abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:06:09 #241
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53685846
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
Tot 11.30 uur werken en dan richting amsterdam, heb er zin aan!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:25:37 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53686142
Als het waar is kan ik er niet echt mee zitten, natuurlijk is het minder voor "opbouw" van het team, maar hij voegt nou ook weer niet zoveel toe. En wisselen in de 70ste minuut kan de assistent ook wel .

Tel erbij op dat ie toch weggaat na dit seizoen en heel veel spelers ook, dus van opbouw is toch geen sprake.

Hij hoeft niet perse weg, maar het mag best .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53686346
Voorlopig kunnen we weer overnieuw beginnen..... nieuwe coach, nieuwe spelers wennen bla bla... 2 jaar verder..... iedereen eindelijk op niveau......... weer 4 spelers verkocht........ zie begin
Ajax!!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:37:38 #244
52871 Blight
Supersized.
pi_53686359
Nouja, HW.. Zo makkelijk zie ik het niet. Ik ben niet altijd een even grote fan van Henk Ten Cate, maar het moge duidelijk zijn dat die man echt wel wat toevoegt. Zoveel trainers zijn er niet die daadwerkelijk iets bijdragen aan de prestaties van het elftal. Henk Ten Cate heeft toch wel bij (onder andere) Barcelona laten zien wel degelijk over een flinke portie voetbalkennis te beschikken. Ja, hij heeft tactische fouten gemaakt bij Ajax, maar hij heeft óók dingen verbeterd bij Ajax. We kunnen zeiken over het voetbal wat we willen, maar ik zie er een stuk meer lijn in dan in het jaar onder Danny Blind.

Ik ben geen fan van Ten Cate, maar zie maar eens een betere te vinden zo halverwege het seizoen. En om dan nog maar niet te spreken van de onrust die in een groep ontstaat als de trainer opeens verkast..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53686388
HtC gewoon aan het einde van het jaar weg en ruilen voor Rijkaard.
HtC wilde toch maar 2 of 3 jaar blijven?
pi_53686563
Chelsea wil Ten Cate omdat het een aanvallende coach is, we spelen vanavond weer met 1,5 spits .
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:49:49 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53686587
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chelsea wil Ten Cate omdat het een aanvallende coach is, we spelen vanavond weer met 1,5 spits .
Opzich niet zo gek, werkte 2 weken geleden ook. En we hebben niet meer. Luque moest ook weer stuk .
Get woke, go broke!
pi_53686593
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:37 schreef Blight het volgende:
Nouja, HW.. Zo makkelijk zie ik het niet. Ik ben niet altijd een even grote fan van Henk Ten Cate, maar het moge duidelijk zijn dat die man echt wel wat toevoegt. Zoveel trainers zijn er niet die daadwerkelijk iets bijdragen aan de prestaties van het elftal. Henk Ten Cate heeft toch wel bij (onder andere) Barcelona laten zien wel degelijk over een flinke portie voetbalkennis te beschikken. Ja, hij heeft tactische fouten gemaakt bij Ajax, maar hij heeft óók dingen verbeterd bij Ajax. We kunnen zeiken over het voetbal wat we willen, maar ik zie er een stuk meer lijn in dan in het jaar onder Danny Blind.

Ik ben geen fan van Ten Cate, maar zie maar eens een betere te vinden zo halverwege het seizoen. En om dan nog maar niet te spreken van de onrust die in een groep ontstaat als de trainer opeens verkast..
Hier ben ik het helemaal mee eens. Aan het einde van het seizoen, soit. Maar nu moeten ze 'm gewoon houden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53686629
Denk dat de staf het ook allemaal niet zo erg vind... Nu hoeven ze hem zelf niet te ontslaan....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:52:33 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53686646
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Exact mijn gedachte, GMTA.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53686654
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:51 schreef Longmen het volgende:
Denk dat de staf het ook allemaal niet zo erg vind... Nu hoeven ze hem zelf niet te ontslaan....
Contract loopt aan het einde van het seizoen af, en hem nu ontslaan levert meer problemen op dan het oplost.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_53686732
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Exact mijn gedachte, GMTA.
.
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Contract loopt aan het einde van het seizoen af, en hem nu ontslaan levert meer problemen op dan het oplost.
Maar ik denk niet dat Van Geel huilend in zijn bed ligt wanneer Chelsea nu even 5 ton betaald om Ten Cate per direct mee te nemen.
pi_53686809
AZ nog 2x verliezen en van Gaal is weer terug waar hij hoort
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:01:28 #254
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53686813
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

.
[..]

Maar ik denk niet dat Van Geel huilend in zijn bed ligt wanneer Chelsea nu even 5 ton betaald om Ten Cate per direct mee te nemen.
Misschien dat er tijdens de onderhandelingen nog wel meer interessante dingen uit te slepen zijn!

Daarbij, Martin Jol is binnenkort misschien beschikbaar en daar verwacht ik meer van dan van Henk ten Cate.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_53686821
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

En dan?
pi_53686863
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien dat er tijdens de onderhandelingen nog wel meer interessante dingen uit te slepen zijn!

Daarbij, Martin Jol is binnenkort misschien beschikbaar en daar verwacht ik meer van dan van Henk ten Cate.
Bij Jol komt het er ook amper uit en die mag nog véél meer geld uitgeven.
pi_53686944
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:02 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En dan?
Kun je wellicht wel een trainer aanstellen die nu ergens vast zit aan een club ipv een tussenpaus tot de zomer.
pi_53686988
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kun je wellicht wel een trainer aanstellen die nu ergens vast zit aan een club ipv een tussenpaus tot de zomer.
Je bedoelt een trainer ergens wegkopen? Beetje risicovol, die club moet ook maar meewerken.

Beter houden ze Ten Cate gewoon tot de zomer, maar beginnen ze nu al langzaam aan met zijn opvolging.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:14:47 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53687042
Eigenijk vind ik alles best, zolang ze Marco van Basten maar niet aanstellen als nieuwe trainer/coach!
pi_53687065
Gewoon Ten Cate tot de zomer behouden. Daarna zien we wel verder

Zometeen naar Mokum, heb er zin aan
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:23:22 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53687210
Opzich mag ie het afmaken hoor, alleen zou ik het niet erg vinden als ie zou vertrekken eigenlijk .
Get woke, go broke!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:25:30 #262
52871 Blight
Supersized.
pi_53687245
quote:
'Martin Jol in beeld als opvolger Ten Cate bij Ajax'
04 oktober 2007

Martin Jol wordt mogelijk de nieuwe hoofdcoach van Ajax. Dat meldt de doorgaans betrouwbare Engelse krant The Times. Volgens de krant is de huidige coach van Tottenham Hotspur een belangrijke kandidaat om hoofdtrainer te worden in Amsterdam, mocht Henk ten Cate ingaan op de aanbieding van Chelsea.

Woensdag werd bekend dat Ten Cate nadrukkelijk in de belangstelling staat van Chelsea. De Londense club zou hem graag als veldtrainer aan de technische staf toe willen voegen. Ten Cate werkte eerder in en dergelijke rol bij FC Barcelona. Niet zonder succes, want in 2006 won Barcelona met Ten Cate de Champions League.

Na zijn Champions League-succes met Barça stapte Ten Cate over naar Ajax, waar hij een tweejarig contract tekende. Hij maakte er nooit een geheim van dat hij na deze twee jaar wellicht alweer op zou stappen. Nu Chelsea interesse heeft, groeit de kans dat hij zelfs al eerder vertrekt uit de hoofdstad.

Mocht dat inderdaad gebeuren, dan is de kans groot dat Martin Jol hem opvolgt bij Ajax. De Scheveninger zit, na twee uiterst succesvolle seizoenen, op de schopstoel bij Tottenham Hotspur. Volgens The Times heeft Ajax al contact opgenomen met de voormalig coach van onder meer Roda JC en RKC Waalwijk.
Geruchten.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53687252
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Yep maar 2x missen van de CL en de stroeve relatie tussen HTC en van Geel zit ze vast niet lekker... Ik heb t ook liever niet, maar ik denk dat het zo een beetje zit
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:26:04 #264
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53687255
-dubbel-
quote:
'Jol benaderd als vervanger Ten Cate'

donderdag 04 oktober, door SV, Amsterdam, 09:04u, The Times

Volgens The Times, doorgaans betrouwbaar, heeft Ajax al bij Martin Jol gepolst om eventueel Henk en Cate te vervangen als hoofdtrainer bij Ajax.

Dat meldt het Engelse medium donderdagmorgen. Jol hangt al aan het vinkentouw bij Tottenhom Hotspur en zou wel oren hebben naar een transfer naar Ajax. De 51-jarige oefenmeester werd al eens eerder in verband met Ajax gebracht.

Een belangrijke connectie in de grote wisseltruc zou Chelsea-manager Frank Arnesen zijn. Hij stelde Jol in 2004 aan bij Tottenham Hotspur en kent de trainer van The Spurs goed.

Ik zit er niet op te wachten.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:29:26 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53687323
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:26 schreef BoNi het volgende:
-dubbel-
[..]

quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Eigenijk vind ik alles best, zolang ze Marco van Basten maar niet aanstellen als nieuwe trainer/coach!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 10:36:05 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53687455
Jol lijkt me opzich niet verkeerd eigenlijk. Maar je weet het nooit....
Get woke, go broke!
pi_53687466
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 10:26 schreef BoNi het volgende:
-dubbel-
[..]

Tja t zal niets oplossen denk ik zolang het bij de TD niet zal veranderen....
pi_53687798
Tsja, al die nieuwe coaches de afgelopen 10 jaar hebben weinig geholpen, daar ligt het niet aan.
pi_53688021
Hoe zit/zat het eigenlijk tussen Jol en Davids? Davids werd toch op de bank gehouden bij Jol?

Ajax moet trouwens mourinho benaderen als ten cate weggaat, niet geschoten is altijd mis, en zoveel vertrouwen in Jol heb ik nou ook weer niet.

Van Basten als clubcoach kan trouwens wel werken, maar laat hem eerst maar 'oefenen' bij ac milan ofzo :s
Gash Dem and Light Dem!
pi_53688156
Ik juich geen vertrek van Henk toe integendeel zelfs maar mocht hij gaan dan zie ik Jol toch wel graag komen, hopelijk neemt Jol Berbatov, Bale en Malbranque mee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')