere versiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef CrustyClown het volgende:
Het word al wat later voor mij. Maar was net een mapje met losse nummertjes aan het luisteren.
En bij de noisecontrollers - Give you bassline rond 2.20 zegt die stem dan F*CK Scantraxxx ???

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |