Niks mis met Delorge, die doet het best goed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:17 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Delorge en Colin weer in de basis in wat nu de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is.. fijn weer Henkie..
Dat ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat ze ons alleen maar zullen uitlachen!![]()
Ow god. Dat bedoel ik dus. WAAROM niet Vertonghen of Schilder linksback? Is het nou nog niet duidelijk dat Colin gewoon kut is? Henk?? ? ?? ? ?? ?? ?quote:
Hoe moeten wij dat antwoord weten?quote:
Wat is er met Ogararu aan de hand eigenlijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:28 schreef Pritt het volgende:
Sjonny op rechtsback? Daar was die arme jongen altijd erg ongelukkig.
Daar speelde hij in de uitwedstrijd volgens het wedstrijdformulier ook. Volgens het bericht in de krant zal hij 'rechtsback' spelen, doch voornamelijk Modric uit moeten schakelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:28 schreef Pritt het volgende:
Sjonny op rechtsback? Daar was die arme jongen altijd erg ongelukkig.
Deze gaat in het schoeneet topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:30 schreef Blight het volgende:
Ik vind deze opstelling maar zwakjes. De linkerflank is zeer en zeer zwak. Als Ajax de groepsfase UEFA niet haalt dan veeg ik vanavond m'n reet af met m'n Ajax shirtje.
Breedte aankoop en je laat zet hem in 2 cruciale wedstrijden in de basis. Tegen Slavia deed ie het ook niet lekker..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niks mis met Delorge, die doet het best goed.
hehe.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Colin.
HtC stuurt aan op een vertrek, kan niet anders...
Tja, met alle blessures moet je nu helaas al de breedte aankopen inzetten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Breedte aankoop en je laat zet hem in 2 cruciale wedstrijden in de basis. Tegen Slavia deed ie het ook niet lekker..
Inderdaad, tegen VVV kan delorge wel wat ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Breedte aankoop en je laat zet hem in 2 cruciale wedstrijden in de basis. Tegen Slavia deed ie het ook niet lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |